Consilierii județeni vor avea pe masa ședinței de azi un proiect privind aprobarea Logo-ului județului. Sintagma ”Bistrița Năsăud, Poarta Transilvaniei”, cu desenul aferent, ar urma să fie imprimată în diferite locuri, în încercarea de a promova turismul în zona noastră. Pentru logo-ul acesta, Consiliul Județean a plătit 25.000 de euro. CUM arată:
În județul nostru există ADI Turism, asociație susținută de Consiliul Județean, ce are ca scop promovarea tursmului în județul nostru.
S-a văzut necesară, în procesul de promovare a tursimului, realizarea unui logo și al unui slogan al județului.
ADI Turism a primit, de la CJ BN, 25.000 de euro, pentru realizarea logo-ului județului nostru.
Astăzi, pe masa consilierilor județeni se va afla varianta finală a logo-ului și sloganul, care, dacă vor primi aprobarea, vor fi înregistrate la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci, în condiţiile legii.
Varianta finală a logo-ului și sloganului arată așa:
Cei ce au creat acest LOGO au oferit și câteva exemple de cum va răta imprimat, varianta orizontal și vertical.
Despre celelalte idei ale ADI Turism, finanțate de Consiliul Județean, puteți reciti aici:
Pe ce a dat ADI Turism bani de două apartamente? Pe un logo și o analiză…