Finalizarea proiectului Casa EMA: primul centru cu servicii turistice integrate cu specific wellness din regiunea Nord-Vest
Societatea GEODENSIS TRANSCOM SRL anunță finalizarea implementării proiectului cu titlul: Casa EMA: primul centru cu servicii turistice integrate cu specific wellness din regiunea Nord-Vest, Cod SMIS: 111911.
Proiectul a fost implementat prin intermediul unei finanțări nerambursabile acordate prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2 “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”. Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Regional este constituită în cadrul structurilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, iar Organismul intermediar, Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest.
Proiectul a fost derulat în perioada 05.09.2018-31.12.2023, în localitatea Bistriţa, str. Parcului, nr.2 BIS, judeţul Bistriţa-Năsăud, Regiunea de Nord-Vest. Valoarea totală a proiectului este 3.231.671,39 lei. Valoarea finanţării nerambursabile însumează 1.641.783,21 lei din care 1.395.515,73 lei din Fondul European de Dezvoltare Regională, diferenţa până la valoarea totală a proiectului fiind contribuţia beneficiarului finanţării.
Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat creșterea competitivității Geodensis Transcom SRL prin furnizarea de servicii turistice integrate cu specific wellness in județul Bistrita-Nasaud, ca model optim de creștere a Centrului Wellness Casa EMA pe piața din Regiunea Nord-Vest.
Obiectivele specifice ale proiectului au fost: 1. Consolidarea poziției pe piața a brandului Casa EMA prin crearea unei noi unități de prestare servicii turistice de tip wellness ce va integra o unitate de cazare cu facilitați conexe și 2. Certificarea, promovarea si lansarea noului serviciu de turism cu specific wellness ce va fi furnizat sub noul concept Casa EMA pe piața serviciilor turistice din Regiunea Nord-Vest si internaționalizarea acestuia pe piața est-europeana.
Principalele rezultate obținute în urma implementării proiectului sunt:
-
o unitate de prestare servicii turistice de tip wellness creată
-
un serviciu de turism de wellness certificat, promovat și lansat pe piața locală, regională și internațională din Europa de Est
Impactul investiției, la nivelul municipiului Bistrița, dar și la nivelul regiunii Nord-Vest constă în realizarea unei unități de prestare a serviciilor turistice de tip wellness cu 40 locuri de cazare şi servicii conexe, restaurant şi SPA și totodată crearea a 9 locuri de muncă nou create dintre care două pentru persoane din categorii defavorizate.