SENSE, marca românească de modă, înfiinţată la Roman ca un business de familie, de soţii Cristina şi Sorin Chiriac, aniversează 18 ani de excelenţă şi inovaţie permanentă! Sense îşi va răsplăti clienţii cu reduceri speciale la cea mai recentă colecţie – “La Dolce Vita” toamnă-iarnă 2019, concepută de designerul Andreea Tincu şi prezentată în premieră pe podiumul MQ Vienna Fashion Week, la începutul acestei toamne.
Campania de discount-uri debutează vineri, 18 octombrie şi se încheie duminică, 20 octombrie. În toată această perioadă, vizitatorii magazinelor fizice şi online SENSE au posibilitatea să îşi achiziţioneze piesele preferate din noua colecţie de sezon, la preţuri reduse cu 18%.
Anul acesta SENSE nu îşi sărbătoreşte doar “majoratul”, ci realizează o retrospectivă amplă a tuturor realizărilor pe care brandul autohton le-a înregistrat de-a lungul anilor. Într-un areal competitiv şi presărat cu extrem de multe provocări, SENSE a reuşit să demonstreze că un business românesc de modă poate ocupa un loc de cinste în preferinţele tuturor categoriilor de clienţi şi poate deveni relevant şi atractiv, fără a se încadraînsăînsfera fast-fashion.
Încă de la bun început, creaţiile SENSE s-au făcut remarcate prin originalitate şi prin calitatea ireproşabilă, designerul Andreea Tincu alăturându-se echipei la doar un an de la deschiderea primelor magazine (în 2008) şi punându-şi amprenta asupra tuturor liniilor brandului.
La 18 ani de la înfiinţare, SENSE poate fi considerat mai mult decât o marcă românească de succes, un stil recognoscibil prin design-ul precis şi întotdeauna acompaniat de detalii fine şi ingenioase, prin materialele de cea mai bună calitate, în marea lor majoritate realizate din fibre naturale şi biodegradabile: vâscoză premium, in, cupro, bumbac organic, mătase, lână, caşmir, printricotajele premium, cu texturi interesante şi care au la bază tehnici noi de răsucire a firelor, îmbinare şi ţesere.
Creaţiile Sense s-au făcut remarcate şi prin finisajele ireproşabile sau prin linia chic, elegantă şi rafinată. Fiecare colecţie SENSE aduce un element de noutate, păstrând totuşi o alură clasică, care nu se demodează niciodată şi care permite ca hainele să poată fi purtate sezoane la rând, fără a interveni plictisul sau dilemele stilistice.
Graţie versatilităţii şi inteligenţei cu care sunt concepute, piesele SENSE completează admirabil garderobele tuturor femeilor, indiferent de vârstă, siluetă sau profesie, unul dintre atuuri constituindu-l şi accesibilitatea.
Colecţiile SENSE au fost şi vor rămâne mereu într-un raport corect calitate-pret, misiunea mărcii româneşti de modă fiind aceea de a oferi publicului feminin piese impecabile care pot fi purtate zilnic şi în care oricine să se simtă minunat şi confortabil. Poate fi vorba despre o rochie basic care şi peste cinci ani va fi la fel de actuală ca azi, de un sacou care şi după foarte multe purtări va rămâne la fel, sau despre un mantou / pardesiu / palton care va arăta şi după ani buni la fel de bine ca în prima zi.
De la o mică secţie de producţie care număra doar 40 de angajaţi, SENSE se mândreşte în prezent cu o echipă de peste 700 de operatori, cu mai multe centre de creaţie situate la Iaşi şi la Roman, cu 17 magazine fizice deschise în cele mai importante oraşe din ţară şi cu un magazin online – www.fashionsense.ro, care livrează comenzile oriunde, în orice localitate.
Despre SENSE
SENSE este un business de familie, înfiinţat la Roman, în anul 1997, de soţii Cristina şi Sorin Chiriac. De la o mică secţie cu 40 de angajaţi, marca românească a ajuns în prezent la peste 800 de angajaţi, mândrindu-se cu o reţea naţională de 17 magazine fizice, completată de magazinul online www.fashionsense.ro.
O parte din producţie este destinată exportului, în timp ce un alt sector lucrează exclusiv pentru Sense. În total există trei centre de creaţie şi de cercetare, unul la Iaşi şi două la Roman. Acestea din urmă sunt specializate pe ţesături şi tricotaje. Toate colecţiile brandului poartă semnătura designerului Andreea Tincu.
Magazinele SENSE sunt situate în Bucureşti (Flagship Store – Str. Jean-Louissunt Calderon nr.54), Alba-Iulia, Arad, Bacău, Timişoara, Bistriţa, Botoşani, Brăila, Braşov, Constanţa, Iaşi, Galaţi, Piatra Neamţ, Roman, Piteşti, Ploieşti, Târgu-Mureş. În 2019 brandul urmează să îşi extindă reţeaua şi în alte oraşe.