Bistrițenii care locuiesc pe strada Garoafei au răbufnit. Pistele de biciclete sunt prost proiectate ȘI la ei. Plus că noul trotuar e prea îngust.
Haosul pistelor de biciclete din oraș e departe de a se finaliza. Cu fiecare intervenție în acest proiect, apar noi și noi nemulțumiri.
A venit rândul lucrărilor pe strada Garoafei. Iar bistrițenii care locuiesc în acea zonă sunt de-a dreptul revoltați.
Pistele de bicicletă sunt ”în buza” scărilor de la intrarea în blocuri. Noul trotuar e ”băgat în bloc” și se oprește în dreptul scărilor.
Mai mult, trotuarul redimensionat e PREA îngust. Mămicile se plâng că nici măcar nu vor încăpea de mână cu cei mici, fiind nevoie să se deplaseze ”în șir indian„.
Vă reamintim lista celor 28 de străzi ”cadorisite” cu piste de bicicletă prin acest proiect:
Dacă accesați materialuol de mai jos veți mai afla și celelalte străzi ce vor avea PISTE DE BICICLETE, prin alte proiecte ce vor fi derulate în oraș. În total, municipiul va avea undeva spre 50 km de piste de biciclete.
Lista celor 28 de străzi din oraș unde se fac piste de biciclete
Doamne Fereste! Cum este posibil sa se faca astfel de lucrari? Pur sisimplu au crapat scara blocului! Ma intreb oare pietonii pe unde vor circula pentru ca pe celalalt trotuar sunt parcate masini, iar daca cei care au masini nu mai au voie sa parcheze unde vor parca?
Bistrita, localitatea in devenire cu cele mai multe carari din Romania… cand un proiect e prost si tu il implementezi demonstrezi doar ca esti la fel ca si proiectul sa fie politicos spus…
S-au desfiintat circa 100 de locuri de parcare doar pe strada Garoafei … oare le faceti parcari subterane? 🙂
Nu, o sa se parcheze pe lună! Cel puțin asa i-a spus primarul unei consiliere locale! Eu cred ca încă nu se poate pentru simplul fapt că inca nu s-a făcut studiul de fezabilitate pentru felul în care vor fi trimise și readuse mașinile parcate acolo!
Incă o confirmare a faptului că proiectul pistelor de biciclete din Bistrita lăsat mostenire de vechea administratie a prmarului Ovidiu Cretu a fost făcut superficial, din birou si fără o analiză temeinică la fata locului. Este si cazul străzii Garoafei, o stradă ingustă din zonă rezidentială amenajată cu sens unic si cu parcări de resedintă pe partea dreaptă. Strada Garoafei porneste de la intersectia cu Panait Cerna, in spatele fostului Oficiu Postal de pe bulevardul Independentei , iar pentru amenajarea pistei de biciclete sunt desfintate locurile de parcare. Chiar si asa, strada Garoafei se ingustează foatre mult iar de la intersectia cu strada Mărăsti dispare si trotuarul de la intrarea in bloc odată cu locurile de parcare. Iata de ce proiectul „Pistelor de biciclete”, elaborat in anul 2017 în valoare de 4,7 milioane euro, care prevede realizarea a 26 km de piste, pe 28 de străzi din municipiu ar trebui reanalizat chiar in faza de executie pentru a găsi cele mai bune solutii de implementare in teren.