Hyundai a prezentat conceptul revoluționar Vision T, în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Cel de-al șaptelea concept, dezvoltat în cadrul Centrului de Design Hyundai, evidențiază noua direcție de design a mărcii, explorând evoluția limbajului global „Sensuous Sportiness”.
Modelul dispune de un exterior de culoare verde mat și de un sistem de propulsie plug-in hybrid, în armonie cu mediul înconjurător.
„Căutăm soluții inovatoare în materie de design și ne dorim să adăugăm valoare emoțională experienței noastre de produs, prin intermediul limbajului global Hyundai Sensuous Sportiness”, a declarat SangYup Lee – Senior Vice President and Head of Hyundai Global Design Center.
Cele două teme care stau la baza designului sunt: „Parametric Fantasy” și „Transcendent Connectivity”. Stopurile, elementele distinctive ale modelului concept, au ca sursă de inspirație noile direcții de design Le Fil Rouge și Grandeur Face Lift.
Grila frontală are un caracter dinamic. Atunci când autovehiculul se află în mișcare, fiecare celulă a grilei se mișcă într-o succesiune prestabilită, optimizând aerodinamica și consumul. Profilul dinamic este evidențiat de forme geometrice care vin în contrast cu silueta netedă. Aspectul futurist al geamurilor laterale este subliniat și de rama cromată cu finisaj satinat.
În plus, plafonul panoramic din sticlă și lămpile din spate cu lumini de semnalizare secvențială sporesc atractivitatea modelului. Portul de încărcare, care dispune de un capac glisant, este situat pe partea pasagerului din dreapta – spate. În momentul încărcării, sigla „Blue Drive” este iluminată.
Pentru a accentua sportivitatea modelului, jantele din aliaj evidențiază etrierele sistemului de frânare de culoare portocaliu închis. De asemenea, spițele roților prezintă un finisaj gri mat care pune în valoare strălucirea părților din crom satinat.
Despre Hyundai Bistrița
Hyundai Bistrița, parte a Grupului Central Motors, este reprezentantul mărcii Hyundai în Bistrița din anul 2015 și aduce pe piața locală 15 modele Hyundai, din gama autoturismelor. Fondată în 1999, compania Central Motors s-a remarcat prin serviciile și soluțiile complete și personalizate oferite clienților săi. În acest sens, au fost inițiate programe de loializare și fidelizare a clienților și s-au dezvoltat parteneriate strategice cu companii de renume, ce operează pe piața autohtonă, cu scopul cultivării unei relații cât mai lungi și mai consistente cu fiecare dintre clienții organizației. Mai mult decât profesionalism la standarde ridicate, Central Motors înseamnă echipă. O echipă unită, bine pregătită și pasionată de domeniul auto, ai cărei membrii împărtășesc, indiferent de nivelul ierarhic, aceleași valori și principii de business. Obiectivele Central Motors, pe termen scurt și mediu, au ca element central consolidarea relației client – companie – marcă.
Pentru informații suplimentare despre modelele Hyundai, vă așteptăm în showroom-ul nostru situat în Bistrița, Cartier Viișoara, nr. 302A sau la numerele de telefon 0754.333.008 / 0363.401.750.