-0.4 C
Bistrița
miercuri, ianuarie 22, 2025

Plastinvest Năsăud nu se abate de la creștere! 2020 – cel mai bun an al companiei de la înființare și până acum.

Plastinvest Năsăud, producătorul de ambalaje flexibile, crește organic de la an la an. 2020 pare să fie și cel mai bun an de la înființare.

Înființată în anul 2005, plusează pe majorarea cifrei de afaceri cu 10-20%. Dacă în 2019 afacerile companiei depășeau 7.682 milioane euro, 2020 a venit cu ascensiune de 7.19%. Deloc de neglijat, dacă luăm în calcul faptul că discutăm despre un an pandemic.

Surpriza însă este profitul net realizat. 39.57% majorare comparativ cu 2019. Conform cifrelor, Plastinvest beneficiază de stabilitate și în rândul angajaților, 61 la număr. O cifră aproape similară anului fiscal precedent.

Plastinvest a reușit, în timp, să fie unul din cei mai importanți producători de ambalaje din mase plastice din țară. O gamă largă de produse alimentare pe care le găsim în supermarket-uri, poartă ambalajele celor de la Plastinvest.

Pandemia a atins inclusiv industria ambalajelor. În era pre-COVID 19, reducerea consumului de plastic a fost principala preocupare. Însă, ulterior, clienții așteaptă ca mărcile să protejeze sănătatea și bunăstarea, comunitățile locale și planeta, pentru a reveni la normal.

Acest concept poartă numele de Build Back Better. Noile condiții de piață, precum reducerea activității a tot ce înseamnă Horeca, au impactat serios industria ambalajelor. Comercianții cu amănuntul și consumatorii tind spre soluții de ambalare în primul rând durabile. De asemenea, Directiva UE în privința plasticului de unică folosință, este în vigoare de la 3 iulie 2019.

Aceasta are ca scop reducerea impactului pe care îl au anumite produse din plastic, asupra mediului. Astfel, mai marii producători de ambalaje încep să se reorienteze spre produse biodegradabile, prietenoase cu mediul. Ambalarea reprezintă mai mult decât o simplă modalitate de a transporta produse.

Acestea sunt acum indispensabile, în primul rând în materie de branding. Design-ul care atrage atenția, materialele sustenabile  și amprenta producătorului sunt de asemenea, criterii importante în alegerea produselor de către clienți.

ARTICOLE SIMILARE

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

FOTO: Dacă iubești deserturile și vrei să treci la nivelul următor, acum ai ocazia să te perfecționezi la cursurile pentru Un Dulce De Zece!

Ești pasionat de cofetărie, dar torturile îți dau bătăi de cap, încă nu le știi toate...

Apartamente spațioase, cu finisaje de lux, de la DHD Rezidence, numai gata să te muți în ele

Proiectul DHD Residence a fost finalizat și recepționat. Apartamentele spațioase, cu finisaje de lux, își așteaptă...

Porți și garduri premium, de la Kreativ Metal & Colours, acum cu o reducere de 10 la sută la toate comenzile!

Gardul și poarta curții tale pot avea propria personalitate. Specialiștii de la Kreativ Metal & Colours...