Noi locuri de muncă sunt dispobilie în Bistrița, la RCS & RDS, Italtextil Sărata, Supercom și Transmixt! Leoni are nevoie de 200 de muncitori pentru cablaje auto și ingineri în diferite domenii. IMP România caută șef de linie și operatori. Oferta completă, mai jos:
**********************
S.C. ITALTEXTIL SĂRATA S.R.L Filatura de Mătase angajează SECRETAR Administrativ
Informații la telefon 0263/237.465, la sediul din Sărata al societății (Str. Principală 131 / A sau e-mail [email protected].
Informații suplimentare se pot obține și la sediul firmei din Bistrița – Bulevardul Decebal (Zona Apolo) Bloc 37, Sc A, Ap. 4, Et. 1, Interfon 04, Telefon 0741.09.55.71.
**********************
RCS & RDS angajează agent vânzări
Cerințe:
– experiența anterioară în vânzări nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj;
– cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor (constituie avantaj);
– abilități dezvoltate dе negociere și persuasiune;
– traininguri în domeniul vânzărilor (constituie avantaj);
– diplomație, proactivitate și orientare către client;
– foarte bune abilități dе comunicare;
Responsаbilitati si bеneficii:
– prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cătrе persoаnеlе fizicе ;
– prospеctаrеa piețеi și idеntificаrеa de noi clienți – persoane fizice ;
– negocierea și încheierea de contracte cu persoane fizice;
– preponderent activitate de teren.
Ofertă (bonusuri, beneficii):
– contract de munca;
– bonusuri in functie de performanta;
– posibilitate de evolutie profesionala.
Pentru mai multe detalii sună la 0772.09.30.02 sau trimite CV la adresa de e-mail [email protected].
**********************
Pro Wash Bistrita caută spălători cu experiență
**********************
SC I.C.P.E. BISTRIȚA SA angajează inginer electronist / automatist
Cerințele postului:
- Cunoștințe în proiectare/automatizări: Autocad / Eplan / TIA-Portal
- Experiența în domeniul proiectării, execuției.
Date contact: SC I.C.P.E. Bistrița SA, Str Parcului, nr. 7, Bistrița, Bistrița-Năsăud
Telefon: 0263210938 / 0734.881.165, Email: [email protected]
**********************
LEONI Bistriţa angajează Muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Tehnician Test, Administrator LEPS, Inginer calitate, Inginer specialist producție și Inginer proiectare
MUNCITORI asamblare cablaje auto (m/f/d) – Poziții disponibile – 200
Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0) 751 257 671 email: [email protected] sau Online: www.bit.ly/leoni_aplica
Tehnician Mentenanță (m/f/d) – Poziții disponibile: 4
Provocarea ta:
- Execuția sistematică a întreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
- Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
- Instalarea mașinilor / utilajelor;
- Reducerea timpului de intrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
- Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;
Cerințe:
- Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
- Adept al muncii in echipa;
- Experiența minim 1 an în domeniu;
- Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
- Program în schimburi
Tehnician Test Electric (m/f/d) – Poziții disponibile: 2
Provocarea ta:
- Efectueaza activitati de backup la programele si parametrii de test conform planului
- Acorda suport la instalarea, validarea si inspectia echipamentelor de test conform procedurilor
- Acorda suport în stabilirea metodei de operare a echipamentului de test
- Acorda suport în construirea si modificarea meselor de test, board-urilor de test si a sistemelor vision
- Acorda suport pentru activitati de mentenanta interna planificata a echipamentelor tehnologice de test
- Sugerează îmbunătățiri pentru echipamentele de test, instalarea și designul modulelor de test
- Trimite regulat rapoarte către superiorul ierarhic cu privire la inspectia modulelor de test
Cerințe:
- Studii liceu / scoala profesionala (profil electromecanic, electrotehnic, electronic);
- Experienta minim 1 an in domeniu;
- Abilități de comunicare si organizare
- Adept al muncii in echipa;
- Limba engleză nivel mediu;
- Cunostinte de operare pe calculator MS-Office (Word, excel);
- Program în schimburi
