1.3 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

Valer Dumitru, candidat pentru funcția de primar al comunei Maieru, despre nevoia de profesionalizare a administrației locale

În „secolul vitezei” și în anul 2020 când, forțați de împrejurări, cele mai multe activități şi interacțiuni cu instituțiile s-au mutat online, nevoia unei primării digitalizate și în Maieru a devenit una urgentă. Din motive de siguranță și timp, e nevoie ca toți cetățenii, să aibă o interacțiune mai eficientă online cu administrația locală, indiferent de motiv.

Oamenii au așteptări tot mai ridicate și parte din explicația pentru care cetățenii consideră politica și actul administrativ drept unul opac, corupt sau pur și simplu de neînțeles, este tocmai clasica birocrație, care nu face decât să îngreuneze orice tentativă de dezvoltare.

Iată propunerile echipei USR PLUS Maieru pe DIGITALIZARE:

  • Posibilitatea de a susține audiențe online la primar şi la consilieri locali, în condiții de siguranță.
  • Transmiterea live/înregistrarea ședințelor de Consiliu Local în care se decid aspecte de mare interes pentru comunitate, astfel încât cetățenii care nu pot participa la ședință, să poată urmări modul în care se iau deciziile de către aleșii lor.
  • Realizarea unei aplicații prin care cetățenii să poată sesiza diverse probleme administrative sau sesizări directe privind depozitările ilegale de gunoi sau terenuri cu ambrozie.
  • O platformă integrată care să simplifice şi să digitalizeze principalele interacțiuni cu cetățenii și să ofere servicii precum: asistența socială, impozite și taxe locale, documentații de urbanism și cadastru, registrul agricol, evidența populației, etc.
  • Posibilitatea de a urmări live, oricând și de oriunde, stadiului proiectelor și activităților din primărie.

Digitalizarea primăriei vine ca o necesitate care să acopere atât nevoile cetățenilor, cât și nevoile funcționarilor publici – simplificarea procedurilor interne, a modului de lucru și creșterea eficienței prin oferirea unor facilități precum: siguranța unui mediu online integrat fără riscul de a pierde documente, sprijin în realizarea sarcinilor operaționale prin automatizarea sarcinilor repetitive, acces permanent la documentele interne, reducerea erorii umane în activitatea zilnică.

Într-o societate modernă nici o structură nu poate opera eficient și nu poate oferi servicii de calitate dacă nu dispune de tehnologie. Cu toții, ne dorim sa avem o primărie flexibilă, deschisă și transparentă.

(Articol electoral comandat de Partidul USR-Plus – Filiala Bistrița-Năsăud, executat de Agenția 215 – portal Bistrițeanul.ro, CUI mandatar financiar: 21200251)

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...