Noi locuri de muncă sunt disponibile în Bistrița: societate de transport locală, parteneră Uber și Bolt, angajează șoferi part time, full time și colaboratori! Salon Claudia are nevoie de un tehnician întreținere corporală. Se caută și curieri sau barmani / ospătari.
**********************
El CAR angajează Marketing IT Manager – 1 poziție în Bistrița (full time / part time)
Nivel carieră – Mid-Level (2-5 Ani), Senior-Level (> 5 Ani)
Studii: Absolvent
Departamente: Internet / E-Commerce, Marketing
Salariu – 3000 – 4500 RON / lună
Limbă străină – Engleză
Industrii – Comerț / Retail, Construcții
Permis conducere B
Date de contact ale angajatorului:
1. Adresa de contact : BISTRITA, DN17, NR 256, Bistrița-Năsăud
2. Persoana de contact – Ana Sacarea – Telefon/Fax 0745 189 383, E-mail [email protected]; [email protected]
Candidatul Ideal
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Capacitate de organizare şi planificare;
- Cunostinte solide in marketing digital inclusiv pachete Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, Power Point, Adobe;
- Experiență pentru SEO (On Page & Off Page) & SEM , PPC (Google Ads);
- Cunoașterea excelentă a procesului de crawling & indexing;
- Cunoștințe solide Google Analytics;
- Experiență cu tool-urile de optimizare;
- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
- Corectitudine si loialitate fata de firma.
Descrierea jobului
Responsabilitati și sarcini :
- Stabileste impreuna cu echipa obiective si proceduri clare pentru orientarea si organizarea activitatilor de vanzari și marketing in firma;
- Planifica strategia de marketing, selectează şi aplică cele mai actuale tactici de marketing, stabilește resursele şi formele de promovare;
- Investighează, analizează, monitorizează factorii si oportunitățile de pe piaţă / concurența, impreuna cu echipa;
- Planifică şi implementeaza activităţile, campaniile de marketing şi monitorizează publicitatea, efectueaza controale efective ale rezultatelor de marketing şi evaluarea reacţiilor pe piață.
- Recomandă şi propune modificări, susține echipa de vanzari în toate activitatile de promovare .
- Gestioneaza eficient resursele, gestioneaza site-ul firmei si imbunatateste procesele promovare.
- Până la urmă, căutam o persoană isteață și dornica de perfectionare !
Beneficii :
- Pachet salarial motivant
- Tichete de masa
- Asigurare de accidente 24/24 ;
- Program de lucru redus;
- Dezvoltare profesională, participarea la programe de instruire și perfecționare;
Descrierea companiei
Firma EL CAR este o companie ce activeaza in domeniul cablurilor de tractiune si al echipamentelor de ridicare, straduindu-se sa fie un partener cautat si respectat de catre clienti, furnizori, angajati, sau institutii.
Dorinta noastra este de a deveni un furnizor apreciat roman in domeiul cablurilor de tractiune, cablurilor de legare (sufe, dispositive, chingi) si al echipamentelor de ridicare, plase si lanturi antiderapante.
Misiunea EL CAR este de a oferi: produse conforme cu standardele nationale si internationale in vigoare, cu promptitudine si operativitate, produse de calitate.
Valorile in care credem sunt: profesionalismul, integritatea, responsabilitatea.
Activitatea societatii se desfasoara pe doua Linii de Business: comercializarea de produse in domeniile: ridicare, manipulare, industria extractiva si exploatari forestiere, precum si proiectarea si executia dispozitivelor de ridicare si a plaselor antiderapante din lant.
Activitatea noastra a inceput in anul 1991 in Bistrita, unde se afla in prezent sediul central si una dintre facilitatile de productie.
Tot in aceasta linie a dezvoltarii, urmand evolutia pietei, am deschis doua puncte de lucru, unul la Cluj Napoca in anul 2006 si apoi la Ploiesti in 2007.
Sunteti bineveniti in colectivul nostru, daca va doriti un mediu de lucru bazat pe respect si valoare!
*********************
AQUABIS SA Bistrița organizează recrutare pentru ocuparea postului de sef oficiu juric in cadrul Oficiului juridic.
