Autoritățile județene anunțau încă de la începutul acestui an că lucrările pe tronsonul 4 din Poarta Transilvaniei avansează extrem de lent. Președintele Consiliului Județean B-N a anunțat că a fost reziliat contractul cu constructorul. Această decizie a costat firmele în cauză nu mai puțin de 8 milioane de euro.
Reprezentanții Consiliului Județean Bistrița-Năsăud s-au arătat nemulțumiți de felul în care sunt executate lucrările pe lotul 4 al proiectului Poarta Transilvaniei, în nenumărate rânduri.
Lotul 4 din Poarta Transilvaniei, între Ilva Mică (DN17D) – Poiana Ilvei – Măgura Ilvei, are o lungime de 18,8 km, iar lucrările trebuiau să fie executate de Autotehnorom împreună cu OPR Asfalt SRL, pentru 8 milioane euro.
Astăzi, Emil Radu Moldovan, Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, a anunțat că a fost reziliat contractul cu cei care erau responsabili pentru acest tronson. O nouă licitație publică pentru un nou constructor va fi demarată în cel mai scurt timp.
„Din păcate, pe tronsonul Ilva Mică – Măgura Ilvei, pentru care avem finanțare de 8 milioane de euro, contractul de execuție a fost reziliat. În cel mai scurt timp demarăm din nou procedura de achiziție publică și pentru acest tronson!”, informează președintele CJ într-o postare pe pagina personală de Facebook.
În timp ce pe tronsonul 4 proiectul de modernizare al infrastructurii județene Poarta Transilvaniei a fost anulat, pe lotul 5 (Măgura Ilvei – Lunca Ilvei) se lucrează intens. Până la finalul anului această porțiune va fi modernizată. În același timp, se lucrează și pe DJ172D, de la Josenii Bârgăului la Ilva Mică.
[arve url=”https://youtu.be/pCLeLw0_NVQ” /]
Sursa foto: Facebook – Emil Radu Moldovan