Lipsa parcărilor a dus la dispute în ședința de Consiliul Local care s-au întins pe minute bune. Nemulțumit de faptul că consilierii cer soluții urgente pentru rezolvarea lipsei locurilor de parcare, primarul Ioan Turc a venit cu o variantă: Ne mutăm pe Lună și ne ducem seara cu racheta mașina acolo.
Lipsa locurilor de parcare, acutizată și de amenajarea pistelor de biciclete pe 28 de străzi, a dus la dispute aprinse astăzi în ședința Consiliului Local. În jur de 3.000 de locuri de parcare urmează să dispară în următoarea perioadă. Asta din cauza mai multor proiecte pe fonduri europene ce vor fi materializate.
Consilierul local Stefania Stere l-a întrebat pe primarul Ioan Turc ce soluții urgente are pentru rezolvarea acestei probleme. Edilul a precizat că s-au identificat mai multe zone unde pot fi amenajate locuri de parcare. Consilierul local a insistat susținând că partidul pe care-l reprezintă, PMP, a propus ideea de parcări subterane între blocuri.
Enervat de insistența pe acest subiect, Ioan Turc a venit cu o propunere…inedită:
„Cea mai bună soluție ar fi să facem niște parcări pe Lună. Ne ducem cu rachete și le ducem seara și le aducem dimineața”.
O sa-ti dam noi un picior în cur de direct pe luna o sa zbori tu ma incompetentule!
Bideu incompetentule ,tunde iarba astupă gropile fa ceva că puti de prostie si incompetenta .
Lamentarile nu ajuta la nimic. Amenajarea traseului „Linia Verde” amenintă cu disparitia a peste 3000 de locuri de parcare fără a pune nimic in loc. Si totusi solutii există. Pentru păstrarea locurilor de parcare din zona centrală este suficient ca traseul pentru „Linia verde” să fie reconsiderat in sensul evitării centrului istoric al orasului, mai exact a străzilor Gheorghe Șincai si Dornei care oricum sunt prea inguste pentru a permite amenajarea unor benzi dedicate transportului public nepoluant.
În acest sens, traseul pentru Linia Verde de pe bulevardul Independentei ar putea fi deviat de la Poșta veche pe strada Gării până la bulevardul Republicii unde pot fi amenajate fără probleme benzi dedicate de transport public, inclusiv statii de autobuz moderne de unde pasagerii pot ajunge usor in zona centrală a orasului pe traseul pasajelor recent amenajate cu fonduri europene. Pe de altă parte, din bulevardul Republicii traseul Liniei Verzi poate fi continuat in linie dreaptă pe strada 1 Decembrie si pe Calea Moldovei spre Unirea fără alte devieri întortochiate pe strada Bistricioarei.
În felul acesta, pe străzile Gheorghe Șincai si Dornei , din zona centrală ar putea fi prelungită doar pista pentru biciclete cu dublu sens de pe bulevardul Independentei prin centrul orasului până la Piata Petru Rares , ceea ce ar duce la păstrarea a cel putin jumătate din numărul locurilor de parcare existente.
De asemenea, ar trebui să se păstreze configuratia actuală a Bulevardului Independentei care dispune de piste de biciclete si are câte două benzi de circulatie pe sens din care una poate fi dedicată transportului public cu mijloace electrice, fără alte reconfigurări . Pentru restul traseului oricum nu pot fi amenajate benzi dedicate pentru mijloacele de transport public si nu are rost să fie sacrificati alti arbori de pe aliniamentele stradale, decât cel mult pentru construirea statiilor de autobuz.
rusine de primar .
Mă esti nebun, te-ai ajuns vezi ca o sa aterizezi tu pe luna,incopetentule!!
Mai bine s-ar lăsa maşinile acasă, 50% din problemă ar fi rezolvată. Cred că în multe cazuri s-ar putea circula pe jos.