1.8 C
Bistrița
miercuri, ianuarie 22, 2025

„Revoluția” sandwichului cu viermi: TOATE fastfood-urile din Decebal, verificate. CE a găsit Protecția Consumatorului:

Protecția Consumatorului BN s-a autosesizat ieri în cazul ”sandwichului cu topping de viermi”. Au fost verificate toate fast-food-urile din zona Pieței Decebal. ”Aproape toate au fost amendate!” a declarat Stelian Dolha.

Un bistrițean s-a plâns că a cumpărat un sandwich de la unul dintre fast-food-urile din zona Pieței Decebal. Doar că înainte să muște din el, i-a atras atenția ”topingul special”: niște viermișori. A făcut poză și a aruncat sandwich-ul. Ar fi încercat să ia legătura cu cei de la Protecția COnsumatorului, dar nu ar fi reușit. Așa că s-a adresat redacției Bistrițeanul.ro.

Pățania omului o puteți reciti aici:

FOTO – Un bistrițean susține că a primit un sandwich cu „topping” de viermi, la un fastfood din zona Pieței Decebal

În urma apariției articolului, reprezentanții protecției COnsumatorului BN s-au autosesizat și au luat la puricat TOATE fast-food-urile din zona Pieței Decebal. S-au găsit nereguli și s-a lăsat cu amenzi.

Ne-am autosesizat ieri, în urma articolului apărut și am mers la cele 6 sau 7 fast-food-uri din zona Pieței Decebal. 

Am găsit nereguli privind:

  • condițiile de depozitare
  • felul de etichetare al produselor
  • produse expirate

Am aplicat estul de multe sancțiuni, având în vedere numărul de operatori verificați. Au fost și operatori la care NU am constatat abateri, au fost alții la care am găsit mai multe. Valoarea amenzilor aplicate se încadrează între 2.000 și 30.000 de lei.

Astăzi vom face cuantumul și vom trimite fiecărui operator valoarea exactă a amenzilor ce trebuie plătite, pe baza neregulilor constatate!” a declarat, pentru Bistrițeanul.ro, șeful OPC BN, Stelian Dolha.

Acesta a ”încurajat” bistrițenii să sesizeze astfel de nereguli.

Paradoxal, pe latură alimentară, lumea nu prea sesizează. Avrem plângeri privind facturile la electricitate, gaz, telefonie, etc. Dar nu și pe partea alimentară. Îi rog pe bistruițeni să sesizeze. Nu știu pe ce număr a sunat domnul respectiv. Dar să sune la numărul 0263/211681. E cineva aici de las 08.00 – 16.00. E imposibil să nu răspundă nimeni. Chiar îi încurajez să sune, să trimnită mail sau să facă plângerea online. Ne ocupăm de fiecare sesizare!” a concluzionat Stelian Dolha.

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

FOTO: Dacă iubești deserturile și vrei să treci la nivelul următor, acum ai ocazia să te perfecționezi la cursurile pentru Un Dulce De Zece!

Ești pasionat de cofetărie, dar torturile îți dau bătăi de cap, încă nu le știi toate...

Apartamente spațioase, cu finisaje de lux, de la DHD Rezidence, numai gata să te muți în ele

Proiectul DHD Residence a fost finalizat și recepționat. Apartamentele spațioase, cu finisaje de lux, își așteaptă...

Porți și garduri premium, de la Kreativ Metal & Colours, acum cu o reducere de 10 la sută la toate comenzile!

Gardul și poarta curții tale pot avea propria personalitate. Specialiștii de la Kreativ Metal & Colours...