Locatarii unei scări de bloc din municipiu sunt revoltați de-a dreptul, după ce azi-noapte au căutat soluții să nu înghețe de frig. Deși mirosul de gaz se simțea de muuultă vreme, doar ieri au venit cei de la E-ON Gaz. Au închis totul și au plecat. „Te simți ca un gunoi! Nu mai sunați la E-on gaz când aveți probleme. Că nu vi le rezolvă, doar vă închide gazul!”, au spus aceștia.
„Aseară eu mi-am făcut rost de niște radiatoare. Unii vecini și-au luat copiii și au mers la prieteni sau la neamuri! Te simți ca un gunoi în țara asta!”, a povestit, pentru Bistrițeanul.ro, Adi.
Locatarii blocului 25 de pe strada Tudor Vladimirescu s-au trezit ieri fără gaz! Problema era mai veche, dar numai ieri cei de la E-on Gaz au venit să verifice sesizările.
„Noi am tot simțit miros de gaz pe scară. Și i-am tot sunat pe cei de la E-On Gaz să vină să vadă. Numai vecinu’ Radu a sunat de vreo 3 ori anul trecut. Și ne-au tot spus că sigur e de la murăturile din beci, sau ni se pare. Ieri, după alte telefoane, când le-am spus că afară e frig, geamul e deschis, și mirosul se simte foarte tare, au venit, în sfârșit!”, a mai spus bistrițeanul.
Echipa care a verificat a constatat că sunt scurgeri, a închis robinetul și au pus o listă cu firme ce pot repara.
„Nu mi se pare normal. Au venit pe la ora 13:00, au zis că situația e gravă, ne-au închis gazul și ne-au pus o listă cu firme la care să sunăm să vină să remedieze problema! Păi da e bătaie de joc! Te simți ca un gunoi în țara asta! Da ce, noi nu avem drepturi, numai obligații??? Păi da nu puteau să ne spună: măi oameni buni, vă reparăm, contra cost, ori achitat pe loc, ori vine pe factură. Dar nu închizi gazul și ne lași așa. Nu există nicio lege a consumatorului care să mă protejeze, de la o anumită temperatură??? Au fost -2 grade azi-noapte!”, a explicat revoltat Adi.
Locatarii au și sunat la firmele de pe afiș, dar nimeni nu a fost disponibil ieri.
„Am găsit o firmă care a zis că vine azi. 1.300 de lei reparația. Să schimbe o bucată de țeavă. Că scurgerea de gaz era exact la locul prin care țeava intra în scară, prin spărtura aia din perete. Și atunci e-on a zis că nu e țeava lor, că e a noastră! Au venit cei de la firmă azi, au lucrat, dar trebuie actele să le ducă la cei de la E-On Gaz, ei să facă recepția lucrărilor și apoi să dea drumul la gaz. Dar cum ne lași așa, pe timp de iarnă? Te tratează ca pe un gunoi!”, s-a revoltat bistrițeanul.
Mai mult, Adi a fost sceptic și în ceea ce privește autorizația firmei care a venit să facă reparațiile. Când a văzut „doi copii, unu de vreo 15 ani și unu de vreo 17, însoțiți de un domn mai în vârstă”, s-a gândit că oricum „în România așa se fac toate lucrurile!”
Acesta a ținut neapărat să transmită un mesaj.
„Vreau să le spun la toți să nu mai sune la E-On Gaz când simt miros de gaz, când au probleme. Să sune direct la o firmă care repară. Că cei de la E-On Gaz nu-ți rezolvă problema. Ei doar te lasă fără gaz, și tot nu ți-o rezolvi!”, a fost mesajul lui Adi pentru bistrițeni.