-0.4 C
Bistrița
sâmbătă, noiembrie 23, 2024

BISTRIȚA: Post liber, disponibil și prin transfer, într-o instituție din oraș!

În conformitate cu prevederile Art. 148 și Art. 149, alin.(1)-(5) din Hotărârea Guvernului Nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare (modificat cu H.G. 761/11.10.2017), coroborate cu cele ale Art.90 alin.(5) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată (2), cu modificările și completările ulterioare – Direcția Județeană Pentru Cultură Bistrița-Năsăud anunță ocuparea prin transfer la cerere a funcției publice de execuție de Consilier, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Financiar, contabilitate, salarizare, administrativ, achiziții publice.

Condițiile generale pentru ocupare:

a.) candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la Art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată (2), cu modificarile și completările ulterioare;

Condiții specifice pentru ocupare:

a) Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe economice.

b) Condiții minime de vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

c) Cunoștințe operare calculator: nivel mediu;

Funcționarii publici interesați sunt rugați să depună la secretariatul Direcției Județene Pentru Cultură Bistrița-Năsăud (Strada G-ral. Eremia Grigorescu, Nr. 6), până în 02 martie 2018 inclusiv, următoarele documente:

1) Cerere de transfer;

2) Curriculum vitae – tip EUROPASS;

3) Copia actului de identitate;

4) Copii ale diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, perfecționări etc.;

5) Copia carnetului de muncă, după caz, adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor;

6) Copie a actului administrativ din care să reiasă funcția publică ocupată de candidat și instituția angajatoare sau după caz adeverință;

Copiile actelor prevăzute mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către funcționarul din cadrul Compartimentului Resurse Umane. „În situația în care vor fi depuse mai multe cereri de transfer, Direcția Județeană pentru Cultură va organiza un interviu, iar data, locul și ora susținerii vor fi publicate la sediul instituției. Relații suplimentare în legătură cu această funcție se pot obține la Secretariat, la numărul de telefon 0263/23.15.05…”, a precizat directorul executiv al instituției, Dr. Alexandru Uiuiu.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...