Pasajul subteran ce ar urma să fie amenajat în zona gării și-a dublat costurile peste noapte. În proiectul de buget acesta apare estimat la nu mai puțin de 100 de milioane de lei, primarul Ioan Turc precizând că este o sumă…maximală, care ia în calcul și eventualele probleme ce pot apărea.
Municipalitatea intenționează să realizeze un pasaj subteran în zona gării, în apropierea sau chiar în locul celui pietonal existent.
Acesta va fi auto, va avea o componentă pietonală și va fi prevăzut cu piste de bicicliști iluminat modern și camere de supraveghere. Suprafața pe care va fi amenajat pasajul ajunge la 10.000 de metri pătrați.
Pasajul subteran vine să lege străzile Gării, Rodnei, Aleea Trandafirilor de strada Tărpiului și strada Industriei. Relația cu strada Rodnei se va face prin sensiul giratoriu care va fi amenajat la intersecția dintre strada Gării cu Bulevardul Decebal.
În toamna anului trecut, primarul Ioan Turc anunța că proiectul a obținut finanțare prin programul Anghel Saligny și că lucrările vor începe anul acesta. Suma alocată ajungea la 42 de milioane de lei. Mai multe despre declarațiile primarului Ioan Turc puteți citi în materialul de mai jos:
VIDEO – Turc: Lucrările la pasajul subteran încep anul viitor
Costurile pasajului par să se fi dublat peste noapte. În proiectul de buget prezentat de primarul Ioan Turc, acesta apare estimat la nu mai puțin de 100 de milioane de lei. Doar studiile specifice și studiul de fezabilitate costă peste jumătate de milion de lei.
În cadrul conferinței de prezentare a bugetului, edilul a menționat că aceea este suma maximală la care poate ajunge proiectul, luându-se în calcul inclusiv eventualele probleme ce pot apărea.
Pasajul subteran din zona gării vine să înlocuiască autogara suspendată, proiect lăsat deja finanțat de fostul primar Ovidiu Crețu. Ioan Turc a luat hotărârea să renunțe la proiect, considerându-l nefezabil.
sa ne luam nepotii din acest oras falimentar si sa i lasam pe ei sa plateasca impozite si salarii
ei
clasa politica
mafia orasului
si a judetului
PACAT DE BN. -VI AVETI NUMAI VISURI DE -PARTIE DE SKIAT SANIUS ETC. -ASTA PROIEKT ESTE BUN SI NU VA MAI FI ATATA MIZERIE PE ACOLO.
Redeschiderea circulatiei Tarpiului, Garii, Rodnei este de maxima importanta la traficul auto din ziua de astazi.
Fluidizarea traficului la orele de varf depinde mult de aceasta investitie foarte necesara.
Restul sunt comentarii rautacioase de la necunoscatori.
In Bistrita de altadata pe aici se circula normal.
Asa se sifoneaza banii, studii si proiecte supraevaluate care se fac din birou si cand se pun in practica, daca ajung pana acolo, se contata ca nu corespunde ce este pe teren cu ce este in studiu sau proiect si nimeni nu raspunde.
cum se va iesi din subteran pe str Industriilor????????????????? va fi lift ptr masini??? ca nu intelegem. Industriilor este la 5 metri de subteran!!! cum se va iesi ??? pe o panta de 85 % ????? prin acest pasaj vor putea trece si masini mari? sau va fi ca la Bucuresti? inundat, si blocat??? vrem sa vedem un desen, o schita, o macheta ceva!!!!!!!!!! mai simplu era sa faceti peste calea ferata….desfiintata si facute drumuri de legatura! putea facut trenul sa treaca pe deasupra… modern…frumos…civilizat! si poate mult mai ieftin! va dati seama ce va fi in zona???? pana se termina lucrarile zona industriala va fi blocata ca si traseu!
Chiar nu înțeleg la ce folosește calea ferată pe unde circulă 3-4 trenuri pe zi și care transportă în total 20 de călători.Desfiintata calea ferată și făcut conexiunea intre străzi și gata,iar costurile ar fi de 50 de ori mai mici
NENEA -SANDU CALEA FERATA TREBUIE CA SA RAMANA -OBLIGAT .GANDESTI PROST ESTE NECESAR CA SA RAMANA –