N-a început bine campania electorală, nu știm încă cine pe unde candidează, dar asistăm la prima repriză de întrecere (aproape) socialistă – motorul comunismului biruitor – între șeful orașului și cel al județului. Mărul disordiei? Spinoasa și dramatica problemă a rutei CFR Bistrița-București – pe cale să se desființeze – spre disperarea zecilor de mii de bistrițeni care o folosesc una-ntr-una… Și care nu s-ar fi descurcat fără ea! Dilema rămâne: cine a salvat mersul trenurilor? Oul sau găina ?
Ieri, primarul Ioan Turc se lamenta că nu are pârghiile necesare ca să rezolve problema dificilă pentru ruta CFR Bistrița-București, pe cale să se desființeze. Într-o conferință de presă – îl îndemna pe Radu Moldovan să-și facă datoria și să rezolve treaba:
Noapte a fost însă un sfetnic bun! Primarul Ioan Turc s-a trezit cu chef de muncă și cu o revelație! Și-a dat seama că totuși, dacă își suflecă mânecile și își încordează mușchii oleacă – reușește să rezolve și această prioritate pentru bistrițeni! Așa se face că la ora 12.58 arunca pe piață – victorios – vestea cea bună!
Luptător din fire și aprig la orgoliu, cum îi stă bine unui președinte de Consiliu Județean – nici Nici Radu Moldovan, nu s-a lăsat mai prejos.
A intervenit la ora 13.27 cu un mesaj împăciuitor pentru primarul Ioan Turc.
Pentru că apucase să vorbească și el cu Traian Preoteasa – simpatizant / simpatizat PNL – cel care face și desface legile cu mersul trenurilor CFR.
„Totodată, mă bucur că ați apelat la mine, pentru a rezolva și această problemă! Ori de câte ori aveți nevoie de ajutor, dumneavoastră sau oricare alt bistrițean, sunt aici să ofer sprijinul”, a transmis președintele Radu Moldovan.
Noi – bistrițenii – ne bucurăm și mai mult. Am rămas și cu vagoanele de București, avem și pâine și circ…
d-le Radu Moldovan, nu il ajutati va rugam frumos si cu Polivalenta din parc??? ca de 4 ani….
Domnilor, cereți 2 vagoane și în perioada estivala pentru Rapidul Satu Mare Mangalia, să aibă și bistrițenii legătură, nu sa mergem la Saretel.
Cantontolin Coman are merit pentru menținerea acestui tren format dintr-un vagon de dormit și unul normal!
Putea să nici nu mai fie la 5 călători cat are! Sper sa îl scoată și pe 4207 și 4205!