0.9 C
Bistrița
luni, noiembrie 25, 2024

EXTRA: Curs de adaptare curiculară, pentru cadrele didactice din Bistriţa-Năsăud!

80 de cadre didactice din Bistriţa-Năsăud au şansa să se bucure de oportunitatea unui curs extraordinar. Termen limită de înscriere – 14 octombrie!

Asociația Autism Europa Bistrița, în parteneriat cu Casa Corpului Didactic Bistrița-Năsăud, organizează în perioada octombrie – noiembrie 2019 un curs de formare continuă de 24 de ore.

Abilitare responsabili de caz pentru copiii/elevii cu CES” se intitulează acest curs disponibil pentru un număr de 80 de cadre didactice care au integrați la grupă/clasă copii/elevi cu tulburări de spectru autist și alte cerințe educative speciale.

Cursul se va livra gratuit în cadrul proiectului „Servicii de consiliere și formare a personalului didactic care lucrează cu copii cu cerințe educative speciale” – beneficiar Asociația Autism Europa.

Este vorba despre un proiect finanțat de Consiliul Județean Bistrița-Năsăud.

Pentru detalii și alegerea grupei, consultați documentul atașat. Înscrierea cursanților se face până la data de 14.10.2019, ora 14.00 prin completarea formularului online – AICI.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...