Mela Rox Bistrița, este compania bistrițeană care avut parte de o explozie de vanzări în anul 2020. Axată pe domeniul electrocasnicelor, Mela Rox a doborat orice record de vanzări.
Anul 2020 a adus companiei o cifră de afaceri de peste 8,97 milioane de euro. O ascensiune în forță, daca e să comparăm cu anul precedent, unde cifra realizată a fost de 5,506 milioane de euro. Rezultatul pe plan ascendent este impresionant în privința profitului net, care a crescut cu 122%.
Mela Rox Bistrița are și facilitatea unui magazin online. În contextul pandemiei globale și al instituirii restricțiilor, comerțul electronic a devenit o barcă de salvare. La această variantă au apelat și cei neexperimentați într-ale online-ului. Iar pe cei obișnuiți cu această modalitate, i-a făcut să procure online produse noi, din alte categorii.
Datele statistice confirmă că în perioada pandemică, s-a sesizat o predispoziție a populației de a apela la acest tip de comerț. Ca urmare, în anul 2020, comerțul online de electronice și electrocasnice a crescut semnificativ, cu 7.8%.
Explicația este simplă. Oamenii au petrecut mult timp în interior, fie pentru că munca a fost efectuată de acasă, fie pentru că au fost interzise metodele de socializare. Așadar, oamenii au cheltuit mai mulți bani pe cumpărăturile online, pentru a-și face șederea mai plăcută.
Dacă ne uităm la ecommerce, pandemia a accelerat cu mulți ani dezvoltarea. Această situație este greu probabil să se mai inverseze. Ca urmare, ponderea online-ului în business nu va mai scădea sub nivelul prezent.