0.4 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

DREPT LA REPLICĂ – Restaurantul Nossa: Dorim să clarificăm cele întâmplate și să răspundem întrebărilor ridicate

Reprezentanții Restaurantului Nossa, verificat de mai multe instituții după ce mai mulți copii au ajuns la spital pentru că ar fi servit la școală mâncare de aici, transmit un comunicat  pentru a lămuri situația.

Echipa Restaurantului Nossa a transmis un comunicat referitor la evenimentele care au avut loc în zilele de 25 și 26 septembrie – în legătură cu servirea mesei de către copiii din programul after-school al Școlilor Generale Nr. 1 și Nr. 3 din Bistrița.

Despre acest subiect, Bistrițeanul.ro a scris mai jos:

Șeful DSVSA: Până în momentul de față, nu s-a izolat un germen patogen care să ducă la o toxiinfecție alimentară în cazul Restaurantului Nossa

Mai mulți elevi au ajuns la UPU: Restaurantul care le oferea mâncare la afterschool, controlat de DSP, DSVSA și Protecția Consumatorului

Iată, mai jos, comunicatul celor de la Restaurantul Nossa:

În cele ce urmează, dorim să clarificăm cele întâmplate și să răspundem întrebărilor ridicate.

În primul rând, dorim să subliniem că suntem și noi părinți și înțelegem preocupările altor părinți. Nu suntem fără cusur, dar ne dorim să îmbunătățim serviciile pentru clienții noștri, investind timp și efort în toate aspectele locațiilor noastre.

Dorim să vă asigurăm că toate alimentele utilizate pentru prepararea meselor copiilor au fost întotdeauna proaspete, lucru confirmat prin facturi și declarații de conformitate pentru fiecare ingredient folosit.

Ingredientele pentru meniul din data de 25.09 au fost achiziționate în data de 24.09 după-amiaza și au fost păstrate în frigiderele restaurantului până la momentul începerii preparării meselor pentru copii la ora 05:30 A.M. pe data de 25.09.

Suntem pregătiți să furnizăm toate aceste detalii deoarece, împreună cu soția mea, ne-am implicat activ în asigurarea calității serviciilor oferite. Am fost prezenți în dimineața respectivă la prepararea, ambalarea și servirea meselor.

Ambalarea mâncării a fost efectuată în incinta locației de pe pietonală, iar transportul a fost asigurat de o firmă autorizată pentru transportul de mâncare. Mașina noastră folosită în acest scop are numere roșii, și urmează să obținem autorizația de transport corespunzătoare(ea fiind conforma si la ora actuala)

Probele de mâncare au fost prelevate în timpul ambalării meselor și au fost păstrate în frigider.

În după-amiaza zilei de 25.09, am fost informați de către cadrele didactice și doi părinți că niște copii nu se simt bine și se îndreaptă spre Spitalul de Urgență din Bistrița. Acești părinți au pus în discuție mâncarea servită la școală, folosind termenul de „toxiinfecție alimentară” fără temei. Aceasta a fost infirmată de analizele efectuate la Spitalul de Urgență Bistrița asupra celor 7 copii prezenți și înregistrați în acea seară la spital, dintre care doar unul a consumat mâncare din restaurantul nostru. Mai mult de atât, analizele facute la probele de mancare au rezultat acelasi lucru.

În acea zi, am servit 535 de copii. Dacă ar fi fost cu adevărat o problemă legată de mâncare, numărul copiilor prezentați la spital nu ar fi trebuit să fie mai mare?

Ne bucurăm că nu a fost așa, dar ne punem întrebări!

Vrem să vă reamintim că suntem în sezonul enterovirozelor, iar din nefericire, copiii sunt cei mai susceptibili la această perioadă, fiind foarte sensibili.

La început, am menționat că nu suntem fără cusur și că ne asumăm greșelile:

1. Spațiul de pe pietonal nu avea autorizație pentru serviciile de catering.
2. Autoritățile au retras 10 kg de produse neconforme (în principal piept de pui și parmezan ras) din ambalajele originale în dimineața zilei de 26.09. Din neatenție, acestea nu au fost lăsate alături de produsele respective.
3. Au fost găsite produse cu termenul de valabilitate depășit în locație,  1 pâine care aparținea personalului din bucătărie și 2 pachete de somon afumat. Toate aceste produse nu făceau parte din meniul copiilor și nici nu erau în zona de preparare.

Toate aceste aspecte au fost sancționate de autorități, și am luat măsurile necesare pentru remediere.

Ne pare rău că această situație neașteptată a dat naștere unor acuzații nefondate asupra noastră.

Ne prezentăm în fața dumneavoastră pentru a vă oferi informații corecte și pentru a vă asigura de calitatea produselor și serviciilor noastre. Vă invităm să veniți și să vă convingeți de acest lucru în cadrul locațiilor noastre.

Vă mulțumim,
Cu stimă,

Echipa Nossa.

 

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...