-0.3 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

IMP România face angajări, Leoni Bistrița caută muncitori și administrator LEPS. Michaela’s Brasserie angajează patiser

Leoni Bistrița caută muncitori și administrator LEPS. Michaela’s Brasserie angajează patiser și ospătar, iar IMP România are nevoie de operatori și încărcător / descărcător depozite. NOI locuri de muncă, în Bistrița:

**********************

Michaela’s Brasserie

Ne dorim colegi responsabili, harnici, organizați, dedicați și atenți la detalii.

Dacă te regăsești în aceste cerințe te rugăm să trimiți CV ul într-un mesaj, pe pagina noastră de Facebook sau să vii cu el direct la noi.

Informații suplimentare la tel 0756069851.

Hai în echipa noastră !

********************* 

AQUABIS  SA  Bistrița organizează recrutare pentru ocuparea a 2 posturi de cititori contoare, în cadrul Compartimentului Citiri Contoare.

Conditii de participare:

  • Studii medii

Cererile pot fi depuse la sediul AQUABIS SA, str. Parcului nr.1 Bistrita sau la adresa de email [email protected] până în 17 februarie 2022, ora 16.00.

********************* 

SC IMP ROMANIA IND CO SA

– punct de lucru Bistrita (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor netesute, angajează

operatori la liniile de productie și Încărcător / descărcător depozite.

Cerințe operatori la liniile de productie:

  • Studii minime legale ;
  • Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
  • Experienta nu este necesara;
  • Indemanare bună, persoane serioase și muncitoare;

Cerințe Încărcător / descaărcător depozite:

  • Studii minime legale ;
  • Munca intr-un schimb, cu disponibilitate pentru program prelungit ;
  • Experienta nu este necesara;
  • Indemanare buna, persoane serioase si muncitoare;

Beneficii :

  • Plata corecta si la timp a salariilor ;
  • Tichete de masa ;
  • Spor de noapte 25 % ;
  • Plata orelor suplimentare 175%;
  • Un numar de 24h liber platite;
  • Bonusuri pentru merite deosebite ;
  • Aliment suport (conserva de carne) ;
  • Decontarea abonamentului de transport 50%;

Contact – telefon:  0756/151.777. 

CV-urile se pot trimite pe email: [email protected]

********************* 

AMICII   BUILDING  angajează

  • Contabil / ă
  • Inginer constructor (execuție)
  • Finisori amenajări interioare și exterioare

Dacă cunoști pe cineva interesat, dă-ne de veste!

0740.158.884 – Ionuț Gîvan. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail [email protected]

********************* 

LEONI Bistriţa angajează Muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Magazioner, Administrator LEPS, Inginer calitate și Inginer proiectare

MUNCITORI  asamblare cablaje auto (m/f/d) – Poziții disponibile – 200

Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon + 0751 257 671 email: [email protected] sau Online: www.bit.ly/leoni_aplica

Tehnician Mentenanță (m/f/d)Poziții disponibile: 4

Provocarea ta:

  • Execuția sistematică a întreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
  • Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
  • Instalarea mașinilor / utilajelor;
  • Reducerea timpului de întrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
  • Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;

Cerințe:

  • Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
  • Adept al muncii in echipa;
  • Experiența minim 1 an în domeniu;
  • Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
  • Program în schimburi

Adinistrator LEPS (m/f/d) – poziții disponibile: 2

Provocarea ta:

  • Colectarea și prioritizarea solicitarilor si incidentelor de servicii IT
  • Administrarea și gestionarea echipamentele hardware IT
  • Administrarea și gestionarea identitatii utilizatorului și accesul la sistemele IT
  • Asigurarea sprijinului pentru crearea de materiale de training si instruirea utilizatorilor de sisteme IT/ MES (Manufacturing Execution Systems);
  • Suport in procesul de creare a specificatiilor tehnice in sistemul de ticketing Service Now
  • Administreaza si intretine planurile de continuitate si mentenanta IT
  • Disponibilitate de a lucra in schimburi pentru asigurarea primului nivel de suport IT

Cerințe:

