Consilierii locali USR Bistrița au înaintat primarului Bistriței încă din 2020 propunerea unui sistem electronic de pontaj. De atunci au insistat ca acesta să fie implementat.
Anul trecut au fost în sfârșit alocate în Bugetul Municipiului Bistrița sumele necesare pentru implementarea unui asemenea sistem de monitorizare a intrărilor și ieșirilor angajaților din primărie.
Începând de anul acesta, terminalii de pontaj electronic au fost deja instalați în cadrul clădirii principale a Primăriei Bistrița. Sistemul urmează să fie extins și în celelalte clădiri.
Asemenea sisteme de pontaj sunt deja folosite de firmele private cu mulți angajați, în Bistrița, dar și de administrațiile publice din statele europene. Sistemul s-a dovedit a fi extrem de eficient în monitorizarea prezenței personalului la locul de muncă.
„De la început am militat pentru transparență și digitalizare. Considerăm că acest sistem este un pas în față pentru instituția Primăriei Bistrița în ceea ce privește transparența și controlul activității angajaților, cât și digitalizarea și eficientizarea activității desfășurate în cadrul Primăriei Bistrița”, a transmis USR Bistrița.
Oare nu s-ar putea implementa un sistem pentru a fii plătiți cei care lucrează ore suplimentare,sau ore de noapte ,sambete,duminici și alte zile de sărbătoare?pentru a platii unor firme fantomă sau nu (,de ale casei) sume importante se pot găsi soluții,pentru a fii plătiți cei care muncesc nu sunt soluții..