Condiții de participare :
-
Are cetatenia romana
-
Cunoaste limba romana scris si vorbit
-
Are exercitiu drepturilor civile
-
Nu are antecedente penale
-
Este apt din punct de vedere medical la angajare
-
A absolvit studii superioare de specialitate, de lunga durata, cu diploma de licenta
-
Vechime in specialitate 5 ani
Scrisorile de intentie pot fi depuse la sediul AQUABIS SA, str. Parcului nr.1 Bistrița sau la adresa de email [email protected] pana la data de 04.03.2022, ora 13.00.
**********************
Transportul alternativ ajunge la Bistrita: RIDE-SHARING / UBER / BOLT
Societate comercială bistrițeană, licențiată în transport persoane în regim de închiriere – autorizată de ARR și parteneră Uber și Bolt, având o echipă tânără și profesională – caută pentru angajare șoferi part time / full time / colaboratori.
Cu autoturism proprietatea noastră sau cu autoturismul tău propriu!
Autoturismele noastre sunt noi, in mare procent autoturisme electrice nepoluante!
Oferim:
- training si support in vederea obtinerii atestatului.
- Programul flexibil.
- Copia conformă, casă marcat și ecusoane GRATUITE!
Cerințele pentru a începe să câștigi bani sunt următoarele:
– Minim 21 de ani;
– Permis auto cu vechime de cel puțin 2 ani;
– Carte identitate;
– Cazier judiciar – max 6 luni de la eliberare.
Restul detaliilor poți sa le obții contactând-ne la 0745789999 sau la adresa de email [email protected].
**********************
Salon CLAUDIA angajează tehnician întreținere corporală,
Condiții: Experiența nu este obligatorie: oferim pregătire și instruire!
✅ Specializarea în masaj corporal sau kinoterapie constituie un avantaj la angajare!
✅Oferim un mediu de lucru prietenos, într-o echipă plină de energie pozitivă și optimism și salarizare avantajoasă
Mai multe detalii la telefon 0754536621
**********************
Ne dorim colegi responsabili, harnici, organizați, dedicați și atenți la detalii.
Dacă te regăsești în aceste cerințe te rugăm să trimiți CV ul într-un mesaj, pe pagina noastră de Facebook sau să vii cu el direct la noi.
Informații suplimentare la tel 0756069851.
Hai în echipa noastră !
*********************
AMICII BUILDING angajează
-
Inginer constructor (execuție)
-
Finisori amenajări interioare și exterioare
Dacă cunoști pe cineva interesat, dă-ne de veste!
0740.158.884 – Ionuț Gîvan. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail [email protected]
*********************
SC IMP ROMANIA IND CO SA
– punct de lucru Bistrita (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor netesute, angajează
operatori la liniile de productie și Electrician Întreținere / Reparații
Cerințe operatori la liniile de productie:
- Studii minime legale ;
- Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
- Experienta nu este necesara;
- Îndemanare bună, persoane serioase și muncitoare;
Electrician de intretinere si reparatii:
Cerinte:
- Studii de specialiate/calificare ;
- Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi ;
- Experiență;
- Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare;
Responsabilitati:
- Execută toate verificările şi reparaţiile periodice şi neperiodice prevăzute de normativele din domeniul sau de activitate ;
- Menţine în stare de bună funcţionare din punct de vedere electric toate aparatele, echipamentele, utilajele, instalaţiile, etc. aflate în dotarea sau în incinta societăţii;
- Intervine preventiv şi operativ (în cel mai scurt timp) în vederea eliminării defectelor probabile sau prezente;
Beneficii :
- Plata corecta si la timp a salariilor ;
- Tichete de masa ;
- Spor de noapte 25 % ;
- Plata orelor suplimentare 175%;
- Un numar de 24h liber platite;
- Bonusuri pentru merite deosebite ;
- Aliment suport (conserva de carne) ;
- Decontarea abonamentului de transport 50%;
Contact – telefon: 0756/151.777.
CV-urile se pot trimite pe email: [email protected].