  • Cunostinte avansate sistem de operare Microsoft Windows;
  • Cunostinte de baza retele informatice;
  • Cunostinte de baza roluri server (Active Directory, DNS, DHCP, Print Server, File Server)
  • Experienta in utilizarea sistemelor MES (manufacturing execution systems)
  • Limba Engleza – fluent; Limba Germana constituie un avantaj;
  • Minim 2 ani de experienta IT (software sau hardware);
  • Abilitati bune de comunicare, prezentare si moderare sedinte;
  • Abilitatea de a ghida si instrui alte persoane

Magaziner (m/f/d) – Poziții disponibile: 3

Sarcinile tale:

  • Asigură identificarea și trasabilitatea tuturor materialelor
  • Repartizează materialele aflate în stoc la secțiile de producție
  • Întreține stocurile în sistemul computerizat
  • Inventariază toate materialele
  • Verifică toate materialele în conformitate cu documentele însotitoare
  • Raporteză orice diferența șefului de echipă
  • Localizează toate materiale în zonele corespunzătoare

Competențele tale:

  • Studii liceale
  • MS Office (Excel; Word; Power Point)
  • Adept al muncii în echipă
  • Abilităti de comunicare si organizare
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Muncă în schimburi

Inginer Calitate (m/f/d) – Poziții disponibile: 2

Provocarea ta:

  • Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
  • Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
  • Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
  • Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
  • Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
  • Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
  • Îmbunătățirea sistemului de calitate;
  • Realizarea primei mostre;
  • Reducerea costurilor cu asigurarea calității;

Cerințe:

  • Studii superioare profil tehnic;
  • Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
  • Cunostințe avansate utilizare PC;
  • Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
  • Adept al muncii în echipă;
  • Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
  • Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;

Inginer proiectare (m/f/d) – Poziții disponibile: 1

Sarcinile tale:

  • Creare Layout panouri asamblare
  • Proiectarea echipamentelor componente pe panourile de asamblare
  • Desen layout cablaj utilizând soft AutoCad in concordanta cu desenul tehnic
  • Proiectarea desenelor auxiliare de productie
  • Optimizarea dispozitivelor/ echipamentelor
  • Implementarea modificarilor (de la client, din productie) si organizarea lor (AutoCAD, SolidWorks)
  • Administrarea documentațiilor

Competentele tale:

  • Studii superioare (tehnice)
  • Limba engleza nivel mediu / germana (constiutuie avantaj)
  • Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks,
  • MS-Office (Word, Excel) nivel mediu
  • Adept al muncii în echipă
  • Abilitati de comunicare si de negociere
  • Abilitati de coordonare si organizare
  • Disponibilitate pentru program prelungit

Oferim:

  • Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
  • Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
  • Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
  • Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
  • Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
  • Discounturi la produse și servicii Orange
  • Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
  • Cantină în incinta fabricii
  • Transport în comun și parcare gratuite

Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0)  751 257 671 email: [email protected].

**********************

FAN   COURIER  caută curieri puși pe treabă la Bistrița 

Dacă ai permis de conducere categoria B și experiență în distribuție ești candidatul ideal!
Dacă știi pe cineva potrivit pentru acest job – dă-i de veste!
CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail [email protected] sau ne poți suna la numărul de telefon 0263.23.42.26. 

******************

Complexul   PANORAMIC  COLIBIȚA   angajează

  • Ospătar / Barman

Transportul și masa sunt asigurate.

Dacă îți surâde ideea de a lucra la Panoramic Colibița trebuie doar să trimiți un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii suplimentare la numărul 0363.408.918.

********************* 

Transmixt Bistrita angajează 

MECANICI AUTO si ELECTRONISTI AUTO pentru întreținerea si reparația autobuzelor, microbuzelor:

– Cu experiență sau începători, inclusiv proaspeți absolvenți ai școlilor profesionale.

Se cere:

  • responsabilitate si etică profesională;
  • capacitatea de a învață;
  • disponibilitate pentru munca în echipă;
  • studii tehnice de specialitate/ calificare.

Experiența în identificarea defecțiunilor tehnice, respectiv capacitatea de a utiliza diagnoze auto pentru autobuze/microbuze si de a interpreta rezultatul diagnozei (pt electronist) constituie avantaj.

Oferim:

  • condiții de muncă moderne;
  • salariu în funcție de performanță plus bonuri de masă.
  • posibilități de navetă plus alte beneficii pe care le discutăm împreună.

