0.4 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

Q Vision anunță reduceri de 10% la ochelarii Gucci de vedere și de soare! AFLĂ 10 lucruri de știut despre celebrul brand!

Începând cu 1 octombrie, Q Vision din Cluj-Napoca a demarat o campanie de 10% reducere la ochelarii de vedere și de soare de la Gucci! Modele deosebite de ochelari de soare și de rame de vedere Gucci Eyewear Collection 2018-2019 le găsiți în această perioadă la Clinica Q Vision, în Cluj-Napoca, Str. Constantin Brâncuși, nr. 117.

Pentru că nicio garderobă de fashionist(ă) nu ar fi completă fără câteva piese și accesorii Gucci, pentru că Italia nu ar fi la fel de fermecătoare fără cele două G-uri încrucișate – double G – și fără amețeala plăcută pe care o simți când intri într-un magazin Gucci, pentru că moda nu ar fi niciodată aceeași fără colecțiile Gucci din ultimii zeci de ani, iată 10 lucruri pe care ar trebui să le știm despre această casă de modă, atât de hot!

10 lucruri pe care trebuie să le știe orice fan Gucci:

Guccio Gucci, fondatorul casei de moda Gucci s-a născut în 1881 la Florența. Viața l-a purtat către Londra, unde a lucrat ca portar la un luxos și celebru hotel, Savoy, locul în care a înțeles potențialul enorm pe care îl aveau gențile de voiaj, simbol al statutului social.

Primul magazin Gucci s-a deschis în 1921 și a devenit imediat faimos pentru calitatea accesoriilor din piele vândute. Meșteșugarii angajați erau extrem de iscusiți, obiectele create de ei fiind niste exemple de marochinărie de artă. În timpul anilor ‘30, Gucci s-a lăsat inspirat de cursele de cai, un sport și o distracție foarte la modă în acea perioadă. Astfel, a introdus în designul obiectelor din piele detalii de inspirație ecvestră, care au avut un succes imediat.

Anul 1932 a fost un moment important pentru viitoarea casă de modă Gucci: a fost anul în care s-a lansat celebrul model de loafers, acei pantofi comozi, fără șiret, cu o aplicație metalică, deveniți un simbol al casei Gucci. De altfel, acest model de pantofi sunt singura pereche de încălțări expusă la Muzeul de Artă Modernă din New York.

După ce a trecut cu bine de criza de resurse din timpul celui de-al doilea război mondial, Gucci a lansat în 1947 prima geantă-simbol, Bamboo – numită astfel datorită mânerelor din bambus –  care a rămas, până astăzi, una dintre creațiile cele mai faimoase ale casei Gucci. Gucci nu a renunțat niciodată la eleganța clasică. De altfel, și în prezent linia „La Pelle Guccissima” păstrează conceptul liniei tradiționale Gucci, apreciate de cunoscătorii din toate colțurile lumii, nostalgici dupa moda de inspirație ecvestră din perioada de început a casei de modă.

Ales în 2015, director de creație al casei de modă, Alessandro Michele intervine cu o forță enormă în gradul de inovație a brandului și umbrește toate controversele apărute de-a lungul timpului, originalitatea acestuia, revigorând puternic toate curentele companiei.

Colecția de bijuterii, care culminează cu linia Gucci Eyewear Collection 2018, este cireașa de pe tort, artistul integrând, parcă, întreaga sa creativitate cutremurătoare într-o ramă de ochelari de câteva zeci de grame. Din această colecție splendidă fac parte nelipsitele simblouri de brand, simbolurile Gucci – simbolurile eterne (alăturarea culorilor verde – roșu – verde, inscripția GG), simbolurile glamour (aplicații Swarovski, glitter), dar și simbolurile noi, din colecția Gucci Garden.

Iată cele patru concepte ale colecției Gucci Eyewear:

Sensual Romanticism – Foarte ușor de asortat, potrivite pentru ținute casual, recunoaștem modelele după însemnul GG frontal, braț subțire și terminația brațului albină – simbolul nobilimii în Europa, inspirație din sculpturile bogate ale clădirilor din Roma.
Urban – Ușor de asortat, ținute casual, smart office
Fashion Inspired – Ideale pentru zona de styling, modele asociate articolelor din colecția de haine Gucci, ori din colecțiile capsule – colecțiile cu număr limitat de produse.
Opulent Luxury – Modele pentru ocazii speciale, pentru cunoscătorii brandului, nuanțe și forme consacrate Gucci, inserția metalică este gravată în interiorul acetatului.

O parte din ochelarii Gucci pe care-i găsești cu 10% reducere la Q Vision în Cluj-Napoca:

Ochelari de soare Gucci

Materialele sunt alese pe măsura măiestriei creatorilor colecției și anume: cel mai longeviv acetat din lume, acetatul Mazzucchelli, titanul japonez – deosebit de rezistent și usor, Optyl, unul dintre cele mai ușoare materiale plastice din sfera ramelor de ochelari, toate acestea fiind completate cu lentile produse de Zeiss, din policarbonat, materialul cu cea mai bună rezistență la spargere.

Modelele de ochelari de vedere Gucci Eyewear Collection 2018-2019 la Q Vision:

Q Vision- centru privat de oftalmologie: 
Adresă: Str. Constantin Brâncuși, numărul 117, Cluj Napoca, România
Telefon: +4 0264 70 20 40 / +4 0786 16 00 64
E-mail: [email protected]
Facebook: 
Q Vision
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 20:00. Sâmbătă și duminică: închis.

(P)

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...