Pe modelul din Belgia, a început de azi și la Bistrița campania „Iubește-ți aproapele”. Bistrițenii pot cumpăra produse „în așteptare”, de la diferiți agenți economici care s-au alăturat campaniei. La ora 13, zilnic, se adună produsele cumpărate și apoi acestea sunt direcționate către persoanele nevoiașe. Beneficiarii sunt indicați de Direcția Socială Bistrița.
În Belgia, oamenii sunt învățați să cumpere produse „în așteptare”. Cetățenii își cumpără lor ceva și mai plătesc încă un produs sau mai multe, în plus. Oamenii care nu au bani intră ulterior în localurile respective și cer „produsul în așteptare”. Astfel, cei cu inimă mare îi ajută pe cei mai puțin norocoși.
Pe același model, s-a lansat de azi, și la Bistrița, campania „Iubește-ți aproapele!”. Mai mulți agenți comerciali din Bistrița s-au alăturat campaniei acesteia.
Ce trebuie voi să faceți?
Mergeți la agenții comerciali și vă cumpărați vouă ceva și achitați și un produs „în așteptare”. Puteți cumpăra o cafea, o ciorbă, un sandwich, un fular, etc.
Puteți face lucrul acesta zilnic, până la ora 13:00.
Ce se întâmplă cu produsele?
Produsele „în așteptare” sunt adunate la ora 13:00. Apoi, Crina Moldovan, inițiatoarea campaniei, comunică numărul de produse adunate directorului Direcției Sociale Bistrița.
Radu Dreptate indică ulterior locul unde vor fi duse produsele.
De exemplu, astăzi, produsele cumpărate vor ajunge la Centrul de Noapte pentru persoanele fără adăpost.
Unde puteți achita „produse în așteptare”
Momentan sunt doar câțiva agenți economici care s-au alăturat campaniei.
Astfel, puteți achita:
- o „cafea în așteptare” la Copacul de cafea ( pietonal lângă Raiffeisen Bank)
- un sandwich „în așteptare” la Merigo, clădirea Shopping Center la parter
- o ciorbă „în așteptare” la Lordinu (str. Mărăști) sau la Conacul verde (Bulevardul Republicii)
- un articol vestimentar (căciulă/ fular, bluză, cămașă, geacă/ pantalon) la magazinul Outlet 33 din Piața Centrală nr. 33 (lângă Garanti Bank)
Agenții economici care doresc să se alăture campaniei, o pot face contactând-o pe Crina Moldovan la numărul de telefon 0766 262 844 sau pe pagina sa de Facebook.
Tot pe pagina sa de Facebook se poate urmări evoluția campaniei, numărul de „produse în așteptare” achiziționate cât și cei care vor beneficia de ele.
La primele ore ale acestei dimineți erau deja cumpărate două sandwich-uri și o cafea! Să ne iubim aproapele, deci, cumpărând un produs „în așteptare”, pentru ei!