Pt informații suplimentare: 0263-233.459 sau 0730014104.

Ne găsiți în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3 (langa pasarela nouă)

********************* 

Clinica SANOVIL angajează Fiziokinetoterapeut

CV-urile trebuie sa contina poza candidatului și trebuie trimise pe adresa de mail: [email protected] . CV-urile pot fi lăsate și la receptia Clinicii Sanovil din Viisoara sau a Policlinicii Noi Sanovil din centrul orașului.

SANOVIL angajează și Inginer întretinere echipamente, Economist/Inspector Resurse Umane și Infirmieră

Inginer întreținere echipamente

Cerințe:

  • cunoștințe in domeniul tehnic sau electric, seriozitate, stabilitate;

Condiții:

  • program de 8 ore pe zi , de luni pana vineri;

Responsabilități:

  • verificarea echipamentelor din dotarea spitalului, constatarea defecțiunilor, păstrarea legăturii cu service-urile autorizate care efectuează reparații ale echipamentelor din spital.

Economist / Inspector Resurse Umane

Cerințe:

  • Studii superioare de specialitate;

  • Cunoștințe de legislația muncii și salarizare;

  • Persoana organizata, sociabila, onesta, cu spirit de echipa, dornica de învățare;

  • Responsabilitate si asumare de sarcini cu termene limita;

  • Atenție sporita la detalii;

  • Cunoștințе operаrе PC și Intеrnеt;

  • Cunoștințе de opеrarе programе officе: Excel, Word;

  • Experiența in domeniul Resurselor Umane constituie un avantaj.

Condiții:

  • 8 ore pe zi de luni pana vineri; mediu de lucru plăcut, echipă tânără și dinamică.

Responsabilități:

  • verificarea pontajelor primite de la angajați și întocmirea statelor de plată;
  • întocmește și gestionează documente legale specifice: contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe, cereri, declarații etc;
  • întocmește și depune dosarelor pentru decontarea indemnizațiilor de concedii medicale, șomaj tehnic, convenții cu AJOFM.

Infirmieră

Cerințe: personal curățenie in cadrul Clinicii Sanovil, seriozitate, stabilitate;
Condiții: nu sunt necesare studii de specilitate;
Responsabilități: curatenia si dezinfectia spatiilor medicale, ingrijirea pacientilor.

CV-urile trebuie sa contina poza candidatului și trebuie trimise pe adresa de mail: [email protected] . CV-urile pot fi lăsate și la receptia Clinicii Sanovil din Viisoara sau a Policlinicii Noi Sanovil din centrul orașului.

**********************

BistriVET angajează Specialist Marketing

Te aşteptăm să te alături echipei noastre pentru a ne ajuta să creăm o prezenţă puternică a brand-ului pe piaţă, cu oferte promoţionale inovatoare, campanii online şi offline şi diverse evenimente de marketing.

Responsabilităţi

Desfăşoară activităţi specifice de marketing online, contribuie la dezvoltarea prezenţei online.

Coordonează activitatea de dezvoltare, îmbunătăţire şi întreţinere a site-ului si a platformelor Marketplace.

Desfăşoară activităţi specifice de marketing tradiţional: promovarea imaginii companiei, branding de firmă şi produs, promovarea produselor companiei, studii de piaţă.

Organizează campanii de promovare a produselor noi şi a celor existente în portofoliu.

Monitorizează activitatea concurenţei, prezintă situaţii şi rapoarte privind stadiul îndeplinirii obiectivelor de marketing stabilite.

Analizează nevoile clienţilor, datele de vânzări şi strategia comercială a companiei şi propune strategii de promovare ale produselor.

Proiectează sau validează proiectarea materialelor publicitare (anunţuri, pliante, oferte).

Candidatul ideal

Studii superioare (studii superioare în domeniile Marketing sau Management constituie un plus).

Experienţă relevantă de minim 2 ani în marketing tradiţional şi online.

Capacitate de analiză si interpretare concluzii, identificare soluţii potrivite şi urmărirea punerii lor în aplicare.

Abilităţi de organizare şi coordonare de proiecte multiple şi finalizarea acestora la termenele stabilite.