*********************
LEONI Bistriţa angajează Muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Magazioner, Administrator LEPS, Inginer calitate și Inginer proiectare
MUNCITORI asamblare cablaje auto (m/f/d) – Poziții disponibile – 200
Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon + 0751 257 671 email: [email protected] sau Online: www.bit.ly/leoni_aplica
Tehnician Mentenanță (m/f/d) – Poziții disponibile: 4
Provocarea ta:
- Execuția sistematică a întreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
- Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
- Instalarea mașinilor / utilajelor;
- Reducerea timpului de întrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
- Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;
Cerințe:
- Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
- Adept al muncii in echipa;
- Experiența minim 1 an în domeniu;
- Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
- Program în schimburi
Adinistrator LEPS (m/f/d) – poziții disponibile: 2
Provocarea ta:
- Colectarea și prioritizarea solicitarilor si incidentelor de servicii IT
- Administrarea și gestionarea echipamentele hardware IT
- Administrarea și gestionarea identitatii utilizatorului și accesul la sistemele IT
- Asigurarea sprijinului pentru crearea de materiale de training si instruirea utilizatorilor de sisteme IT/ MES (Manufacturing Execution Systems);
- Suport in procesul de creare a specificatiilor tehnice in sistemul de ticketing Service Now
- Administreaza si intretine planurile de continuitate si mentenanta IT
- Disponibilitate de a lucra in schimburi pentru asigurarea primului nivel de suport IT
Cerințe:
- Cunostinte avansate sistem de operare Microsoft Windows;
- Cunostinte de baza retele informatice;
- Cunostinte de baza roluri server (Active Directory, DNS, DHCP, Print Server, File Server)
- Experienta in utilizarea sistemelor MES (manufacturing execution systems)
- Limba Engleza – fluent; Limba Germana constituie un avantaj;
- Minim 2 ani de experienta IT (software sau hardware);
- Abilitati bune de comunicare, prezentare si moderare sedinte;
- Abilitatea de a ghida si instrui alte persoane
Magaziner (m/f/d) – Poziții disponibile: 3
Sarcinile tale:
- Asigură identificarea și trasabilitatea tuturor materialelor
- Repartizează materialele aflate în stoc la secțiile de producție
- Întreține stocurile în sistemul computerizat
- Inventariază toate materialele
- Verifică toate materialele în conformitate cu documentele însotitoare
- Raporteză orice diferența șefului de echipă
- Localizează toate materiale în zonele corespunzătoare
Competențele tale:
- Studii liceale
- MS Office (Excel; Word; Power Point)
- Adept al muncii în echipă
- Abilităti de comunicare si organizare
- Flexibilitate și adaptabilitate
- Disponibilitate la program prelungit
- Muncă în schimburi
Inginer Calitate (m/f/d) – Poziții disponibile: 2
Provocarea ta:
- Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
- Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
- Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
- Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
- Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
- Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
- Îmbunătățirea sistemului de calitate;
- Realizarea primei mostre;
- Reducerea costurilor cu asigurarea calității;
Cerințe:
- Studii superioare profil tehnic;
- Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
- Cunostințe avansate utilizare PC;
- Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
- Adept al muncii în echipă;
- Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
- Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
Inginer proiectare (m/f/d) – Poziții disponibile: 1
Sarcinile tale:
- Creare Layout panouri asamblare
- Proiectarea echipamentelor componente pe panourile de asamblare
- Desen layout cablaj utilizând soft AutoCad in concordanta cu desenul tehnic
- Proiectarea desenelor auxiliare de productie
- Optimizarea dispozitivelor/ echipamentelor
- Implementarea modificarilor (de la client, din productie) si organizarea lor (AutoCAD, SolidWorks)
- Administrarea documentațiilor
Competentele tale:
- Studii superioare (tehnice)
- Limba engleza nivel mediu / germana (constiutuie avantaj)
- Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks,
- MS-Office (Word, Excel) nivel mediu
- Adept al muncii în echipă
- Abilitati de comunicare si de negociere
- Abilitati de coordonare si organizare
- Disponibilitate pentru program prelungit
Oferim:
- Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
- Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
- Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
- Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
- Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
- Discounturi la produse și servicii Orange
- Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
- Cantină în incinta fabricii
- Transport în comun și parcare gratuite
Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0) 751 257 671 email: [email protected].