Inginer Calitate (m/f/d) – Poziții disponibile: 3
Provocarea ta:
- Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
- Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
- Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
- Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
- Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
- Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
- Îmbunătățirea sistemului de calitate;
- Realizarea primei mostre;
- Reducerea costurilor cu asigurarea calității;
Cerințe:
- Studii superioare profil tehnic;
- Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
- Cunostințe avansate utilizare PC;
- Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
- Adept al muncii în echipă;
- Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
- Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
Inginer specialist productie (m/f/d) – Poziții disponibile: 2
Sarcinile tale:
- Stabilirea fluxului de producție si al fluxului de materiale;
- Implementarea produselor in fabricație;
- Optimizarea proceselor;
- Implementarea schimbărilor tehnice;
- Definirea conținutului si metodelor muncii;
- Implicarea în rezolvarea problemelor;
- Asigurarea fluxului de informații între producție și departamentul de ingineri
Competentele tale:
- Studii superioare (tehnice);
- MS-Office(Word, Excel) nivel mediu;
- Limba engleză nivel mediu ;
- Adept al muncii in echipă;
- Abilități de comunicare;
- Disponibilitate pentru delegații
Inginer proiectare (m/f/d) – Pozitii disponibile: 2
Sarcinile tale:
- Creare Layout panouri asamblare
- Proiectarea echipamentelor componente pe panourile de asamblare
- Desen layout cablaj utilizând soft AutoCad in concordanta cu desenul tehnic
- Proiectarea desenelor auxiliare de productie
- Optimizarea dispozitivelor/ echipamentelor
- Implementarea modificarilor (de la client, din productie) si organizarea lor (AutoCAD, SolidWorks)
- Administrarea documentațiilor
Competentele tale:
- Studii superioare (tehnice)
- Limba engleza nivel mediu / germana (constiutuie avantaj)
- Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks,
- MS-Office (Word, Excel) nivel mediu
- Adept al muncii in echipa
- Abilitati de comunicare si de negociere
- Abilitati de coordonare si organizare
- Disponibilitate pentru program prelungit
Magaziner (m/f/d) – Poziții disponibile: 4
Sarcinile tale:
- Asigură identificarea și trasabilitatea tuturor materialelor
- Repartizează materialele aflate în stoc la secțiile de producție
- Întreține stocurile în sistemul computerizat
- Inventariază toate materialele
- Verifică toate materialele în conformitate cu documentele însotitoare
- Raporteză orice diferența șefului de echipă
- Localizează toate materiale în zonele corespunzătoare
Competențele tale:
- Studii liceale
- MS Office (Excel; Word; Power Point)
- Adept al muncii în echipă
- Abilităti de comunicare si organizare
- Flexibilitate și adaptabilitate
- Disponibilitate la program prelungit
- Muncă în schimburi
Oferim:
- Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
- Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
- Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
- Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
- Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
- Discounturi la produse și servicii Orange
- Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
- Cantină în incinta fabricii
- Transport în comun și parcare gratuite
Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0) 751 257 671 email: [email protected].
**********************
AQUABIS SA Bistrita organizează recrutare pentru ocuparea, pe perioada determinată, a două posturi de economist în cadrul Biroului Financiar-Contabilitate.
Condiții de participare:
- Studii superioare economice
- Specializare : contabilitate si informatica de gestiune
- Experienta in specialitate constituie avantaj
Scrisorile de intenție pot fi depuse la sediul AQUABIS SA, str. Parcului nr.1 Bistrita sau la adresa de email [email protected] până în 12 noiembrie 2021, ora 13.00.
Se organizează totodată recrutare pentru ocuparea a două posturi de instalatori în cadrul Compartimentului Contorizare.
