Poate majoritatea dintre voi nu știu, dar istoria brandului Mango vine din Spania anilor 50 când Isak Andic, antreprenor de origine sefardă, care este și principalul acționar al brandului s-a mutat din Turcia în Spania. Acolo a găsit el locul și contextul perfect pentru a intra în industria modei și s-a dovedit că nu a dat greș.
În ani 72 a vândut niște tricouri importate din India unor prieteni, o mică demonstrație de comerț care s-a dovedit a fi un succes. O experiență care l-a încurajat să își deschidă primul stand în piața Balmes.
Începuturile activității sale erau pur comerciale, el aducând diverse haine de damă din diferite țări pe care le vindea în magazinele spaniole cu destul de mult succes.
În anii 80 și-a deschis primul magazin în Barcelona, folosind prima dată numele fructului pe care îl descoperise în vacanța în Filipine: Mango. Au urmat încă cinci puncte de lucru și un magazin în Valencia, toată afacerea lui având ca scop hainele pentru femeile tinere din mediul urban, articole de calitate la prețuri rezonabile.
Și-a dorit, mai mult decât orice să aibă reprezentanțe în toate orașele lumii și să nu își piardă valorile umane și tradiționale în care se născuse.
Anii 90 îl găsesc cu 100 de magazine în Spania și o prezență pe internet, el intuind puterea on line a comerțului.
În 2002 expansiunea sa ajunge la 630 de magazine în 70 de țări, cucerind de asemenea piața asiatică, precum și cea americană. În prezent, Mango înseamnă 2731 magazine în 105 țări, fiind angajator pentru peste 13 000 de oameni.
Valorile de la care a pornit Isak au rămas și în zilele noastre, asigurând succesul prin trei factori: calitatea produselor, echipa și sistemul logistic.
Mango este reprezentativ pentru istoria modei și desigur pentru viitorul său, demonstrând că voința și determinarea pot duce la un succes de proporții.
Alături de o ținută Mango un bărbat va căuta accesoriile care să îl pună cel mai bine în valoare. Este cunoscut faptul că bărbații dispun de o plajă mult mai restrânsă a accesoriilor față de femei, drept pentru care ceasul este un obiect foarte important.
Încă din timpurile în care ceasul se purta cu lănțișorul elegant, atârnat de vesta costumului elegant, în vremea fracului și a papionului, ceasul dădea măsura statutului social al celui ce îl purta. Vremurile, din acest punct de vedere, nu s-au schimbat foarte mult, bărbații încă se deosebesc în funcție de ceasul pe care îl poartă.
Un ceas Casio va face întotdeauna diferența. Eleganța și stilul vor fi cele ce vor dicta, vor da trendul, vor completa perfect o ținută. Casio nu este orice ceas, este el însuși o bijuterie, dincolo de funcționalitatea și calitatea sa ireproșabilă.
Orice bărbat care se respectă va purta un ceas Casio.