Capabilitatea de a-şi desfăşura activitatea într-un grad înalt de autonomie.

Abilităţi de relaţionare, o fire deschisă şi calmă, să fii un coleg sociabil şi plăcut.

Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă în limba română.

Atitudine pozitivă, integritate, persuasiune, creativitate, simţ estetic.

Deschidere către nou şi către învăţare continuă pentru a fi la curent cu trendurile tehnologiei şi pieţei.

Cunoştinţe solide de Microsoft Office, soft-uri editare grafică, platforme e-commerce, instrumente de marketing online.

Beneficii

  • Pachet salarial atractiv;
  • Trening-uri de specialitate;
  • Alte beneficii (telefon, laptop etc.);
  • Posibilități reale de avansare;
  • Mediu de lucru dinamic (care încurajează creativitatea, performanța);

Bistri-Vet este una dintre cele mai dinamice companii de distribuție în domeniul medical veterinar din România. Oferim un portofoliu solid de produse de uz veterinar, contribuind astfel la bunăstarea animalelor.

Alături de noi poți beneficia de oportunități pentru dezvoltarea carierei, îți poți perfecționa cunoștințele şi poţi întâlni toate ingredientele pentru a fi mulţumit şi împlinit pe plan profesional.

În echipa BistriVet, ne ghidăm după valori precum: inovație, calitate, integritate, respect şi focalizare pe client.

Dacă te identifici cu aceste valori, ești persoana pe care o așteptăm să facă parte din echipa noastră.

**********************

BETAK SA (Bistriţa, str. Industriei, nr. 4) angajează:

  • Inginer confecții metalice

Informaţii la telefon: 0263/23.43.12 sau 0742.172.503 – Biroul Personal

**********************

PARAVANE  DECORATIVE  angajează tâmplar/montator calificat

Candidatul perfect trebuie 

  • să prezinte cunoștințe în montarea mobilierului și tâmplărie
  • să fie o persoană comunicativă, capabilă de muncă într-o echipă tânără și dinamică 
  • să aibă permis categoria B.

Programul de lucru este de Luni-Vineri de la 8-17. Cu pauză de masă într-un spațiu amenajat cu plita electrică, frigider, cuptor cu microunde și expressor. Cafeluța și ceaiul este din partea casei, toata ziua!

Salariul se plătește de două ori pe lună, la date fixe și fără întârzieri.

Pentru mai multe detalii, sunați pe whatsapp la numărul de telefon 0740.96.65.36.

**********************

RCS & RDS angajează agent vânzări

Cerințe:
– experiența anterioară în vânzări nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj;
– cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor (constituie avantaj);
– abilități dezvoltate dе negociere și persuasiune;
– traininguri în domeniul vânzărilor (constituie avantaj);
– diplomație, proactivitate și orientare către client;
– foarte bune abilități dе comunicare;

Responsаbilitati si bеneficii:
– prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cătrе persoаnеlе fizicе ;
– prospеctаrеa piețеi și idеntificаrеa de noi clienți – persoane fizice ;
– negocierea și încheierea de contracte cu persoane fizice;
– preponderent activitate de teren.

Ofertă (bonusuri, beneficii):
– contract de munca;
– bonusuri in functie de performanta;
– posibilitate de evolutie profesionala.

Pentru mai multe detalii sună la 0772.09.30.02 sau trimite CV la adresa de e-mail  [email protected].

                                                       **********************

S.C. ITALTEXTIL SĂRATA S.R.L Filatura de Mătase

caută pentru angajare  Tehnician mentenanță electromecanică, Mecanic Întreținere și persoane calificate / necalificate

Se oferă:

  • Transport gratuit, asigurat de firmă
  • Analize pentru angajare gratuite
  • Premii pentru prezență, calitate și producție;
  • Salarii avantajoase, cu posibilitatea efectuării orelor suplimentare
  • Tichete de masă, condiții optime de muncă;

Cerințe Tehnician mentenanță electromecanică

  • Studii de specialitate / calificare
  • Experiență
  • Disponibilitate pentru lucrul în 2 schimburi

Cerințe Mecanic Întreținere

  • Studii de specialitate / calificare
  • Experiență

Informații la telefon 0263/237.465, la sediul din Sărata al societății (Str. Principală 131 / A sau e-mail [email protected].