Condiții de participare:
- Calificare instalator cu certificat de calificare.
- Posesor permis de conducere categoria B (constituie avantaj)
Cererile de participare pot fi depuse la sediul AQUABIS SA, strada Parcului nr.1 Bistrita, sau pe adresa de email [email protected].
**********************
SC GEOPLAST SRL angajează:
✅ Operatori Producție pentru secțiile de Sticlă și PVC
Se oferă condiții avantajoase de salarizare și un mediu de lucru profesionist.
CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail [email protected]. Mai multe informații puteți obține la tel. 0263.23.86.74.
**********************
SUPERCOM SA Sucursala Bistrița
(cu sediul în Bistrița, Drumul Cetății Nr 11) angajează
- Conducători auto – pentru Mașini Electrice, Autocompactoare, Cisternă, Perii – măturat stradal
- Muncitori necalificați – pentru activitățile de salubrizare stradală și colectare – transport deșeuri.
Relații la telefon 0263/944 Dispecerat sau Telverde 0800800268 E-mail – [email protected].
**********************
SALON Claudia – Institut Kla face angajări!
Se caută o colegă pentru departamentul de Întreținere corporală.
Locuri disponibile și pentru un Tehnician maseur și un/o Kinetoterapeut(ă)!
Oferim training în centrul nostru, cu toate protocoalele tratamentelor.
Mai multe informații la tel. 0754.53.66.21.
*********************
Ești în căutarea unui loc de muncă și încă nu ai aflat? SUBWAY angajează:
Vrei să faci parte din cea mai tare echipă din orașul tău? Ești doar la cațiva pași distanță! Subway Viișoara angajează preparatori sandwich-uri.
La noi în echipă ai parte de un program variat și flexibil, între 4 și 8 ore, salariu atractiv si bonuri de masă, bonusuri si prime acordate cu ocazia sărbătorilor de Paște si Crăciun! Ai parte, de asemenea, de un plan de instruire certificat și nu în ultimul rând un loc de muncă stabil pe termen lung, unde ești apreciat pentru performanțele proprii.
Vei lucra într-o echipă tânără, dinamică, prietenoasă si cel mai important e ca nu ai nevoie de experiență. Pentru mai multe detalii, ne poți contacta telefonic la 0742.708.685 sau ne poți vizita oricând în restaurantul Subway, în incinta Petrom Viișoara.
**********************
RCB ELECTRO 97 SA angajează
- Derulatoriști,
- Confecționeri cabluri electrice,
- Manipulanți,
- Electrician întreținere mașini și utilaje industrial
Informații la telefon 0263.23.61.53, 0749.55.22.34, sau la sediul firmei din strada Sigmirului nr.17 (vis-à-vis de Dedeman), zilnic între orele 8:00 – 16:00.
**********************
ROMBAT, cel mai mare producător de baterii auto din România, dorește să alăture echipei
- Operatori producție
- Electricieni
- Mecanici
- Ingineri
CV-urile se primesc la sediul firmei sau prin email la adresa recrută[email protected]
Pentru detalii suplimentare, sunați la numărul: 0744.49.39.17.
**********************
LOGISCOOL Bistrița face angajări!
Detalii pe Cariere (logiscool.com) sau la numărul de telefon 0737.00.44.00.
******************
Hotel Boutique Roser House Colibița angajează ospatări și bucătar
Detalii și informații la telefon – 0756.169.531.
CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: [email protected].
**********************
S.C. ITALTEXTIL SĂRATA S.R.L Filatura de Mătase
caută pentru angajare Tehnician mentenanță electromecanică, Mecanic Întreținere și persoane calificate / necalificate
Industrie ușoară – prelucrarea mătăsii naturale. Acest tip de muncă este mai potrivit pentru femei.