**********************
FAN COURIER caută curieri puși pe treabă la Bistrița
******************
Complexul PANORAMIC COLIBIȚA angajează
- Ospătar / Barman
Transportul și masa sunt asigurate.
Dacă îți surâde ideea de a lucra la Panoramic Colibița trebuie doar să trimiți un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii suplimentare la numărul 0363.408.918.
*********************
Transmixt Bistrita angajează
MECANICI AUTO si ELECTRONISTI AUTO pentru întreținerea si reparația autobuzelor, microbuzelor:
– Cu experiență sau începători, inclusiv proaspeți absolvenți ai școlilor profesionale.
Se cere:
- responsabilitate si etică profesională;
- capacitatea de a învață;
- disponibilitate pentru munca în echipă;
- studii tehnice de specialitate/ calificare.
Experiența în identificarea defecțiunilor tehnice, respectiv capacitatea de a utiliza diagnoze auto pentru autobuze/microbuze si de a interpreta rezultatul diagnozei (pt electronist) constituie avantaj.
Oferim:
- condiții de muncă moderne;
- salariu în funcție de performanță plus bonuri de masă.
- posibilități de navetă plus alte beneficii pe care le discutăm împreună.
Pt informații suplimentare: 0263-233.459 sau 0730014104.
Ne găsiți în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3 (langa pasarela nouă)
*********************
Clinica SANOVIL angajează Fiziokinetoterapeut
CV-urile trebuie sa contina poza candidatului și trebuie trimise pe adresa de mail: [email protected] . CV-urile pot fi lăsate și la receptia Clinicii Sanovil din Viisoara sau a Policlinicii Noi Sanovil din centrul orașului.
SANOVIL angajează și Inginer întretinere echipamente, Economist/Inspector Resurse Umane și Infirmieră
Inginer întreținere echipamente
Cerințe:
- cunoștințe in domeniul tehnic sau electric, seriozitate, stabilitate;
Condiții:
-
program de 8 ore pe zi , de luni pana vineri;
Responsabilități:
-
verificarea echipamentelor din dotarea spitalului, constatarea defecțiunilor, păstrarea legăturii cu service-urile autorizate care efectuează reparații ale echipamentelor din spital.
Economist / Inspector Resurse Umane
Cerințe:
-
Studii superioare de specialitate;
-
Cunoștințe de legislația muncii și salarizare;
-
Persoana organizata, sociabila, onesta, cu spirit de echipa, dornica de învățare;
-
Responsabilitate si asumare de sarcini cu termene limita;
-
Atenție sporita la detalii;
-
Cunoștințе operаrе PC și Intеrnеt;
-
Cunoștințе de opеrarе programе officе: Excel, Word;
-
Experiența in domeniul Resurselor Umane constituie un avantaj.
Condiții:
-
8 ore pe zi de luni pana vineri; mediu de lucru plăcut, echipă tânără și dinamică.
Responsabilități:
- verificarea pontajelor primite de la angajați și întocmirea statelor de plată;
- întocmește și gestionează documente legale specifice: contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe, cereri, declarații etc;
- întocmește și depune dosarelor pentru decontarea indemnizațiilor de concedii medicale, șomaj tehnic, convenții cu AJOFM.
Infirmieră
Cerințe: personal curățenie in cadrul Clinicii Sanovil, seriozitate, stabilitate;
Condiții: nu sunt necesare studii de specilitate;
Responsabilități: curatenia si dezinfectia spatiilor medicale, ingrijirea pacientilor.
CV-urile trebuie sa contina poza candidatului și trebuie trimise pe adresa de mail: [email protected] . CV-urile pot fi lăsate și la receptia Clinicii Sanovil din Viisoara sau a Policlinicii Noi Sanovil din centrul orașului.
**********************
BistriVET angajează Specialist Marketing
Te aşteptăm să te alături echipei noastre pentru a ne ajuta să creăm o prezenţă puternică a brand-ului pe piaţă, cu oferte promoţionale inovatoare, campanii online şi offline şi diverse evenimente de marketing.
Responsabilităţi
• Desfăşoară activităţi specifice de marketing online, contribuie la dezvoltarea prezenţei online.
