Își cumpără, ori de câte ori are ocazia, legume românești din piață, de la producători locali din Nimigea, Mocod sau Dumitra. Îi plac fructele de pădure și dulcețurile produse din ele de întreprinzătorii din Pasul Tihuța. Consideră brânzeturile din zona de munte a județului Bistrița-Năsăud cele mai bune din lume. Și vrea ca toți cei care muncesc pentru ele să primească subvenții fie de la bugetul de stat, cum deja se întâmplă prin câteva programe naționale, fie de la Uniunea Europeană.
Deputatul bistrițean Doina Pană, candidat PSD la Parlamentul European, și-a propus ca în viitorul său mandat din legislativul UE să obțină alocarea de subvenții din bugetul comunitar pentru produsele locale din ariile naturale protejate din România. Doina Pană consideră că o astfel de măsură ar avea un rol determinant în dezvoltarea micilor afaceri locale de nișă din zone în care nu sunt permise activități cu caracter poluator sau perturbator al faunei și florei.
Deputatul bistrițean, candidat la alegerile europarlamentare, susține cu determinare că produsele autohtone trebuie să ajungă pe rafturile românești și europene la prețul corect pentru consumator și, totodată, producătorii să se bucure de o plată reală a muncii lor.
Candidatul bistrițean la Parlamentul European afirmă că obținerea unor subvenții din fonduri europene pentru acest segment de produse vine perfect în completarea măsurilor concrete luate de Guvernul PSD pentru sprijinirea producătorilor autohtoni din agricultură și zootehnie.
Doina Pană vine cu exemple concrete, care demonstrează clar modul în care PSD încurajează agricultorii români și promovează produsele românești: programul destinat producătorilor de tomate, care se derulează pentru al treilea an consecutiv și, în premieră, cultivatorilor de usturoi, cu un buget total alocat în 2019 de 2 milioane de euro; programul pentru susținerea crescătorilor de porci din rasele Bazna şi/sau Mangaliţa în vederea producerii cărnii de porc, pentru care sunt alocate 4,6 milioane de lei. Totodată, se continuă programul de sprijinire a apicultorilor, cu un buget total de 33,4 milioane de lei, bani proveniți în egală măsură din fonduri naționale și europene.
Publicitate electorală