Informații suplimentare se pot obține și la sediul firmei din Bistrița – Bulevardul Decebal (Zona Apolo) Bloc 37, Sc A, Ap. 4, Et. 1, Interfon 04, Telefon 0741.09.55.71.

Suntem cel mai mare complex din Europa, în acest domeniu!

**********************

                     Pro Wash Bistrita caută spălători cu experiență

Oferim salariu atractiv, bonusuri în funcție de performanțe și condiții excelente de muncă în noua hală de pe str. Simpozionului din Bistrița! 
Echipa noastră de spălători auto are spațiul ei, cu vestiare, o mică bucătărie și loc pentru servit masa.
Mai multe informații puteți obține la tel. 0740900098.

**********************

SC I.C.P.E. BISTRIȚA SA angajează inginer electronist / automatist 

Cerințele postului:

  • Cunoștințe în proiectare/automatizări: Autocad / Eplan / TIA-Portal
  • Experiența în domeniul proiectării, execuției.

Date contact: SC I.C.P.E. Bistrița SA, Str Parcului, nr. 7, Bistrița, Bistrița-Năsăud

Telefon: 0263210938 / 0734.881.165, Email: [email protected] 

**********************

SC  GEOPLAST  SRL  angajează: 

✅ Operatori Producție pentru secțiile de Sticlă și PVC

Se oferă condiții avantajoase de salarizare și un mediu de lucru profesionist. 

CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail [email protected]. Mai multe informații puteți obține la tel. 0263.23.86.74. 

**********************

SUPERCOM SA Sucursala Bistrița

(cu sediul în Bistrița, Drumul Cetății Nr 11) angajează

  • Conducători auto – pentru Mașini Electrice, Autocompactoare, Cisternă, Perii – măturat stradal
  • Muncitori necalificați – pentru activitățile de salubrizare stradală și colectare – transport deșeuri.

Relații la telefon 0263/944 Dispecerat sau Telverde 0800800268 E-mail – [email protected].

**********************

SALON Claudia – Institut Kla face angajări!

Se caută o colegă pentru departamentul de Întreținere corporală.

Locuri disponibile și pentru un Tehnician maseur și un/o Kinetoterapeut(ă)!

Oferim training în centrul nostru, cu toate protocoalele tratamentelor.

Mai multe informații la tel. 0754.53.66.21.

*********************

Ești în căutarea unui loc de muncă și încă nu ai aflat? SUBWAY angajează: 

Vrei să faci parte din cea mai tare echipă din orașul tău? Ești doar la cațiva pași distanță! Subway Viișoara angajează preparatori sandwich-uri.

La noi în echipă ai parte de un program variat și flexibil, între 4 și 8 ore, salariu atractiv si bonuri de masă, bonusuri si prime acordate cu ocazia sărbătorilor de Paște si Crăciun! Ai parte, de asemenea, de un plan de instruire certificat și nu în ultimul rând un loc de muncă stabil pe termen lung, unde ești apreciat pentru performanțele proprii.

Vei lucra într-o echipă tânără, dinamică, prietenoasă si cel mai important e ca nu ai nevoie de experiență. Pentru mai multe detalii, ne poți contacta telefonic la 0742.708.685 sau ne poți vizita oricând în restaurantul Subway, în incinta Petrom Viișoara.

**********************

RCB  ELECTRO  97  SA angajează

  • Derulatoriști,
  • Confecționeri cabluri electrice,
  • Manipulanți,
  • Electrician întreținere mașini și utilaje industrial

Informații la telefon 0263.23.61.53, 0749.55.22.34, sau la sediul firmei din strada Sigmirului nr.17 (vis-à-vis de Dedeman), zilnic între orele 8:00 – 16:00.

**********************

ROMBAT, cel mai mare producător de baterii auto din România, dorește să alăture echipei

  • Operatori producție
  • Electricieni
  • Mecanici
  • Ingineri

CV-urile se primesc la sediul firmei sau prin email la adresa recrută[email protected]

Pentru detalii suplimentare, sunați la numărul: 0744.49.39.17.

**********************

LOGISCOOL Bistrița face angajări!

