Spitalul Județean de Urgență Bistrița a reușit să închirieze toate panourile publicitare din zona noului UPU. Acestea vor aduce și bani la bugetul unității medicale.
Conducerea spitalului Județean de Urgență Bistrița s-a gândit să transforme gardul din zona noului UPU în panouri publicitare. Ieri a fost organizată o licitație publică pentru ocuparea acestor panouri.
Toate cele 12 panouri publicitare au fost închiriate în urma licitației organizate ieri de unitatea medicală. Într-un an, de pe chiria panourilor publicitare, în conturile spitalului vor intra peste 15.000 de euro.
„În urma licitației organizate, toate cele 12 panouri publicitare au fost atribuite, urmând ca lunar 1.300 de euro să intre în contul spitalului, bani care vor fi utilizați pentru susținerea alocaiei de hrană majorate de spital”, a explicat Gabriel Lazany, managerul Spitalului Județean de Urgență Bistrița.
Exact asa este si cu RADIO-TELEVIUZIUNILE DIN ROMANIA !
Nu mai sunt si nu mai au emisiuni de cercetare, documentare, stiintza , cultura, arta si educatie… CI-S EFECTIV DE ” reclame comerciale si PROMOVARE DE PRODUSE ” … pe banii nostri, ai celor care ne-am abonat … IMBACSINDU-NE CU TOT FELUL DE ” stiti de interes public ” ( cica ) … DE CARE DEJA NE ESTE LAHAMITE .
Pentru asta… printre reclame, mai ” baga ” cate un film , cate o ” stire ” … cate o emisiune de divertisment… ASA… TOT 10-15 MINUTE EMISIUNE … SI 10-15 MINUTE RECLAMA … SI IAR… SI IAR… de-ti vine sa ” spargi ” … radioul si televiziunea !
Amu… panourile alea, macar tin de vand … macar !
Ce fel de reclame credeti ca vor apare pe aceste panouri? La medicamente desigur.. la vitamine… si suplimenti alimentari… si la cate un cabinet medical privat… facem pariu? Iluzii ieftine și speranțe deșarte pe bani mulți! Pentru sărmani pacienți dezamagiți de un sistem medical submediocru!