-0.9 C
Bistrița
marți, decembrie 24, 2024

WONDERLAND: Să se dea la fiecare incompetent cu funcție, minim unu, maxim patru consilieri personali! Îi plătim noi, da’ măcar vedem prostia…

Ce n-au știut bistrițenii la ultimele alegeri locale este că dacă alegi un liberal vine la pachet pe statul de plată cu minim unu, maxim patru consilieri personali, indispensabili alesului. Ăștia au rol să le sufle-n…, Doamne, iartă-ne, să prindă vânt din pupa sau să nu transpire, că le e și greu incompetenților…

Numa’ lacrimi și suspine, inclusiv în conferințe de presă, în ultimele zile, după ce prefectul Teofil Cioarbă a îndrăznit să concedieze un consilier liberal din Cancelaria Prefectului, angajat să-i sufle vânt din pupa subprefectului Ioan Zăgrean.

Ca penibilul să fie maxim, supărare și jale mare inclusiv printre jurnaliști, care au atins culmea ridicolului, deplângând public concedierea unui politruc. Sunteți bine, fraților?

Noi, jurnaliștii, de obicei aplaudăm fiecare politruc demufat de la supt bugetul de stat și pe voi v-a lăsat rațiunea și deplângeți așa ceva? Reveniți-vă, că vă umpleți de ridicol.

Gestul prefectului a lovit imediat solidaritatea din cabinetul primarului Ioan Turc, unde odihnesc și îl umplu de ridicol pe primar nu mai puțin de patru consilieri personali.

Le zici frumos s-o lase mai moale cu Tik Tokul primarului și ei a doua zi mai trag unul cu un răspuns într-un dosar penal pe tema Urbanismului către IPJ BN.

Na, deștepților, v-a tras-o PSD-ul iar, cu muniția voastră! Și frumos v-am spus s-o lăsați mai moale, da’ voi, Batman, Batman…! Țineți-o tot așa, sunteți fantastici!

Ei, și de parcă n-ar fi fost suficiente ultimele gafe (TikTok-ul cu dosarul penal, acuzarea gratuită și publică a lui Dumitru Cărhaț), au mai copt geniile personale ale primarului una, ba chiar două.

Să iasă primarul în conferința de presă și să se smiorcăie că prefectul a concediat un inutil de-al lor, care-i sufla în ceafă subprefectului liberal când transpira și renova clădirea Palatului Administrativ.

Așa a zis primarul, citiți AICI.

Și ne-am uitat și noi pe pagina de Facebook a subprefectului, să-l vedem cum transpiră la renovarea clădirii Palatului Administrativ.

Am crezut că și-o fi luat salopetă, dă la bidinea, și noi am ratat așa știre.

Ce vorbești?

Doar amintiri de neuitat și pline de evlavie, de la prezența la slujbele religioase, în toată cohorta oficială de politicieni, mai o icoană sau un Share la pagina Instituției Prefectului.

Bă, băieți, hai să recapitulăm. La ce-i era util Robert Linul subprefectului? Că nu ne-am prins ! Îi sufla în ceafă când transpira la renovare sau îi făcea poze la slujbe? Că voi ziceți una, subprefectul se laudă cu prezența la slujbe.

În concluzie, dacă tăceați și-i ziceați și primarului să tacă naibii, îl scuteați să se mai umple o dată de ridicol, cu tot cu subprefect.

Ați ajuns să vă plângeți public că vi se demufează sugativele politice de la supt salarii de la stat. Penibil.

2. A doua mare prostie insuflată de consilierii personali – că ăia de aia sunt plătiți, și patru la număr, să-l sfătuiască pe primar – a fost să sară la gâtul lui Radu Moldovan cu un mizilic.

Doar nu se puteau lega că a crescut clădirea spitalului ca din apă în câteva luni. Ce s-or fi gândit? Ia să scoată un mizilic, care nici nu ține de președinția CJ. Să-și facă Radu Moldovan datoria și să rezolve, dom’le! Să oprească trenul de București în Gara Bistrița, că de asta e tot orașul plin de tranșee de 2 ani.

Ete, fâs, mare necaz mare pe capul primarului…!

Numai că ăștia de la primărie au rămas fără coli cu antet să trimită o adresă oficială CFR-ului sau o fi fost greu spre imposibil să-l găsească pe primar la serviciu s-o semneze. Altfel nu se explică de ce au vrut să i-o paseze lui Radu Moldovan.

Serios, mă, băieți? Altă bubă nu i-ați găsit, numai mersul trenurilor? Și să te mai smiorcăi și în conferința de presă cu un fâs, cu nimic, un lucru pe care-l puteai rezolva printr-o comunicare oficială, instituțională, între Primaria Bistrița și CFR.

Voi de rușine și de ridicol ați auzit? Cum să lași primarul să iasă într-o conferință de presă că a concediat prefectul un politruc pe care, ce să vezi, îl dăduse afară chiar și el, să-i facă loc fostului primar Vasile Moldovan în echipa de consilieri personali? Cum să-l sfătuiești să sară la gâtul lui Radu Moldovan cu mersul trenurilor? Sunteți bine ?!?