• Coordonează activitatea de dezvoltare, îmbunătăţire şi întreţinere a site-ului si a platformelor Marketplace.
• Desfăşoară activităţi specifice de marketing tradiţional: promovarea imaginii companiei, branding de firmă şi produs, promovarea produselor companiei, studii de piaţă.
• Organizează campanii de promovare a produselor noi şi a celor existente în portofoliu.
• Monitorizează activitatea concurenţei, prezintă situaţii şi rapoarte privind stadiul îndeplinirii obiectivelor de marketing stabilite.
• Analizează nevoile clienţilor, datele de vânzări şi strategia comercială a companiei şi propune strategii de promovare ale produselor.
• Proiectează sau validează proiectarea materialelor publicitare (anunţuri, pliante, oferte).
Candidatul ideal
• Studii superioare (studii superioare în domeniile Marketing sau Management constituie un plus).
• Experienţă relevantă de minim 2 ani în marketing tradiţional şi online.
• Capacitate de analiză si interpretare concluzii, identificare soluţii potrivite şi urmărirea punerii lor în aplicare.
• Abilităţi de organizare şi coordonare de proiecte multiple şi finalizarea acestora la termenele stabilite.
• Capabilitatea de a-şi desfăşura activitatea într-un grad înalt de autonomie.
• Abilităţi de relaţionare, o fire deschisă şi calmă, să fii un coleg sociabil şi plăcut.
• Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă în limba română.
• Atitudine pozitivă, integritate, persuasiune, creativitate, simţ estetic.
• Deschidere către nou şi către învăţare continuă pentru a fi la curent cu trendurile tehnologiei şi pieţei.
• Cunoştinţe solide de Microsoft Office, soft-uri editare grafică, platforme e-commerce, instrumente de marketing online.
Beneficii
- Pachet salarial atractiv;
- Trening-uri de specialitate;
- Alte beneficii (telefon, laptop etc.);
- Posibilități reale de avansare;
- Mediu de lucru dinamic (care încurajează creativitatea, performanța);
Bistri-Vet este una dintre cele mai dinamice companii de distribuție în domeniul medical veterinar din România. Oferim un portofoliu solid de produse de uz veterinar, contribuind astfel la bunăstarea animalelor.
Alături de noi poți beneficia de oportunități pentru dezvoltarea carierei, îți poți perfecționa cunoștințele şi poţi întâlni toate ingredientele pentru a fi mulţumit şi împlinit pe plan profesional.
În echipa BistriVet, ne ghidăm după valori precum: inovație, calitate, integritate, respect şi focalizare pe client.
Dacă te identifici cu aceste valori, ești persoana pe care o așteptăm să facă parte din echipa noastră.
**********************
BETAK SA (Bistriţa, str. Industriei, nr. 4) angajează:
- Inginer confecții metalice
Informaţii la telefon: 0263/23.43.12 sau 0742.172.503 – Biroul Personal
**********************
PARAVANE DECORATIVE angajează tâmplar/montator calificat
Candidatul perfect trebuie
- să prezinte cunoștințe în montarea mobilierului și tâmplărie
- să fie o persoană comunicativă, capabilă de muncă într-o echipă tânără și dinamică
- să aibă permis categoria B.
Programul de lucru este de Luni-Vineri de la 8-17. Cu pauză de masă într-un spațiu amenajat cu plita electrică, frigider, cuptor cu microunde și expressor. Cafeluța și ceaiul este din partea casei, toata ziua!
Salariul se plătește de două ori pe lună, la date fixe și fără întârzieri.
Pentru mai multe detalii, sunați pe whatsapp la numărul de telefon 0740.96.65.36.
**********************
RCS & RDS angajează agent vânzări
Cerințe:
– experiența anterioară în vânzări nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj;
– cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor (constituie avantaj);
– abilități dezvoltate dе negociere și persuasiune;
– traininguri în domeniul vânzărilor (constituie avantaj);
– diplomație, proactivitate și orientare către client;
– foarte bune abilități dе comunicare;
Responsаbilitati si bеneficii:
– prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cătrе persoаnеlе fizicе ;
– prospеctаrеa piețеi și idеntificаrеa de noi clienți – persoane fizice ;
– negocierea și încheierea de contracte cu persoane fizice;
– preponderent activitate de teren.