Se oferă:
- Transport gratuit, asigurat de firmă
- Analize pentru angajare gratuite
- Premii pentru prezență, calitate și producție;
- Salarii avantajoase, cu posibilitatea efectuării orelor suplimentare
- Tichete de masă, condiții optime de muncă;
Cerințe Tehnician mentenanță electromecanică
- Studii de specialitate / calificare
- Experiență
- Disponibilitate pentru lucrul în 2 schimburi
Cerințe Mecanic Întreținere
- Studii de specialitate / calificare
- Experiență
Informații la telefon 0263/237.465, la sediul din Sărata al societății (Str. Principală 131 / A sau e-mail [email protected].
Informații suplimentare se pot obține și la sediul firmei din Bistrița – Bulevardul Decebal (Zona Apolo) Bloc 37, Sc A, Ap. 4, Et. 1, Interfon 04, Telefon 0741.09.55.71.
Suntem cel mai mare complex din Europa, în acest domeniu!
**********************
**********************
JACQUELINE angajează contabil absolvent de universitate
Căutăm coleg, colegă pentru departamentul de contabilitate. Cerințele noastre sunt următoarele:
• să ai cunoștințe foarte bune de contabilitate și fiscalitate (contabilitate completă a unei firme),
• nivel avansat operare PC (word, excel, revisal, programe de contabilitate)
• persoană atentă, organizată, viziune de ansamblu asupra activităților economice ale unei firme,
• abilități de lucru cu termene limită,
• capacitate de planificare, organizare și finalizare
Lucrăm cu program performant, de aceea cunostintele de lucru în programe de contabilitate sunt obligatorii.
Ce oferim?
Salariu atractiv 2000 si 4500 lei/luna în funcție de volumul de muncă.
Program de lucru full time, dar flexibil.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și frumoasă.
Posibilitate de învățare și practică alături de contabilul expert.
Puteți trimite CV-ul dvs. pe adresa de e-mail Jacqueline.ro. Detalii se pot obține și la numărul de telefon 0745019999
******************
RESTAURANT JACQUELINE angajează:
• Ajutor Bucătar • Bucătar • Personal pentru curățenie • Personal pentru spălat vesela,
• Ospătar • Barman.
Munca se desfășoară în schimburi. Experiența nu este obligatorie în domeniu dar constituie un avantaj.
Cerințe noastre sunt:
• Să fii o persoană harnică,
• Să fii o persoană organizată,
• Să fii responsabilă,
• Să fii sociabilă,
• Să fii comunicativă,
• Să fii punctuală.
Amabilitate, promptitudine și corectitudine în relatia cu angajatorul sunt necesare deoarece suntem atenți în a se păstra permanent ordinea și curățenia la locul de muncă.
Oferim angajaților noștri:
• salariu foarte competitiv,
• lucru într-o echipă tânără și ambițioasă,
• bonusuri de performanță
• asigurare facultativă
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră ne poți contacta telefonic la 0745.01.99.99 sau ne poți trimite un mesaj cu CV-ul tău și te vom suna noi în cel mai scurt timp.
******************
JACQUELINE DELIVERY angajează
Dacă iți place orașul și îți plac oamenii din oraș, dacă-ți place să conduci mașina sau ești biciclist convins te așteptăm să o faci pentru un salariu motivant!
Salariul este între 2000 – 3800 Lei.
Căutăm Livrator pentru mașina electrică a firmei sau bicicleta electrică.
Experiența în domeniu nu este necesară dar reprezintă un avantaj.
Pentru a te alătura echipei Jacqueline ai nevoie de:
• atitudine pozitivă
• să fii punctual,
• serios,
• responsabil si harnic
• carnet de conducere categoria A sau B cu experiența minimă 2 ani.
Dacă îndeplinești criteriile de mai sus și iți doresti să fii recompensat corect pentru munca ta, te așteptăm! Detalii și informații la numărul de telefon 0745.01.99.99.
******************
Fastfood NUMA’ BUN angajează acum!
