0.6 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

INTERVIU cu Emin Eryilmaz – A venit din Turcia în Bistrița, are grijă de pacienți ai SJUB și dezvoltă o afacere pas cu pas

 Emin Eryilmaz are douăzeci și doi de ani, vine din Instanbul, Turcia, oraș pe care îl descrie „cu o cultură extrem de frumoasă, diversificată, și un oraș ale cărei legende vă pot captiva sufletul”. Este asistent medical la Spitalul Județean de Urgență Bistrița și vrea să aducă un nou concept în lumea evenimentelor cu o aplicație pe care o preconizează a avea succes!

A ajuns în România când era mai mic, însă a făcut mari progrese în ceea ce privește cunoașterea limbii și culturii române. În 2019 s-a înscris ca voluntar la UPU SMURD SJUB și s-a împrietenit foarte bine cu orașul care urmează să îi fie cămin. În Spital, spune Emin, și-a dezvoltat latura empatică și abilitățile de comunicare.

„Odată mutat în România, nu mi-am abandonat dorințele de a progresa pe plan intelectual și emoțional. Mi-a fost greu într-adevăr, fără să cunosc limba, însă iubind să învăț lucruri noi, am reușit să prind bazele Limbii Române, și în parcursul anilor de studii, o nouă dorință s-a născut în mine, aceea de a progresa pe latura de carieră.

În 2019, luna Septembrie, m-am înscris ca și voluntar la secția UPU-SMURD al Spitalului Județean de Urgență Bistrița, unde făceam deja stagiul de practică, și după multe ore de ajutor oferit personalului medical, în urma a sute de conversații cu pacienți și aparținători, am reușit să-mi dezvolt la un nivel mai înalt abilitățile de comunicare cu publicul, cât și nivelul meu de empatie”.

Ce te-a făcut să rămâi în România?

Sunt câteva motive, dar cel mai important este natura. Consider că România are o așezare geografică excelentă, iar natura te face să te conectezi cu ea însăși. Sunt foarte multe oportunități în România, cât timp ai o viziune pozitivă în viață și puțin noroc.

Te-a legat ceva până acum de locul în care îți desfășori acum meseria, locul în care trăiești?

Pe lăngă meseria de asistent medical, lucrez și în domeniul I.T. Din punctul meu de vedere, Bistrița este destul de slab dezvoltată în acest domeniu, iar dorința de a pune lucrurile în mișcare, încât să dezvoltăm orașul nostru, mă leagă de Bistrița. Două facultăți de medicină vor să vină în Bistrița, avem una din cele mai moderne unități de primiri de urgență din România, iar aceste lucruri mă leagă de orașul nostru, deoarece am speranța că vom dezvolta acest oraș, din toate punctele de vedere, turistic, digital, economic sau cultural încât alte orașe să ne dea drept exemplu.

Tot de orașul nostru mă leagă arta sa din secolul XV-XVI, cetatea Bistriței, cultura ei. Aici s-a născut inclusiv poetul Andrei Mureșanu care ne spune prin imnul României, să ne trezim. Poate este un semn că din Bistrița lucrurile vor începe să devină realitate și ne vom trezi?

Ai observat o evoluție a SJUB de când lucrezi ca asistent medical?

Da, am observat chiar și de la pacienți acest lucru, sunt mai mulțumiți, se simt ca acasă când ajung la spital. Când suntem bolnavi, chiar dacă am contactat cea mai banală răceală, probabil că unii dintre noi simțim nevoia de alinare. Domnul manager Lazany a reușit să transforme spitalul în așa fel încât fiecare brancardier, fiecare infirmier, asistent medical sau medic, să transmită acea alinare de care pacientul are nevoie. 

Mi-ai spus că lucrezi în domeniul IT, iar înainte mi-ai spus că vrei să revoluționezi cumva organizările de evenimente cu un program, o aplicație care se poate aplica pe orice fel de eveniment și în care clientul și colaboratorii, firmele de prestări servicii, colaborează permanent. Spune-mi câte ceva despre noua ta idee de afacere.

Având o experiență în dezvoltarea aplicațiilor, am creat una proprie, numită MYPLANNER (Tradus din engleză, planificatorul meu).