Ofertă (bonusuri, beneficii):
– contract de munca;
– bonusuri in functie de performanta;
– posibilitate de evolutie profesionala.
Pentru mai multe detalii sună la 0772.09.30.02 sau trimite CV la adresa de e-mail [email protected].
**********************
S.C. ITALTEXTIL SĂRATA S.R.L Filatura de Mătase
caută pentru angajare Tehnician mentenanță electromecanică, Mecanic Întreținere și persoane calificate / necalificate
Se oferă:
- Transport gratuit, asigurat de firmă
- Analize pentru angajare gratuite
- Premii pentru prezență, calitate și producție;
- Salarii avantajoase, cu posibilitatea efectuării orelor suplimentare
- Tichete de masă, condiții optime de muncă;
Cerințe Tehnician mentenanță electromecanică
- Studii de specialitate / calificare
- Experiență
- Disponibilitate pentru lucrul în 2 schimburi
Cerințe Mecanic Întreținere
- Studii de specialitate / calificare
- Experiență
Informații la telefon 0263/237.465, la sediul din Sărata al societății (Str. Principală 131 / A sau e-mail [email protected].
Informații suplimentare se pot obține și la sediul firmei din Bistrița – Bulevardul Decebal (Zona Apolo) Bloc 37, Sc A, Ap. 4, Et. 1, Interfon 04, Telefon 0741.09.55.71.
Suntem cel mai mare complex din Europa, în acest domeniu!
**********************
Pro Wash Bistrita caută spălători cu experiență
**********************
SC I.C.P.E. BISTRIȚA SA angajează inginer electronist / automatist
Cerințele postului:
- Cunoștințe în proiectare/automatizări: Autocad / Eplan / TIA-Portal
- Experiența în domeniul proiectării, execuției.
Date contact: SC I.C.P.E. Bistrița SA, Str Parcului, nr. 7, Bistrița, Bistrița-Năsăud
Telefon: 0263210938 / 0734.881.165, Email: [email protected]
**********************
SC GEOPLAST SRL angajează:
✅ Operatori Producție pentru secțiile de Sticlă și PVC
Se oferă condiții avantajoase de salarizare și un mediu de lucru profesionist.
CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail [email protected]. Mai multe informații puteți obține la tel. 0263.23.86.74.
**********************
SUPERCOM SA Sucursala Bistrița
(cu sediul în Bistrița, Drumul Cetății Nr 11) angajează
- Conducători auto – pentru Mașini Electrice, Autocompactoare, Cisternă, Perii – măturat stradal
- Muncitori necalificați – pentru activitățile de salubrizare stradală și colectare – transport deșeuri.
Relații la telefon 0263/944 Dispecerat sau Telverde 0800800268 E-mail – [email protected].
**********************
SALON Claudia – Institut Kla face angajări!
Se caută o colegă pentru departamentul de Întreținere corporală.
Locuri disponibile și pentru un Tehnician maseur și un/o Kinetoterapeut(ă)!
Oferim training în centrul nostru, cu toate protocoalele tratamentelor.
Mai multe informații la tel. 0754.53.66.21.
*********************
Ești în căutarea unui loc de muncă și încă nu ai aflat? SUBWAY angajează:
Vrei să faci parte din cea mai tare echipă din orașul tău? Ești doar la cațiva pași distanță! Subway Viișoara angajează preparatori sandwich-uri.
La noi în echipă ai parte de un program variat și flexibil, între 4 și 8 ore, salariu atractiv si bonuri de masă, bonusuri si prime acordate cu ocazia sărbătorilor de Paște si Crăciun! Ai parte, de asemenea, de un plan de instruire certificat și nu în ultimul rând un loc de muncă stabil pe termen lung, unde ești apreciat pentru performanțele proprii.
Vei lucra într-o echipă tânără, dinamică, prietenoasă si cel mai important e ca nu ai nevoie de experiență. Pentru mai multe detalii, ne poți contacta telefonic la 0742.708.685 sau ne poți vizita oricând în restaurantul Subway, în incinta Petrom Viișoara.