Te așteptăm să lucrăm împreună în locația Numa`Bun by Jacqueline, de pe strada Zimbrului, nr. 9! Angajăm și persoane fără experiență, oferim și cursuri pentru calificare la locul de muncă.
Ce anume căutăm:
• TĂIETOR DE CARNE ROTISATĂ,
• AJUTOR BUCĂTĂRIE,
• PREPARATOR
• PIZZER,
• CASIER
• Personal pentru curățenie
Ce anume oferim:
• Salariu foarte atractiv,
• cursuri de pregătire,
• o masă pe zi
• posibilitatea de a avansa.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Trimite un CV sau sună la 0745.01.99.99.
******************
Complexul PANORAMIC COLIBIȚA angajează
- Bucătar
- Ajutor Bucătar
- Cameristă
Transportul și masa sunt asigurate.
Dacă îți surâde ideea de a lucra la Panoramic Colibița trebuie doar să trimiți un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii suplimentare la numărul 0363.408.918.
**********************
Cel mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ:
Lucrător comercial, casier, vânzător
CANDIDATUL IDEAL:
- Experiență anterioara în comerț
- Responsabilitate și seriozitate
- Orientare si deschidere către client
DESCRIEREA POSTULUI:
- să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
- să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
- să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
- să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
- să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
- să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare
BENEFICII :
- salariu atractiv
- programe de instruire
- mediu de lucru modern
- posibilitatea de avansare
Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar
*************************
ELECTROPLAST angajează REPREZENTANT VÂNZĂRI
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
- Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
- Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
- Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
- Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
- Proactiv in activitati orientate catre clienti.
- Spirit practic si orientare spre profit.
Descrierea postului:
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696
SALES SUPPORT SPECIALIST
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
- Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
- Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
- Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.
Descrierea postului:
- Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
- Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
- Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
- Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
- Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
- Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
- Ofera suport informational si asistenta telefonica clientilor;
- Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
- Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
- Intocmeste si pune la dispozitie rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
- Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
- Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
- Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail [email protected] sau suna la 0743.88.56.96.
COST CONTROLLER PRODUCTIE
Candidatul ideal
- Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
• Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
• Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
• Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
• Bugetare şi raportare.
• Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
Descrierea postului:
- Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
- Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
- Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
- Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
- Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
- Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
- Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
- Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
- Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
- Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
- Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
- Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96
INGINER PRODUCȚIE
Candidatul ideal
- Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
- Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
- Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
- Cunostinte operare ERP constituie avantaj
- Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
- Cunostinte tehnice
- Cunoasterea limbii Engleze
Descrierea postului:
- Optimizarea procesului de productie
- Asigura realizarea productiei cerute la nivelul cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
- Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
- Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
- Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza rapoarte privind productivitatea / produs / utilaj / norma timp
- Asigura conditiile optime tehnologice atat pentru testarea unor materii prime noi cât si pentru fabricarea unor produse inovative cerute de clienti.
- Supravegheaza permanent respectarea tehnologiilor de fabricatie si control a produselor
- Ia masuri in scopul inlaturarii abaterilor tehnologice
- Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite faze in procesul de fabricatie
- Urmarirea productiei pe fluxul de fabricatie si asigurarea identificarii si trasabilitatii produselor
- Respectarea parametrilor de lucru de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96.
Operatori cabluri electrice
Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini!
Candidatul ideal
Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.
Descrierea postului:
Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.
Oferim:
- Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta în extrudare, infuniere, trefilare)
- Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
- Tichete de masa pentru zilele lucrate
- Bonus prezenta lunar: 360
- Spor de productivitate lunar
- Spor de fidelitate de la 5% la 25%
- Spor de noapte 25%
- Prima de Pasti
- Cadouri si prima de Craciun
- Prima de concediu (zile de concediu de la 22 pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
- Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale, extra-zile libere legale – plătite
- Premii la final de an
ECONOMIST / CONTABIL
CANDIDATUL IDEAL
- absolvent studii economice (contabilitate);
- experienta de 3-5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;
- cunoasterea sistemului ERP, reprezinta un avantaj;
- abilitati de planificare, organizare si comunicare;
- persoana analitica, ordonata si responsabila;
- cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale
- cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
- capabil/a de a lucra la termene si date limita.