MyPlanner este o aplicație ce ușurează planificarea oricărui eveniment social sau cultural. Cu ajutorul colaboratorilor noștri din diferite arii de expertiză, de la artiști muzicali, pănă la fotografi sau hair styliști, vom ajuta utilizatorii noștri să planifice orice eveniment dorit și vom oferi o gamă largă de beneficii gratuite.

MyPlanner este dedicată persoanelor care urmează să desfășoare un eveniment cum ar fi o zi de naștere, un banchet, o petrecere privată sau orice alt tip de eveniment. Aplicația va oferi utilizatorului o listă întreagă de colaboratori necesari evenimentului său și îl va putea ajuta să-și organizeze evenimentul mai ușor prin numeroase puncte de control.

Cu toții știm cât de stresant poate fi planificarea unei nunți, sau al unui banchet. Deseori, majoritatea liceelor apelează la servicii din Tărgu Mureș sau își lasă proprii elevi să caute fotografi, locații pentru eveniment. Eu vreau ca orice planificare să fie lipsită de griji alături de Myplanner.
Organizarea unei nunți, unei zile de nașteri sau unui banchet poate fi foarte dificilă. Trebuie să căutăm florării, cabane, restaurante, săli de nunți, meniuri și multe alte lucruri. Totodată, trebuie să ne monitorizăm și bugetul, ca să nu stricăm mai mult decât trebuie. Uneori poate uităm ceva, totul este un stres continuu, așa că MyPlanner va elimina acest stres și va monitoriza tot ce ține de organizarea unui eveniment.
Am dezvoltat această aplicație cu un design extrem de minimalist și complex, funcții noi și bine securizate, criptate ca datele utilizatorilor noștri să rămănă în siguranță, cu aplicația MYPlanner orice eveniment va fi desfășurat într-o liniște armonioasă!

Ai studiat piața? Au nevoie, în primul rând bistrițenii de așa ceva?

Suntem tot timpul pe telefoane. Orice-am face, oriunde-am fi, telefonul ne este la îndemănă. Cred că oricine ar avea nevoie de puțin ajutor în a-și planifica un eveniment, fie ziua de naștere a unei persoane dragi, fie evenimentul propriu. În momentul de față nu există vreo aplicație similară pe piață care să ofere aceeași siguranță, securitate și beneficii pe care le oferă MyPlanner. 

Cum vrei să le prezinți antreprenorilor bistrițeni povestea asta? Ai un plan bine stabilit?

Ne-am adunat câteva persoane din domeniu la masă și am creat un plan pe care să-l punem în practică. Vrem să acoperim mai bine de jumătate din județul nostru într-un termen de un an și să atragem cât mai mulți utilizatori și cât mai mulți colaboratori. Vom fi într-o legătură continuă cu colaboratorii noștri care vor putea beneficia de materiale ajutătoare, de la explicații la cum să folosească funcțiile aplicației, pănă la suport tehnic la orice oră pe chat sau telefonic.
De-a lungul experienței pe care am acumulat-o ca și dezvoltator de aplicații, am învățat că dacă ofer profesionalism, voi primi profesionalism. Dacă ofer înțelegere și răbdare, voi câștiga o persoană loială cu care ne vom putea ajuta reciproc.
Vreau să acord din timpul meu și din pasiunea mea, tuturor colaboratorilor noștri, ca și ei la rândul lor, să poată explica clienților lor, cum să folosească această aplicație. Vreau ca inițiativa să pornească din partea mea, formând un colectiv loial și de încredere.
De asemenea, aplicația are și pagină de Facebook sau de Instagram.

ARTICOLE SIMILARE

3 COMENTARII

  1. Nu mai vorbiți de facultăți de medicina la Bistrița! Vor fi probabil, niște extensii pentru asistenți, cu durata limitata și cursuri sustinute de unele cadre didactice…. Produceți confuzie! Este o modalitate de a avea din punct de vedere calitativ, asistenți medicali mai bine pregătiți decât cei care ies din școlile postliceale! sanitare! Asadar, este un lucru pozitiv! Ar trebui sa aibă toți candidații Bacalaureatul și sa fie un gen de admitere, pentru o selecție serioasa!

  2. Baiatu asta a fost in stare sa faca ceva ce aproape 3 judete ale tarii refuza sa faca de peste 100 de ani: sa vorbeasca limba tarii in care traieste.
    Bravo lui! Dovada ca daca esti deschis la minte poti face orice!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...