-0.3 C
Bistrița
duminică, decembrie 22, 2024

Noul Ford Puma, produs la Craiova, disponibil şi în Bistriţa, cu oferte speciale

Noul Ford Puma, produs la Craiova, este acum disponibil pentru România cu oferte speciale de prelansare cu dobanda 0% prin Unicredit Leasing pentru PJ.

Printre tehnologiile disponibile în standard, se află: scaune față cu suport lombar și masaj, încărcare wireless pentru smartphone-uri, faruri cu tehnologie LED, precum și multe tehnologii de asistență a șoferului, cum ar fi Active City Stop, Lane Keeping Aid, Active Cruise Control.

Oferit cu tehnologia avansată de propulsie electrică EcoBoost Hybrid de 48 de volți, noul Ford Puma este primul vehicul hibrid fabricat în România, alăturându-se astfel gamei extinse de SUV-uri și de crossovere Ford din Europa, inclusiv Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge și noul Explorer Plug-In Hybrid.

Pe lângă tehnologia sofisticată de motorizare mild-hybrid*, carismaticul Ford Puma oferă versatilitatea unui spațiu de încărcare de 456 litri, inclusiv inovatorul Ford MegaBox.

„Ford Puma este disponibil în acest moment în 3 variante de echipare: Titanium, Titanium X și ST-Line X. Începând cu februarie 2020 va fi disponibilă și varianta de echipare ST-Line.

În ceea ce privește motorizarea, pentru variantele de echipare mai sus menționate, clienții Ford Puma pot alege dintr-o gamă avansată de motoare pe benzină Ford EcoBoost de 1.0 litru, produse tot la uzina Ford de la Craiova, iar din luna mai a anului viitor, se poate opta și pentru versiunea diesel de 1.5 l EcoBlue.

Ford Puma este produs exclusiv la uzina Ford din Craiova, alături de modelul Ford EcoSport, fiind pentru prima dată de la preluarea uzinei din Craiova în 2008 când se fabrică în paralel două vehicule. În plus, volumele anticipate de producție pentru modelele EcoSport și Puma, fac ca Fabrica de Asamblare Vehicule să lucreze în trei schimburi.

Pentru introducerea în producție a noului Ford Puma, Ford a investit 200 de milioane de euro, astfel că investiția totală a Ford la Craiova se ridică la aproximativ 1,5 miliarde euro de la preluarea uzinei în 2008.

Noul Ford Puma este unul dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le va lansa în Europa până în 2024, din care 8 vor fi lansate în anul 2019. La începutul acestui an, Ford a anunțat că fiecare nou autoturism pe care îl va lansa va include o opțiune electrificată – mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid sau full-electric – oferind una dintre cele mai cuprinzătoare game de opțiuni electrificate pentru clienții europeni. Ford se așteaptă ca motoarele electrice să reprezinte mai mult de jumătate din vânzările de autoturisme ale companiei până la sfârșitul anului 2022.

În prezent, mai mult de unul din cinci vehicule Ford vândute în Europa este SUV, iar vânzările au crescut cu peste 19% în 2018.

Pentru informaţii cu privire la ofertele de preţ a întregii game Ford, vă aşteptăm la showroom-ul CENTRAL MOTORS, din Bistriţa, cartier Viișoara, Nr. 301 A, sau  puteţi contacta echipa de vânzări Central Motors.

Cristina Petri, tel 0754 333 013, email [email protected]

Ana Salak, tel 0754 333 010, email [email protected]

Grupul Central Motors este reprezentantul mărcilor Ford și Hyundai în Bistrița din anul 1999 și aduce pe piața locală peste 30 de modele din cele 2 game. Fondată în urmă cu 20 de ani, compania Central Motors s-a remarcat prin serviciile și soluțiile complete și personalizate oferite clienților săi.

În acest sens, au fost inițiate programe de loializare și fidelizare a clienților și s-au dezvoltat parteneriate strategice cu companii de renume, ce operează pe piața autohtonă, cu scopul cultivării unei relații cât mai lungi și mai consistente cu fiecare dintre clienții organizației.

Mai mult decât profesionalism la standarde ridicate, Central Motors inseamnă echipă. O echipă unită, bine pregătită și pasionată de domeniul auto, ai cărei membrii împărtășesc, indiferent de nivelul ierarhic, aceleași valori și principii de business. Obiectivele Central Motors, pe termen scurt și mediu, au ca element central consolidarea relației client – companie – marcă.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

MasterFoam angajează tehnicieni mentenanță și stivuitoriști! NOI locuri de muncă, în Bistrița

Compania MasterFoam din Șieu Măgheruș caută tehnicieni mentenanță și stivuitoriști. Fan Courier are nevoie de curieri în Bistrița și Sângeorz-Băi. RCB Electro angajează pentru o perioadă nedeterminată electrician și gestionar depozit. NOI locuri de muncă, la Clinica Sanovil: 

FOTO – Arimar Construct Năsăud vine cu un nou serviciu: Toaletare și tăieri arbori – la cerere

Specialiștii companiei de demolări Arimar Construct din Năsăud s-au gândit să ofere un nou serviciu locuitorilor...

Vrei ochelari noi de la Iana Optic de sărbători? Grăbește-te, închid în perioada sărbătorilor

Iana Optic e magazinul preferat de optică al multor bistrițeni, de aproape 20 de ani. Rame...