La aproximativ 8 luni de la modernizarea serviciului Help Centre (Centrul de Ajutor), operatorul de gambling online Kindred Group (denumit Unibet Group până la finalul anului 2016) s-a declarat foarte satisfăcut, constatând că numărul utilizatorilor care au reușit să găsească răspuns la problemele întâmpinate fără a contacta operatorii de la Serviciul de Relații cu Clienții (telefonic, prin live chat sau mail) a crescut cu 32%, se arată pe site-ul kindredgroup.com.
Kindred Group este un operator suedez de gambling online înființat în anul 1997. În momentul de față, acesta deține nu mai puțin de 11 branduri diferite în portofoliul său: Unibet, Vlad Casino, 32Red, Bingo.com, Bohemia Casino, Casinohuone, iGame, Kolokkopelit, Maria Casino, Roxy Palace și Storspiller/Storspelare. Dacă Unibet, brandul exponențial al grupului, este accesibil în aproximativ 100 de țări, printre care și România, Vlad Casino a fost lansat anul trecut special pentru țara noastră, fiind primul cazino online licențiat cu specific românesc.
Secțiunea Help Centre a oricărui cazino online este cea în care găsești răspunsuri rapide atunci când apar primele probleme legate de deschiderea, verificarea sau închiderea unui cont, acces în cont, bonusuri, depuneri sau retrageri și multe altele.
Modernizarea Centrului de Ajutor oferit de Kindred Group prin brandurile sale nu ar fi fost posibilă fără munca de informare efectuată de o echipă de specialiști. Identificarea și înțelegerea principalelor motive pentru care clienții iau legătura cu Serviciul de Relații cu Clienții a fost cheia realizării unui Help Center excelent. În legătură cu acest aspect, Ryan Scerri, Head of E-services la Kindred Group, a precizat:
„Știm că cele mai multe întrebări ale clienților sunt legate de bonusuri, depozite, retrageri sau detaliile contului, așa că facem tot ce este posibil pentru ca clienții noștri să găsească cât mai rapid răspunsuri la întrebări, fără să fie nevoiți să muncească prea mult. Acum, clienții noștri sunt duși către noul Help Centre, pentru a răsfoi secțiunea FAQ (Frequently Asked Questions – Cele mai frecvente întrebări), înainte de a fi redirecționați către modalitățile de contact Live Chat, email sau telefon, acest lucru realizându-se doar în cazurile în care clienții nu găsesc răspuns la întrebările lor”.
La final, trebuie să adăugăm faptul că, potrivit forrester.com, încă din 2014, cei mai mulți clienți online din Statele Unite ale Americii preferau să găsească singuri rezolvări la diverse probleme legate de conturi online, fără a contacta operatorii de la Serviciul cu Clienții în vreun fel, așa că modernizările efectuate de Kindred Group în cursul anului trecut au fost cât se poate de bine-venite, atât pentru operatori, cât și pentru clienții acestora.
(P)