Povestea Max Mara este una dintre cele mai interesante ale industriei de modă. Încă de la început, marca a fost construită ca o apariție specială pe o piață care nu descoperise încă segmentul premium prêt-à-porter. Șase decenii mai târziu, Max Mara numără peste 2000 de magazine. Q Vision din Cluj-Napoca vine în această perioadă cu o varietate de ochelari deosebiți, provenind de la celebra marcă italiană.
Scurtă istorie Max Mara
La momentul înființării, „Max Mara“ nu trebuia să fie mai mult decât un nume ușor de pronunțat în orice limbă. În anii ’50, elita italiană se îmbrăca de la casele couture importante sub semnătura unui designer celebru, dar viziunea după care Achille Maramotti începea să-și construiască propria marca era una complet diferită.
Italianul părea pregătit să meargă cu totul împotriva curentului. Deschidea un brand prêt-à-porter (gata-de-purtat) de lux într-o lume dominată clar de îmbrăcămintea pe comandă iar în locul unei denumiri sonore boteza marca după „contele Max“, un personaj fistichiu din orașul natal, dar foarte elegant și „Mara“, parte a propriului nume de familie.
Achille Maramotti se pregătise toată viața pentru un post de avocat. După studii la Roma și Parma, el părea pregătit pentru o carieră legală, însă a decis brusc că vrea să-și înceapă propria afacere în domeniul modei. Industria fashion nu era străină pentru familia lui. Mama deținea un atelier de croitorie, iar bunica, Marina Rinalda, fusese patroana unui magazin de haine din Reggio Emilia în secolul al XIX-lea. Maramotti alegea să continue tradiția, dar își propunea în același timp să revoluționeze moda italiană.
Max Mara era prezentată în 1951 ca una dintre primele mărci prêt-à-porter de lux din Italia, păstrând în același timp croielile foarte precise și atenția specifică la detalii din croitoria Su Misura (la comandă). 10 ani mai târziu, când Londra dădea tonul creativității în moda europeană, Achille era primul care profita de noul val pentru a prezenta SportMax, o colecție care le dădea femeilor oportunitatea de a fi permanent la curent cu ultimele tendințe. Max Mara a rămas în schimb o marcă aproape neschimbată, un brand cu linii clasice, spectaculoase prin realizare și abordare de design.
Despre ochelarii Max Mara
Păstrând aceeași tendință și în segmentul ramelor de ochelari, atât cele de vedere, cât și cele de soare sunt rame speciale, fiind create de un designer dedicat. Încă de la prima purtare se poate observa că nu sunt niște rame oarecare, multe dintre ele fiind coperte de catalog, iar materialele din care acestea sunt create, cum ar fi titanul de cea mai bună calitate, acetatul sau optylul sunt unice.
În materie de ochelari, Max Mara nu se adresează exclusiv unui segment limitat de cumpărători. Având diferite colecții de rame, oricine își poate găsi perechea potrivită.
La Clinica Q Vision din Cluj-Napoca găsești în această perioadă o varietate de modele de ochelari Max Mara cu reducere de 25%.
Listă de prețuri:
Model MM 1262 U8Z: Preț vechi: 1.000 lei. Preț nou: 750 lei.
Model MM 1285: Preț vechi: 850 lei. Preț nou: 637,5 lei.
Model MM 1299: Preț vechi: 950 lei. Preț nou: 712,5 lei.
Model MM 1318: Preț vechi: 1.000 lei. Preț nou: 750 lei.
Model MM 1319: Preț vechi: 950 lei. Preț nou: 712,5 lei.
Model MM 1327: Preț vechi: 1.000 lei. Preț nou: 750 lei.
Mai mult, specialiștii în oftalmologie și consultanții în materie de ochelari te vor asista în alegerea ochelarilor care se potrivesc cel mai bine cu personalitatea ta.
Vino direct la clinică (Cluj-Napoca, strada Constantin Brâncuși nr. 117) sau contactează-ne pentru a stabili o programare la telefon 0786 16 00 64 sau e-mail [email protected].
Te așteptăm la Q Vision pentru a beneficia de oferta de 25% reducere la ochelarii prêt-à-porter de lux Max Mara!
(P)