0.4 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

Fisherman`s răspunde acuzațiilor OPC și anunță că a redeschis bucătăria

Inspectorii Protecției consumatorului BN au verificat complexul Fisherman`s din Colibița. În urma neregulilor au fost amendați cu 55.000 de lei și li s-a suspendat activitatea bucătăriei. Conducerea complexului a trimis un drept la replică în care răspunde acuzațiilor și anunță redeschiderea bucătăriei.

Miercuri, 13 iulie, inspectorii Protecției Consumatorului BN au fost în control la complexul Fisherman`s din Colibița. Verificările s-au făcut în urma ”numeroaselor plângeri primite de la clienți din întreaga țară”.

Ceea ce au găsit inspectorii, i-au șocat atât de tare că au aplicat amenzi de 55.000 de lei și au suspendat activitatea bucătăriei complexului.

Detalii și imagini, aici:

Protecția Consumatorului a suspendat bucătăria complexului Fisherman`s din Colibița

Astăzi, complexul Fisherman`s a trimis un drept la replică prin care:

  • dau răspunsul la publicarea în presă a unor materiale confidențiale rezultate dintr-un control efectuat de ANPC în data de 13.07.2022
  • oferă poze cu situația curentă
  • atașează ultimul PV ANPC prin care activitatea unității este reluată

Atașăm integral mesajul transmis de conducerea complexului:

Fisherman’s Colibița Resort respectă regulile impuse de ANPC

 

În data de 13 iulie 2022, ora 09:30, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului a efectuat un control sanitar în cadrul restaurantului complexului Fisherman’s Colibița, prin care au fost constatate anumite nereguli, printre care:

  • prezența în bucătăria și blocul alimentar a unor produse folosite ca materii prime care nu aveau atașate informațiile de identificare
  • data limită de consum și data durabilității minimale stabilite de producător
  • echipamente și ustensile neconforme
  • și lipsa afișării certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului.

Menționăm că acest control s-a efectuat chiar în timpul preparării micului dejun, astfel încât ambalajele produselor menționate erau în mod firesc deschise, unele chiar aruncate, iar ustensilele și tigăile folosite la gătit erau evident pătate cu materie primă alimentară.

Ulterior controlului efectuat, am receptat problemele ridicate și am luat măsurile necesare și conforme, astfel încât să respectăm atât legislația în vigoare, cât și normele referitoare la sănătatea clienților noștri. Aceste măsuri au întreprins acțiuni precum:

  • stabilirea datelor limită de consum a alimentelor
  • trierea produselor
  • selectarea amănunțită a mărfii care a fost caracterizată ca optimă
  • curățarea echipamentelor și ustensilelor utilizate
  • afișarea certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului. Motiv pentru care, prin Procesul verbal de constatare nr. 0470877, emis de ANPC in 14.07.2022, s-a și dispus deschiderea și reluarea activității bucătăriei noastre.

Ne recunoaștem partea noastră de vină, motiv pentru care am și acționat în consecință în cel mai scurt timp posibil, însă suntem de părere că modul prezentării problemei a fost unul exagerat si nedrept atât față de personalul bucătăriei, care se străduiește în plin sezon să servească prompt, cât și față de clienții noștrii fideli, restaurantul nostru neavând înregistrată în întreaga noastră activitate niciun caz de toxinfecție sau altă îmbolnăvire de natură alimentară.

Pentru că activăm într-un domeniu cu o legislație dinamică și pentru că multe dintre preparatele noastre provin din materie primă produsă la ferma noastră proprie din Pasul Tihuța, în vederea asigurării calității bio a acestora, ne-am asumat riscul producerii unor greșeli de etichetare, dar și responsabilitatea de a le repara în cel mai scurt timp.

Complexul Fisherman’s Colibița reprezintă primul mare resort de liniște și relaxare din stațiune. Suntem dedicați permanent în a ne ridica la nivelul de exigență al clienților noștri, motiv pentru care facem toate eforturile pentru a păstra încrederea în serviciile noastre.

Ne străduim să servim preparate produse preponderent din materii prime bio și conforme cu legislația în vigoare.

Avem speranța ca la perioada complicată pe care o întâmpină majoritatea celor care activează în industria HoReCa să nu contribuie și denaturări sau dezinformări ce prezintă în mod iresponsabil și cu jumătate de adevăr activitatea bucătăriei noastre.”

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...