DESCRIEREA JOBULUI
- intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora (facturare, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, etc);
- efectueaza inregistrari contabile;
- opereaza plati electronice in banca;
- efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;
- intocmeste rapoarte /situatii financiare;
- indeplinineste diverse sarcini primite de la Directorul Financiar Contabil.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail: [email protected] sau sună la 0743.885.696.
*************************
SC IMP ROMANIA IND. CO. SA
– punct de lucru Bistrița (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor nețesute, angajează operatori la liniile de producție și Șef linie
Cerințe operatori la liniile de producție:
- Studii minime legale ;
- Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
- Experiența nu este necesară;
- Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare;
Cerinte Șef linie:
- Studii liceale (de preferat tehnice);
- Foarte bune abilitati de comunicare si leadership;
- Abilitati de organizare si monitorizarea a unei activitati;
- Persoana dornica sa invete, sa se dezvolte din punct de vedere professional;
- Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
- Experienta nu este necesară;
- Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare
- Atenție la detalii, seriozitate
Beneficii:01
- Plata corecta si la timp a salariilor ;
- Tichete de masa ;
- Spor de noapte 25 % ;
- Plata orelor suplimentare 175%;
- Un numar de 24h liber platite;
- Bonusuri pentru merite deosebite ;
- Aliment suport (conserva de carne) ;
- Decontarea abonamentului de transport 50%;
Contact: telefon – 0756.15.17.77.
CV-urile se pot trimite pe email: [email protected]
*************************
TRANSMIXT Bistrița angajează / școlarizează șoferițe pentru transportul public local
Compania Transmixt relansează oferta adresată doamnelor și domnișoarele pasionate de șofat! E vorba despre oferta de a deveni șoferițe de autobuz în Bistrița.
Încurajăm femeile să abordeze șoferia la nivel profesional!
Dacă nu ai carnetul auto categoria „D” te sprijinim noi să-l obții pentru a te alătura echipei noastre de șoferi/țe profesioniști/ste.
Condiții:
- vârsta minimă 24 de ani;
- deținătoare de permis auto categoria (cel puțin) B;
- pasiune pentru șoferie;
Dacă ai deja carnetul auto categoria „D” , profită de oportunitatea de a opta pentru o profesie inedită și provocatoare!
Ne poți contacta la telefon 0730.014.103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro
Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Vino alături de noi și fii șoferiță de autobuz!
*************************
TRANSMIXT Bistrița
angajează șoferi profesioniști categoria „D” în vederea asigurării serviciului de transport public de persoane pe raza muncipiului Bistrița.
Dacă ești pasionat/ă de șoferie și mai ales dacă îți place să interacționezi cu oamenii, ești omul potrivit la locul potrivit!
Cerințele de bază ale postului
– Carnet auto categoria „D”
– Atestat profesional
Competențe:
- Să ai atenție distributivă în timpul șofatului și capacitate de a lua rapid decizii în trafic.
- Să ai o bună cunoaștere a mașinilor și a modului de funcționare a acestora, astfel încât să ai capacitatea de a identifica eventualele probleme tehnice.
- Să fii capabil/ă să comunici eficient și politicos, atât cu clienții, cât și cu șefii sau colegii tăi.
Oferim:
- salarii corecte,
- bonuri de masă,
- ținută de serviciu,
- condiții de lucru moderne,
- perfectionări / instruiri dedicate, alte avantaje specifice.
Ne poți contacta la telefon 0730-014-103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro
Vino la sediul nostru să discutăm. Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Așteptăm să ne cunoaștem!
*************************