12.5 C
Bistrița
joi, septembrie 19, 2024

FOTO – Au realizat ce și-au propus: 380 km și 8 zile pline de provocări, pe Via Transilvanica, pe bicicletă, pentru cei 4 nevăzători

Anul acesta, 4 nevăzători și-au propus să străbată 380 de kilometri din Via Transilvanica, pe bicicletă. Și au reușit! „Au fost 380 km și 8 zile pline de provocări, râsete, oboseală și momente în care ne-am depășit la propriu limitele” – mărturisesc aceștia.

Cu motto-ul „Pedalăm dincolo de dizabilități”, 4 nevăzători au parcurs pe bicicletă, în tandem, nu mai puțin de 380 de kilometri.

Ziua 8 pe Via Transilvanica: am ajuns la Sighișoara!

Ultima zi din călătoria noastră ne-a găsit împărțiți între bucuria că ajungem la Sighișoara și tristețea că totul se termină. Ne-am întins cât am putut dimineața la Cloasterf, la Camping Zori , amânând strângerea corturilor și savurând fiecare moment.

Pe drum, am trecut prin Saschiz la Tea House, pentru o ultimă ștampilă, iar apoi ne-am avântat prin pădure, unde trece Transilvania Bike Trail, încercând să scăpăm de soare. Chiar și cu mici obstacole, am continuat știind că ne apropiem de Sighișoara„, explică Clubul Rodo, care a organizat aventura și susține persoanele cu dizabilități să facă sport.

Aceștia spun că au fost 380 km și 8 zile pline de provocări, râsete, oboseală și momente în care și-au depășit la propriu limitele.

Ne bucurăm că am dus până la capăt proiectul În tandem pe Via Transilvanica – Pedalăm dincolo de dizabilități, de la Tășuleasa la Sighișoara.

Am trăit experiențe de neuitat care vor rămâne cu noi pentru totdeauna!„, au mai adăugat aceștia.

Cine sunt cei 4 curajoși:

-Alina Dinuță are 37 de ani, este din Târgoviște și și-a pierdut complet vederea la 18 ani. Aceasta practică ciclismul, dar și alergarea.

-Alex Benchea are 25 de ani, este din Adjudeni și este nevăzător din naștere. Este sportiv de paraclimbing și deja a urcat pe 3 cei mai înalți munți din lume.

-Traian Ciurar are 24 de ani, locuiește în Sighișoara, unde este maseur profesionist și este nevăzător din naștere. Acesta practică schi și ciclism tandem.

-Adrian Tamaș are 26 de ani, este din Bistrița și și-a pierdut complet vederea la 15 ani. Este schior și își propune să ajungă la Jocurile Paralimpice din 2026. Este pasionat și de ciclismul tandem.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

GB Instaplan Bistrița face angajări! NOI locuri de muncă și la Polimed, Aquabis, MasterFoam

NOI locuri de muncă sunt disponibile în Bistrița, la Polimed și GB Instaplan. Se caută operatori producție, gestionar, inginer automatist, sudori, lăcătuși, instalatori și electricieni. Lista completă - mai jos:

SUPER OFERTĂ de toamnă: Škoda Octavia & Octavia Combi Selection 2.0 TDI DSG, 150 CP au acum un Avantaj client de 5050 Euro (TVA...

Profită acum de oferta specială Materom Automotive și achiziționează cel mai îndrăgit model Škoda: Škoda Octavia & Octavia Combi Selection 2.0 TDI DSG, 150 CP au acum un Avantaj client de 5050 Euro (TVA inclus)!