Cât de bine își fac treaba funcționarii din Primărie?! Foarte bine! Cel puțin asta spune evaluarea performanțelor profesionale individuale. Doar 3% dintre angajați au primit calificativul „bine” anul trecut.
Potrivit unui răspuns primit de consilierul local Nicolae Pavelean de la Primăria Bistrița, funcționarii instituției își fac treaba foarte bine. Cel puțin asta insinuează evaluarea anuală a angajaților.
97% dintre cei peste 1100 de angajați au fost evaluați anul trecut și în 2019 cu „Foarte bine” și doar 3% doar cu „Bine”.
„În ceea ce privește punctul 3 din solicitarea dumneavoastră, menționăm faptul că 97% dintre angajații Primăriei municipiului Bistrița au obținut la evaluarea performanțelor profesionale individuale aferente anilor 2019, respectiv 2020 calificativul „Foarte bine”. 3% dintre aceștia au obținut calificativul „Bine”., se precizează în răspunsul primit de Nicolae Pavelean.
Supermen, superwomen=super performanti/e
Mandru ca sunt bistritean, adica FRAIER contribuabil . Traiasca
Păi normal. Dacă toți semnează și votează la comandă cum ar putea să fie altfel. Zeițele, cu siguranță au luat excepțional. Și mai sunt pe acolo câteva specimene.
Sa va dau un exemplu de superperformanta la PMB: Vrand sa vand o parcela de pamant, am fost indrumat la Registrul Agricol, un birou in cladirea de vis-a-vis. Am primit doua formulare de completat. Intr-unul din ele, erau specificate documentele necesare pentru dosar. Se solicita, printre multe altele, o dovada ca locul respectiv nu este sit arheologic. Doamna de la RA m-a trimis la un birou alaturat, pentru a solicita aceasta dovada. Dupa ce am stat la rand, am intrat si, surpriza, am fost trimis la un alt birou, in spate, pentru a cere un plan zonal al parcelei respective. A doua zi am primit dovada ca nu sunt sit arheologic ! Am fost trimis apoi la Directia Agricola (in spatele Casei Apollo), pentru un alt document. Apoi la Taxe si Impozite, pe Odobescu, pentru o confirmare a platii impozitului pe teren. Apoi la Cadastru, pentru alt document. Cu toate acestea si cu multe altele, am facut un dosar si am revenit la RA. Bineinteles ca formularele au trebuit recompletate, pentru ca nu o facusem corect (sic), apoi dosarul a fost inregistrat si mi s-a spus sec sa revin dupa 6 (sase !!) luni. Ma intreb: cu atata digitalizare ultimul racnet, de ce nu a putuT RA sa preia electronic toate aceste documente, mai ales ca, in afara de Cadastru, toate celelalte birouri si oficii sunt in subordinea PMB, unele situate chiar langa RA ? Si de ce dureaza 6 luni eliberarea unei rezolutii ?
O alta problema: La Relatii cu Publicul, clientii disuta cu doamnele respective pe nevazute, ele fiind mascate la ghisee de monitoarele calculatoarelor. Astea da relatii cu publicul!