Detalii pe Cariere (logiscool.com) sau la numărul de telefon 0737.00.44.00.

******************

Hotel Boutique Roser House Colibița angajează ospatări și bucătar

Detalii și informații la telefon – 0756.169.531.

CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: [email protected].

**********************

JACQUELINE  angajează  contabil absolvent de universitate

Căutăm coleg, colegă pentru departamentul de contabilitate. Cerințele noastre sunt următoarele:
• să ai cunoștințe foarte bune de contabilitate și fiscalitate (contabilitate completă a unei firme),
• nivel avansat operare PC (word, excel, revisal, programe de contabilitate)
• persoană atentă, organizată, viziune de ansamblu asupra activităților economice ale unei firme,
• abilități de lucru cu termene limită,
• capacitate de planificare, organizare și finalizare

Lucrăm cu program performant, de aceea cunostintele de lucru în programe de contabilitate sunt obligatorii.

Ce oferim?
Salariu atractiv 2000 si 4500 lei/luna în funcție de volumul de muncă.
Program de lucru full time, dar flexibil.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și frumoasă.
Posibilitate de învățare și practică alături de contabilul expert.

Puteți trimite CV-ul dvs. pe adresa de e-mail Jacqueline.ro. Detalii se pot obține și la numărul de telefon 0745019999

******************

RESTAURANT  JACQUELINE  angajează:

• Ajutor Bucătar  •  Bucătar  •  Personal pentru curățenie  •  Personal pentru spălat vesela,
•  Ospătar  •  Barman.

Munca se desfășoară în schimburi. Experiența nu este obligatorie în domeniu dar constituie un avantaj.
Cerințe noastre sunt:
• Să fii o persoană harnică,
• Să fii o persoană organizată,
• Să fii responsabilă,
• Să fii sociabilă,
• Să fii comunicativă,
• Să fii punctuală.
Amabilitate, promptitudine și corectitudine în relatia cu angajatorul sunt necesare deoarece suntem atenți în a se păstra permanent ordinea și curățenia la locul de muncă.

Oferim angajaților noștri:
• salariu foarte competitiv,
• lucru într-o echipă tânără și ambițioasă,
• bonusuri de performanță
• asigurare facultativă
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră ne poți contacta telefonic la 0745.01.99.99 sau ne poți trimite un mesaj cu CV-ul tău și te vom suna noi în cel mai scurt timp.

******************

JACQUELINE  DELIVERY  angajează

Dacă iți place orașul și îți plac oamenii din oraș, dacă-ți place să conduci mașina sau ești biciclist convins te așteptăm să o faci pentru un salariu motivant!

Salariul este între 2000 – 3800 Lei.

Căutăm Livrator pentru mașina electrică a firmei sau bicicleta electrică.
Experiența în domeniu nu este necesară dar reprezintă un avantaj.
Pentru a te alătura echipei Jacqueline ai nevoie de:
• atitudine pozitivă
• să fii punctual,
• serios,
• responsabil si harnic
• carnet de conducere categoria A sau B cu experiența minimă 2 ani.

Dacă îndeplinești criteriile de mai sus și iți doresti să fii recompensat corect pentru munca ta, te așteptăm! Detalii și informații la numărul de telefon 0745.01.99.99. 

******************

Fastfood NUMA’  BUN  angajează acum!

Te așteptăm să lucrăm împreună în locația Numa`Bun by Jacqueline, de pe strada Zimbrului, nr. 9! Angajăm și persoane fără experiență, oferim și cursuri pentru calificare la locul de muncă.

Ce anume căutăm:
• TĂIETOR DE CARNE ROTISATĂ,
• AJUTOR BUCĂTĂRIE,
• PREPARATOR
• PIZZER,
• CASIER
• Personal pentru curățenie

Ce anume oferim:
• Salariu foarte atractiv,
• cursuri de pregătire,
• o masă pe zi
• posibilitatea de a avansa.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!  Trimite un CV sau sună la 0745.01.99.99.