**********************
RCB ELECTRO 97 SA angajează
- Derulatoriști,
- Confecționeri cabluri electrice,
- Manipulanți,
- Electrician întreținere mașini și utilaje industrial
Informații la telefon 0263.23.61.53, 0749.55.22.34, sau la sediul firmei din strada Sigmirului nr.17 (vis-à-vis de Dedeman), zilnic între orele 8:00 – 16:00.
**********************
ROMBAT, cel mai mare producător de baterii auto din România, dorește să alăture echipei
- Operatori producție
- Electricieni
- Mecanici
- Ingineri
CV-urile se primesc la sediul firmei sau prin email la adresa recrută[email protected]
Pentru detalii suplimentare, sunați la numărul: 0744.49.39.17.
**********************
LOGISCOOL Bistrița face angajări!
Detalii pe Cariere (logiscool.com) sau la numărul de telefon 0737.00.44.00.
******************
Hotel Boutique Roser House Colibița angajează ospatări și bucătar
Detalii și informații la telefon – 0756.169.531.
CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail: [email protected].
**********************
JACQUELINE angajează contabil absolvent de universitate
Căutăm coleg, colegă pentru departamentul de contabilitate. Cerințele noastre sunt următoarele:
• să ai cunoștințe foarte bune de contabilitate și fiscalitate (contabilitate completă a unei firme),
• nivel avansat operare PC (word, excel, revisal, programe de contabilitate)
• persoană atentă, organizată, viziune de ansamblu asupra activităților economice ale unei firme,
• abilități de lucru cu termene limită,
• capacitate de planificare, organizare și finalizare
Lucrăm cu program performant, de aceea cunostintele de lucru în programe de contabilitate sunt obligatorii.
Ce oferim?
Salariu atractiv 2000 si 4500 lei/luna în funcție de volumul de muncă.
Program de lucru full time, dar flexibil.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și frumoasă.
Posibilitate de învățare și practică alături de contabilul expert.
Puteți trimite CV-ul dvs. pe adresa de e-mail Jacqueline.ro. Detalii se pot obține și la numărul de telefon 0745019999
******************
RESTAURANT JACQUELINE angajează:
• Ajutor Bucătar • Bucătar • Personal pentru curățenie • Personal pentru spălat vesela,
• Ospătar • Barman.
Munca se desfășoară în schimburi. Experiența nu este obligatorie în domeniu dar constituie un avantaj.
Cerințe noastre sunt:
• Să fii o persoană harnică,
• Să fii o persoană organizată,
• Să fii responsabilă,
• Să fii sociabilă,
• Să fii comunicativă,
• Să fii punctuală.
Amabilitate, promptitudine și corectitudine în relatia cu angajatorul sunt necesare deoarece suntem atenți în a se păstra permanent ordinea și curățenia la locul de muncă.
Oferim angajaților noștri:
• salariu foarte competitiv,
• lucru într-o echipă tânără și ambițioasă,
• bonusuri de performanță
• asigurare facultativă
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră ne poți contacta telefonic la 0745.01.99.99 sau ne poți trimite un mesaj cu CV-ul tău și te vom suna noi în cel mai scurt timp.
******************
JACQUELINE DELIVERY angajează
Dacă iți place orașul și îți plac oamenii din oraș, dacă-ți place să conduci mașina sau ești biciclist convins te așteptăm să o faci pentru un salariu motivant!
Salariul este între 2000 – 3800 Lei.
Căutăm Livrator pentru mașina electrică a firmei sau bicicleta electrică.
Experiența în domeniu nu este necesară dar reprezintă un avantaj.
Pentru a te alătura echipei Jacqueline ai nevoie de:
• atitudine pozitivă
• să fii punctual,
• serios,
• responsabil si harnic
• carnet de conducere categoria A sau B cu experiența minimă 2 ani.
Dacă îndeplinești criteriile de mai sus și iți doresti să fii recompensat corect pentru munca ta, te așteptăm! Detalii și informații la numărul de telefon 0745.01.99.99.
******************
Fastfood NUMA’ BUN angajează acum!
