Bunătățile și minunățiile marca Produs în Bistrița-Năsăud au cucerit din nou inimile celor care au trecut pragul Târgului de Turism al României – unul dintre cele mai mari evenimente de profil din țară.
„Târgul de turism al României și-a deschis porțile, iar Bistrița-Năsăud își așteaptă oaspeții cu lucruri și locuri de neuitat!”, au anunțat ieri oficialitățile prezente în aceste zile la București.
Standul județului surprinde frumusețea acestor locuri în toată splendoarea lor. De la zestrea culturală inedită, natura de basm, gustul bucatelor tradiționale, licori magice și vinuri împărătești – toate sunt simbolizate și demne de descoperit.
Pe lângă acestea, se remarcă, de asemenea, și creativitatea transpusă în uimitoare produse meșteșugărești, dar și tradițiile păstrate cu sfințenie în locuri în care timpul a încremenit, fascinat de mituri.
„Am dus cu noi proiecte deosebite, care-și au rădăcinile în județul nostru! Vă așteptăm să intrați pe #PoartaTransilvaniei, să pășiți în Bistrița-Năsăud și să descoperiți un tărâm musai de vizitat, de-o frumusețe aparte, desprinsă parcă dintr-un vis…”, au transmis reprezentanții Consiliului Județean, referindu-se la #ViaTransilvanica – drumul care unește.
Un loc special promovat de autorități este și Borgo Pass – Tărâmul Contelui Dracula, dar și Povestea Vinului în Mocănița Transilvaniei.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, de două ori pe an, fiecare ediție transformând Centrul Expozițional într-un spațiu al destinațiilor de vis.
Reprezentată prin cele mai importante companii din România și din străinătate, lumea fascinantă a turismului se întâlnește sub acelasi acoperiș, în cadrul edițiilor de primăvară și toamnă ale evenimentului.
Ediția de primăvară 2020 este organizată în perioada 20-23 februarie 2020 pe o suprafață totală de 15.300 mp.