Protecția Consumatorului BN a amendat Electrica Furnizare cu 50.000 de lei. „Prima dată am avut o discuție cu ei… Dar când a venit la noi un bătrânel plângând, am decis să tragem un semnal de alarmă!”, a declarat Stelian Dolha.
Comisarul șef al OJPC BN a declarat azi că în ultimele săptămâni a primit 93 de reclamații privind furnizorii de gaz și electricitate.
„Oamenii s-au plâns că nu au primit facturile de la Electrica Furnizare cu lunile. Adică le-au fost emise facturi după trei -patru luni de zile. Alături de comisarul care a instrumentat cazul legat de Electrica, am avut o discuție cu ei. Pentru că după ce petentul mergea la ei, și nu se întâmpla nimic, veneau la noi. Și noi încercam să stabilim o eșalonare de plată. După trei – cinci luni, sumele de plată erau foarte mari!”, a explicat Stelian Dolha.
Un caz aparte a făcut însă ca discuțiile să se transforme în… amendă.
„A venit într-o zi un bătrânel care a început să plângă pe holurile instituției noastre. Factura lui era după patru luni de zile și nu mai avea bani să-și plătească factura! Așa că am decis să amendăm Electrica Funizare, deoarece ei, pe baza contractului, trebuie să emită facturi lunare.
Trebuia tras acest semnal de alarmă în legătură cu tot ce se întâmplă cu facturile. Iar Electrica a plătit amenda de 50.000 de lei, ceea ce înseamnă că și-a recunoscut vinovăția!”, a concluzionat Stelian Dolha, comisarul șef al OJPC BN.