**********************

Cel mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ: 

Lucrător comercial, casier, vânzător

CANDIDATUL IDEAL:

  • Experiență  anterioara în comerț
  • Responsabilitate și seriozitate
  • Orientare si deschidere către client

DESCRIEREA POSTULUI:

  • să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
  • să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
  • să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
  • să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
  • să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
  • să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare

BENEFICII :

  • salariu atractiv
  • programe de instruire
  • mediu de lucru modern
  • posibilitatea de avansare

Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar

*************************

ELECTROPLAST  angajează  REPREZENTANT VÂNZĂRI

Candidatul ideal

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
  • Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
  • Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
  • Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
  • Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
  • Proactiv in activitati orientate catre clienti.
  • Spirit practic si orientare spre profit.

Descrierea postului:

Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail  resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696

SALES SUPPORT SPECIALIST

Candidatul ideal

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
  • Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
  • Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
  • Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.

Descrierea postului:

  • Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
  • Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
  • Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
  • Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
  • Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
  • Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
  • Ofera suport  informational  si asistenta telefonica clientilor;
  • Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
  • Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
  • Intocmeste si pune la dispozitie  rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
  • Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
  • Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
  • Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.

NOI  ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail [email protected] sau suna la 0743.88.56.96.

COST CONTROLLER PRODUCTIE

Candidatul ideal

  • Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
    • Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
    • Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
    • Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
    • Bugetare şi raportare.
    • Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.

Descrierea postului:

  • Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
  • Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
  • Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
  • Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
  • Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
  • Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
  • Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
  • Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
  • Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
  • Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
  • Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
  • Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96

INGINER  PRODUCȚIE 

Candidatul ideal

  • Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
  • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
  • Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
  • Cunostinte operare ERP  constituie avantaj
  • Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
  • Cunostinte tehnice
  • Cunoasterea limbii Engleze

Descrierea postului:

  • Optimizarea  procesului de productie
  • Asigura realizarea productiei cerute la nivelul  cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
  • Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
  • Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
  • Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza  rapoarte privind  productivitatea / produs / utilaj / norma timp
  • Asigura conditiile optime tehnologice  atat pentru testarea unor  materii prime noi cât si pentru fabricarea   unor produse inovative cerute de clienti.
  • Supravegheaza permanent  respectarea tehnologiilor  de fabricatie si  control a produselor
  • Ia masuri in  scopul inlaturarii abaterilor  tehnologice
  • Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite  faze in procesul de fabricatie
  • Urmarirea  productiei pe  fluxul de fabricatie  si asigurarea  identificarii si trasabilitatii produselor
  • Respectarea parametrilor de lucru  de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96. 

Operatori cabluri electrice

Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini!

Candidatul ideal

Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.

Descrierea postului:

Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.

Oferim:

  • Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta în extrudare, infuniere, trefilare)
  • Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
  • Tichete de masa pentru zilele lucrate
  • Bonus prezenta lunar: 360
  • Spor de productivitate lunar
  • Spor de fidelitate de la  5% la 25%
  • Spor de noapte 25%
  • Prima de Pasti
  • Cadouri si prima de Craciun
  • Prima de concediu (zile de concediu de la 22  pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
  • Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale, extra-zile libere legale – plătite
  • Premii la final de an

ECONOMIST / CONTABIL

CANDIDATUL IDEAL

  • absolvent studii economice (contabilitate);
  • experienta de 3-5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;
  • cunoasterea sistemului ERP, reprezinta un avantaj;
  • abilitati de planificare, organizare si comunicare;
  • persoana analitica, ordonata si responsabila;
  • cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale
  • cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
  • capabil/a de a lucra la termene si date limita.

DESCRIEREA JOBULUI

  • intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora (facturare, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, etc);
  • efectueaza inregistrari contabile;
  • opereaza plati electronice in banca;
  • efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;
  • intocmeste rapoarte /situatii financiare;
  • indeplinineste diverse sarcini primite de la Directorul Financiar Contabil.

NOI ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail: [email protected] sau sună la 0743.885.696.

*************************

Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip. Cere oferta printr-un mail pe adresa [email protected] sau la tel. 0728.237.215.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...

DELICE PAN angajează inginer tehnolog în industria alimentară. NOI locuri de muncă, în Bistrița

Brutăria Delice Pan angajează inginer tehnolog în industria alimentară, iar GB Instaplan  caută sudori, instalatori, electricieni și lăcătuși. La Clinica SANOVIL Bistrița este nevoie de farmacist, asistent medical generalist și infirmieră. Oferta completă, mai jos: