SC Sercaver SRL, cu sediul în localitatea Chiuza, jud. BN, Filială a grupului TLC France, cu peste 100 de ani de activitate în domeniul fabricării produselor de feronerie (lacăte, broaște, butuci pentru uși, etc) angajează Responsabil Calitate și Inginer / tehnician mecanic întreținere și reparații.
Inginer sau tehnician mecanic pentru întreținere și reparații.
Resposabilități:
- În funcție de necesități, tehnicianul de întreținere identifică și repară probleme mecanice, incluzând înlocuirea si repararea pieselor de schimb, astfel încât procesul de producție să se desfășoare în condiții normale.
- Instalează și menține în bune condiții sistemele mecanice ale fabricii si / sau repară mașinile sau sistemele în concordanță cu specificațiile tehnice.
- Creează o lista privind necesarul de piese de schimb, bazat pe identificari descriptive ale materialelor sau părților de materiale necesare.
- Realizează reparații electrice minore.
- Conduce proiecte de îmbunătățire continuă legate de aplicarea principiilor lean in productie.
Cerințele noastre :
- Educatie: ucenicie in domeniul Mecanic sau absolvirea unui program de 4 ani cu obtinerea licentei.
- Experiență de minim un an în acest domeniu.
- Educatia suplimentară poate fi înlocuită de experiență și vice versa
- Abilitățile minime pentru utilizarea calculatorului și cunostințele medii de limbă franceză constituie un avantaj
- Acceptăm si tineri proaspăt absolvenți, dacă au cunoștințe minime de mecanică.
Beneficii:
- Salariu competitiv
- Al treisprezecelea salariu
- Tichete de masa(40 lei/zi)
- Tichete cadou pentru diverse ocazii
- Transport asigurat
- Asigurare de sănătate suplimentară
- Mediu de lucru modern, curat
- Posibilități de evoluare și avansare
Pentru programarea unui interviu sau pentru informații suplimentare vă așteptăm la sediul societății din Chiuza sau la numărul de telefon 0742.060.969. De asemenea, puteți trimite un CV la email: [email protected] .
Responsabil Calitate
Resposabilități:
- Dezvoltarea și implementarea sistemului de management al calității și a politicilor companiei în materie de calitate
- Asigurarea respectării standardelor de calitate în toate procesele companiei, inclusiv fabricație, controlul calității, achiziții și furnizori
- Coordonarea și gestionarea activităților de inspecție pentru a verifica conformitatea cu standardele de calitate
- Gestionarea programelor de formare și dezvoltare a personalului pentru a asigura înțelegerea și respectarea standardelor de calitate
- Monitorizarea performanțelor și stabilirea obiectivelor de îmbunătățire continuă a calității
Cerințele noastre:
- Experiență relevantă în calitate într-un mediu de producție
- Cunoștințe solide despre standardele de calitate și reglementările aferente
- Experiență în dezvoltarea și implementarea sistemelor de management al calității
- Abilitatea de a identifica și soluționa problemele legate de calitate
- Abilități excelente de comunicare și colaborare
- Cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj pentru această poziție
- Studii superioare tehnice sau într-un domeniu relevant
Beneficii :
- Salariu competitiv
- Al treisprezecelea salariu
- Tichete de masa(40 lei/zi)
- Tichete cadou pentru diverse ocazii
- Transport asigurat pe ruta
- Asigurare de sănătate suplimentară
- Mediu de lucru modern, curat
- Posibilități de evoluare și avansare
Pentru programarea unui interviu sau pentru informații suplimentare vă așteptăm la sediul societății din Chiuza sau la numărul de telefon 0742.060.969. De asemenea, puteți trimite un CV la email: [email protected].