Autoritățile județene pregătesc un centru special, care va reuni o serie de servicii publice, împrăștiate momentan în tot județul. Este vorba despre pașapoarte, înmatriculările, permisele auto, cazierul judiciar și evidența populației. Acesta va fi amenajat pe strada Grănicerilor.
Guvernul a aprobat, în ședința de ieri, darea în administrarea Instituției Prefectului a unui imobil din proprietatea statului. Este vorba despre un teren situat pe strada Grănicerilor din Bistrița.
Acolo, autoritățile județene vor să construiască un centru integrat de servicii publice comunitare, în care ar urma să funcționeze serviciile de pașapoarte, înmatriculări, permise, cazier judiciar și evidența persoanelor.
„În prezent, la nivelul județului Bistrița-Năsăud, serviciile publice își desfășoară activitatea în mai multe locații situate la distanțe mari unele față de altele, în condiții improprii realizării unor servicii de calitate orientate spre cetățeni, și care necesită, de cele mai multe ori, resurse umane și costuri materiale suplimentare. În acest context, Instituția Prefectului – județul Bistrița-Năsăud este interesată de preluarea în administrare a unui imobil, teren în suprafață de 2.640 de metri pătrați, situat în municipiul Bistrița, strada Grănicerilor, județul Bistrița-Năsăud, în vederea realizării unui obiectiv de interes public național, Centru integrat de servicii publice comunitare, în care vor funcționa toate serviciile publice comunitare din municipiul Bistrița”, se arată în nota de fundamentare prezentată în ședința de Guvern.