Ford a prezentat de curând noul Focus pe care îl pot testa și bistrițenii – sâmbătă, în 8 septembrie, de la ora 10:00, în parcarea din Pădurea Schullerwald: platformă nouă, tehnologii moderne, o siluetă sportivă, performanță și efeciență!
Noul Focus e construit să-ţi îmbunătăţească experienţa la volan, în toate modurile posibile. De la confort la siguranţă, de la performanţă şi până la eficienţă, noul Focus îţi pune la dispoziţie o gamă amplă de tehnologii avansate. Te așteptăm în Parcarea din Pădurea Schullerwald, pentru a descoperi împreună noul Ford Focus!
Îți place să analizezi fiecare detaliu? Îți place să experimentezi noile tehnologii? Sau îți place să te bucuri de noul Focus în ritmul tău? Intră pe www.mergimaideparte.ro/testdrive și alege experiența de Test Drive care ți se potrivește!
Noua generație are un ampatament mai lung cu 53 de milimetri și console mai scurte. Lungimea noului Focus este de 4.378 de mm (hatchback), iar lățimea măsoară 1.825 de mm. Break-ul este mai lung cu 290 de mm.
Ford Focus are acum o siluetă sportivă, montanții A sunt repoziționați, iar capota este ceva mai lungă. Grila frontală este și ea mai generoasă, blocurile optice față sunt revizuite, iar stopurile cu tehnologie LED vin cu o semnătură luminoasă nouă.
Versiunea Vignale promite o serie de elemente de caroserie cromate și lumini de zi cu o semnătură specifică. Versiunea ST-Line dispune de un kit de caroserie ceva mai agresiv și o gardă la sol mai mică cu 10 mm, în timp ce varianta Active are o gardă la sol mai mare (peste 30 de mm) și elemente suplimentare de protecție.
Noul Ford Focus va fi oferit și cu faruri adaptive. Sistemul ajustează automat unghiul și intensitatea luminii, dar este capabil să modifice și direcția fasciculului înainte ca mașina să ajungă în viraj.
Pentru ca parcările în locuri înguste să devină și mai simple, Ford introduce noul sistem de parcare Active Park Assist 2. Ford spune că sistemul este capabil să parcheze în spații cu 110 centimetri mai lungi decât mașina și în rampă/pantă de până la 12 grade. Ford a pregătit și un mod denumit Park-out Assist (ieșire automată atunci când mașina a fost parcată paralel).