-1.5 C
Bistrița
duminică, februarie 23, 2025

Plastinvest Năsăud nu se abate de la creștere! 2020 – cel mai bun an al companiei de la înființare și până acum.

Plastinvest Năsăud, producătorul de ambalaje flexibile, crește organic de la an la an. 2020 pare să fie și cel mai bun an de la înființare.

Înființată în anul 2005, plusează pe majorarea cifrei de afaceri cu 10-20%. Dacă în 2019 afacerile companiei depășeau 7.682 milioane euro, 2020 a venit cu ascensiune de 7.19%. Deloc de neglijat, dacă luăm în calcul faptul că discutăm despre un an pandemic.

Surpriza însă este profitul net realizat. 39.57% majorare comparativ cu 2019. Conform cifrelor, Plastinvest beneficiază de stabilitate și în rândul angajaților, 61 la număr. O cifră aproape similară anului fiscal precedent.

Plastinvest a reușit, în timp, să fie unul din cei mai importanți producători de ambalaje din mase plastice din țară. O gamă largă de produse alimentare pe care le găsim în supermarket-uri, poartă ambalajele celor de la Plastinvest.

Pandemia a atins inclusiv industria ambalajelor. În era pre-COVID 19, reducerea consumului de plastic a fost principala preocupare. Însă, ulterior, clienții așteaptă ca mărcile să protejeze sănătatea și bunăstarea, comunitățile locale și planeta, pentru a reveni la normal.

Acest concept poartă numele de Build Back Better. Noile condiții de piață, precum reducerea activității a tot ce înseamnă Horeca, au impactat serios industria ambalajelor. Comercianții cu amănuntul și consumatorii tind spre soluții de ambalare în primul rând durabile. De asemenea, Directiva UE în privința plasticului de unică folosință, este în vigoare de la 3 iulie 2019.

Aceasta are ca scop reducerea impactului pe care îl au anumite produse din plastic, asupra mediului. Astfel, mai marii producători de ambalaje încep să se reorienteze spre produse biodegradabile, prietenoase cu mediul. Ambalarea reprezintă mai mult decât o simplă modalitate de a transporta produse.

Acestea sunt acum indispensabile, în primul rând în materie de branding. Design-ul care atrage atenția, materialele sustenabile  și amprenta producătorului sunt de asemenea, criterii importante în alegerea produselor de către clienți.

ARTICOLE SIMILARE

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Locuri de muncă, disponibile și la Cabinetul de psihologie Sutea Rozalia își extinde echipa și caută logoped și pedagog de recuperare. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița, la depozitul AnnaFiori.ro Sărata, STEWO Năsăud sau Restaurant Arena by Casa EMA.

RUBIN Dragobete Drive – Pentru o dragoste care merge mai departe cu Kia, Suzuki, Ssangyong și MG!

Rubin Motors Bistrița – dealer autorizat Kia, Suzuki, Ssangyong și MG îți propune să sărbătorești iubirea cu o experiență auto memorabilă! Participă la campania specială „Dragobete Drive" și ai șansa de a câștiga și o cină romantică la Hotel Roser House – un loc de poveste pe malul lacului Colibița, unde iubirea și peisajul montan se întâlnesc perfect.

5 Soluții simple pentru a-ți atinge obiectivele majore

Achiziționarea unei proprietăți imobiliare, a unei mașini, investiția în educație sau orice alt obiectiv major cu impact pe termen lung poate părea o provocare atunci când apare partea financiară. Însă, există soluții la îndemână care îți vor facilita accesul către planurile tale. Trebuie să știi unde să le cauți și cum să le accesezi.