Te așteptăm să lucrăm împreună în locația Numa`Bun by Jacqueline, de pe strada Zimbrului, nr. 9! Angajăm și persoane fără experiență, oferim și cursuri pentru calificare la locul de muncă.
Ce anume căutăm:
• TĂIETOR DE CARNE ROTISATĂ,
• AJUTOR BUCĂTĂRIE,
• PREPARATOR
• PIZZER,
• CASIER
• Personal pentru curățenie
Ce anume oferim:
• Salariu foarte atractiv,
• cursuri de pregătire,
• o masă pe zi
• posibilitatea de a avansa.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Trimite un CV sau sună la 0745.01.99.99.
**********************
Cel mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ:
Lucrător comercial, casier, vânzător
CANDIDATUL IDEAL:
- Experiență anterioara în comerț
- Responsabilitate și seriozitate
- Orientare si deschidere către client
DESCRIEREA POSTULUI:
- să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
- să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
- să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
- să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
- să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
- să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare
BENEFICII :
- salariu atractiv
- programe de instruire
- mediu de lucru modern
- posibilitatea de avansare
Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar
*************************
ELECTROPLAST angajează REPREZENTANT VÂNZĂRI
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
- Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
- Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
- Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
- Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
- Proactiv in activitati orientate catre clienti.
- Spirit practic si orientare spre profit.
Descrierea postului:
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696
SALES SUPPORT SPECIALIST
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
- Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
- Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
- Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.
Descrierea postului:
- Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
- Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
- Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
- Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
- Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
- Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
- Ofera suport informational si asistenta telefonica clientilor;
- Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
- Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
- Intocmeste si pune la dispozitie rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
- Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
- Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
- Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail [email protected] sau suna la 0743.88.56.96.
COST CONTROLLER PRODUCTIE
Candidatul ideal
- Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
• Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
• Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
• Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
• Bugetare şi raportare.
• Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
Descrierea postului:
- Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
- Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
- Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
- Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
- Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
- Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
- Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
- Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
- Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
- Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
- Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
- Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96
INGINER PRODUCȚIE
Candidatul ideal
- Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
- Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
- Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
- Cunostinte operare ERP constituie avantaj
- Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
- Cunostinte tehnice
- Cunoasterea limbii Engleze
Descrierea postului:
- Optimizarea procesului de productie
- Asigura realizarea productiei cerute la nivelul cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
- Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
- Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
- Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza rapoarte privind productivitatea / produs / utilaj / norma timp
- Asigura conditiile optime tehnologice atat pentru testarea unor materii prime noi cât si pentru fabricarea unor produse inovative cerute de clienti.
- Supravegheaza permanent respectarea tehnologiilor de fabricatie si control a produselor
- Ia masuri in scopul inlaturarii abaterilor tehnologice
- Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite faze in procesul de fabricatie
- Urmarirea productiei pe fluxul de fabricatie si asigurarea identificarii si trasabilitatii produselor
- Respectarea parametrilor de lucru de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96.
Operatori cabluri electrice
Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini!
Candidatul ideal
Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.
Descrierea postului:
Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.
Oferim:
- Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta în extrudare, infuniere, trefilare)
- Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
- Tichete de masa pentru zilele lucrate
- Bonus prezenta lunar: 360
- Spor de productivitate lunar
- Spor de fidelitate de la 5% la 25%
- Spor de noapte 25%
- Prima de Pasti
- Cadouri si prima de Craciun
- Prima de concediu (zile de concediu de la 22 pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
- Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale, extra-zile libere legale – plătite
- Premii la final de an
ECONOMIST / CONTABIL
CANDIDATUL IDEAL
- absolvent studii economice (contabilitate);
- experienta de 3-5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;
- cunoasterea sistemului ERP, reprezinta un avantaj;
- abilitati de planificare, organizare si comunicare;
- persoana analitica, ordonata si responsabila;
- cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale
- cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
- capabil/a de a lucra la termene si date limita.
DESCRIEREA JOBULUI
- intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora (facturare, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, etc);
- efectueaza inregistrari contabile;
- opereaza plati electronice in banca;
- efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;
- intocmeste rapoarte /situatii financiare;
- indeplinineste diverse sarcini primite de la Directorul Financiar Contabil.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail: [email protected] sau sună la 0743.885.696.
*************************