ARTICOLE SIMILARE

4 COMENTARII

  1. :::::::::::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) corect!!!!! foarte corect !!!:::)))))) pe ce se duc banii nostri! pe consilieri de genul… ::::)))) eu sunt convins ca fara consilieri le-ar fi mult mai bine stimatilor domni. Muuuult mai bine.

  2. Excepțională analiza a evenimentelor!!!
    Un mare👍!!!
    Din păcate nu exista simtul penibilului!!!
    Eu as intra in pământ de rusine, dar astia sunt fățarnici, nesimțiți, mincinoși, mișei, s.a.m.d., TOȚI!!! Indiferent de culoarea politica!
    Necazul mare este ca lumea/cetățenii, ii cred și le ridica osanale, toți sunt/suntem niște LAȘI care nu avem curajul sa luam atitudine și ne complacem in situație!!!

  3. „Nu-i prost cine cere, e prost cine dă”, zice un vechi proverb. În administraţia publică locală au apărut în ultima vreme două sinecuri noi: consilierul personal şi city managerul.
    In primul rând legislaţia în vigoare permite primarilor în limita numărului maxim de posturi aprobate şi în funcţie de tipul unităţii administrativ-teritoriale să apeleze la maxim cinci consilieri personali. Astfel, primarii comunelor pot angaja, în limita numărului maxim de posturi aprobate, un consilier personal. Primarii oraşelor, municipiilor şi ai municipiilor reşedinţă de judeţ pot înfiinţa maximum trei consilieri personali la oraşe şi municipii şi maximum cinci persoane la municipii reşedinţă de judeţ. Consilierii personali sunt numiţi şi eliberaţi din funcţie de către primar şi îşi desfăşoară activitatea în baza unui contract individual de muncă pe durată determinată, încheiat în condiţiile legii, pe durata mandatului primarului. Atribuţiile consilierilor personali se stabilesc prin dispoziţie a primarului, acestia sunt oameni buni la toate, fiind o veritabilă interfaţă a primarului în relaţia cu publicul şi cu instituţiile mass-media.
    Cel de-al doilea personaj este city managerul, cunoscut în legislaţie şi sub numele de administrator public. Legea Administraţiei Publice Local numărul 215/2001, prevede că, la nivelul comunelor şi oraşelor, primarul poate propune consiliului local înfiinţarea funcţiei de administrator public. Numirea şi eliberarea din funcţie a administratorului public se face de primar, pe baza unor criterii, proceduri şi atribuţii specifice, aprobate de consiliul local. Numirea în funcţie se realizează pe bază de concurs.
    Administratorul public poate îndeplini, în baza unui contract de management încheiat în acest sens cu primarul, atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. De asemenea, primarul poate delega către administratorul public, în condiţiile legii, calitatea de ordonator principal de credite.
    Atât timp cât într-o primărie există functia de viceprimar care poate prelua o parte din atributiile primarului, precum şi un consiliu local din consilieri aleşi, numirea consilierilor personali şi a city managerilor reprezintă o risipă bugetară care nu se justifică.

  4. domnule Iuliu, prin ordonanta asuteritatii s-a hotarat sa ramana jumatate din consilierii personali la momentul respectiv adica din 4 trebuia sa ramana doi, pana la finalizarea ordonantei s-a aranjat sa ramana tot 4.
    Legat de cyti manager este ok, sa se desfiinteze posturile politice de vicepresedinti, vicepriamri care incaseaza o gramada de bani degeaba, n au niciu rol decat de bagat batul prin gard, mai tot timpul pre la biroul de partid si n au nici inteligenta de a rezolva ceva,
    Desfiintate posturile de consilieri personali care sunt cu zecile de mii in tara si functiile politice vicepresedintii, viceprimari daca vor sa le ajunga banii, reorganizarea teritoriala prin comasarea comunelor sub 5000 locuitori, reducerea numarului de judete desfiintarea pensiilor speciale.
    Dar cum sa mearga cainele de la macelarie, mai bine sufera saracii batrani, oamenii care trebuie sa traiasca cu minimul pe economie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Se fac angajări la GB Instaplan Bistrița! Este nevoie de sudori, instalatori, electricieni

GB Instaplan Bistrița își mărește echipa și are nevoie de sudori, lăcătuși mecanici, instalatori și electricieni. NOI locuri de muncă sunt disponibile și la MasterFoam din Șieu Măgheruș sau Fan Courier care angajează curieri în Bistrița și Sângeorz-Băi. RCB Electro angajează pentru o perioadă nedeterminată electrician și gestionar depozit. 

MasterFoam angajează tehnicieni mentenanță și stivuitoriști! NOI locuri de muncă, în Bistrița

Compania MasterFoam din Șieu Măgheruș caută tehnicieni mentenanță și stivuitoriști. Fan Courier are nevoie de curieri în Bistrița și Sângeorz-Băi. RCB Electro angajează pentru o perioadă nedeterminată electrician și gestionar depozit. NOI locuri de muncă, la Clinica Sanovil: 

FOTO – Arimar Construct Năsăud vine cu un nou serviciu: Toaletare și tăieri arbori – la cerere

Specialiștii companiei de demolări Arimar Construct din Năsăud s-au gândit să ofere un nou serviciu locuitorilor...