Hyundai a obținut o nouă recunoaștere internațională a viziunii de design, pentru al cincilea an consecutiv: Modelul Palisade și conceptul Le Fil Rouge câștigă „iF Design Award”, în cadrul categoriei „Automobile / Vehicles”.
Premiul recunoaște designul distinctiv al noului SUV Hyundai Palisade. Dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles 2018, modelul dispune de tehnologii avansate pentru siguranța și confort. La interior, habitaclul este intuitiv, orientat către conducătorul auto, dar în același timp spațios și elegant.
Cel de-al doilea câștigător, modelul concept Le Fil Rouge, a debutat la Salonul Auto de la Geneva 2018. Vehiculul prezintă abordarea mărcii în materie de design, pentru dezvoltarea viitoarelor modele ale gamei. Tema “Sensuous Sportiness” are la bază noua filosofie Hyundai, care armonizează elemente cheie de design, proporții, arhitectură, stil și tehnologie.
De peste 64 de ani, “iF Design” este recunoscut în toată lumea drept un simbol al excelenței în domeniu. Organizat de “iF International Forum Design GmbH”, evenimentul recompensează cele mai spectaculoase idei de design din diferite domenii. În cadrul ediției de anul acesta au participat companii din 50 de țări, cu 6.400 de produse înscrise, care au fost jurizate de o echipă formată din 67 de experți internaționali.
Despre Hyundai
Hyundai Auto România, parte a Grupului Țiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 și aduce pe piața națională 15 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât și din cea a autovehiculelor comerciale. Fondată în 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.