Proba de matematică la examenul de Evaluare Națională s-a încheiat cu puțin timp în urmă. Un elev din Bistrița-Năsăud a dat examenul național într-un spital din Cluj. Profesorul Dorin Ioniță susține că subiectele sunt „o bătaie de joc”.
Proba de matematică la examenul de Evaluare Națională s-a încheiat de puțin timp. În Bistrița-Năsăud s-au înscris la examen 2.511 absolvenți de clasa a VIII-a.
Dintre aceștia, conform datelor furnizate de Inspectoratul Școlar Bistrița-Năsăud, au fost prezenți la proba de Matematica 2410. 101 elevi au fost declarați absenți.
Nu s-au înregistrat probleme, și nici nu au existat elevi eliminați pentru tentativă de fraudă, a mai precizat inspectorul general Cristian Mircea Nicula.
Profesorul Dorin Ioniță susține că subiectele sunt „o bătaie de joc”.
„Sunt subiecte care frizează ridicolul. Să dai probleme de tip grilă la un examen important ca acesta este curată bătaie de joc. Să nu ne mirăm atunci că nu mai vor copiii la școală. La astfel de probleme se plictisesc. Profesorii nu verifică nicio cunoștință în felul acesta.
Mă mir că nu le-au dat să calculeze de la Bistrița la Cluj câte cornete cu semințe se pot vinde de 10 lei!
La ce subiecte se dau la Evaluarea Națională nu înțeleg ce mai caută copiii la școală. O învățătoare pricepută de clasa a IV-a știe să le rezolve. Toți copiii care au avut noroc de un învățător bun pot să ia 7-8 la Matematică…”, a precizat profesorul de matematică Dorin Ioniță.
Elevii au primit la proba scrisă de Matematică la examenul de Evaluare Națională 2022 varianta numărul 2.
Edupedu a publicat subiectele – AICI.
În fiecare an subiectele sunt făcute de Ministerul Educației prin Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație.
La subiecul I au fost 6 subpuncte, fiind itemi obiectivi – tip grilă, fiecare punctat cu 5 puncte. La fel, subiectul al II-lea are 6 subpuncte, tot grilă și notate tot cu câte 5 puncte fiecare. la subiecul al III-lea problemele nu mai sunt cu răspunsuri de tip grilă.
Timpul de lucru a fost de 120 de minute, adică 2 ore, iar proba a început la ora 9:00.
Am îmbătrânit, Iohannis
Nu mai este cel ce-a fost,
Și pe-aicea parcă anii-s
Cumulați fără vreun rost.
Am îmbătrânit sau Putin
Întreabă: Mai sunteți vii?
Azi organizăm un scrutin
Cu transport spre colivii!
Am îmbătrânit – Dinescu
Rade scrumul din ceaun
Îndemnând, cu făcălețul,
Șefi de stat – la surghiun.
Am îmbătrânit, vezi bine,
Și-n școală crește tupeul.
Trântorii – gonesc albine,
Mass-media, Ce Te Pe-ul.
Am îmbătrânit – Dinescu
Rade scrumul din ceaun
Îndemnând, cu făcălețul,
Alt șef de stat la magiun.
Stimabile profesor,
,,Subiectele sunt bătaie de joc” în primul rând pt.profesorii de română și matematică, ce n-au fost capabili , ori știut/vrut să-și adapteze programa la 2 Ani de pandemie ;
Dacă ,,au știut”…,deși ,,mulți NU stiu despre ce-i vb.în propoziție/ecuație”, erau obligați s-o facă de la-nceputul cls.VIII_a , nu pe final și fără rost ( ultimele 2 saptamani) !!
….Altfel , elevii rămân cu imaginea unui prof.de română incompetent, ce nu-și face profesia la clasă, pt.că-i mai comod să stea acasă, cu copiii , sau cu a celui de matematică , fără copii , dar ,, ironic de obosit” și fără chef până la final, când își primește ploconul/cadourile… .
Rușine pt.ambii , ce se consideră „dascăli „doar la final de an școlar /terminal ( a VIII-a)…!!
Astfel de exemple, sunt multe în județ, inclusiv în Școala unde v-a încheiat fiul cele 8 clase ! ( ați fost în cosiliu de administrație, dar și jurnalist !)
De ce na-ti luat atitudine jurnalistică , civică și responsabilă în consiliu de administrație ori la ședințele cu părinții, știind ce se întâmplă la Școală ,dar ați preferat să vă meditați copilul în privat ?
Asta se cheamă starea struțului cu capu ‘n nisip …
Eu sunt curioasa ce rezultate au obtinut copii d- nului prifesor. Acestea sunt rezultatele muncii d-nului profesor
No comment…,
acest prof.Ioniță desconsideră pe profi.,dar ma ales pe d-nele învățătoare care au făcut mai mult ca perfectul, deci mai mult decât un profes.ca el…… . ….. . ….., …..