Doi bistrițeni au pus pe picioare cel mai cool local dedicat burgerilor din Cluj-Napoca. Totul a pornit de la o idee, o perioadă de muncă în Anglia și o investiție de 100.000 de euro.
Paul Petri și Viorica Nechiti vând lunar în jur de 2.000 de burgeri, pregătiți în toate stilurile, într-un local ce a devenit încă din primul an de la inaugurare cel mai cool din Cluj-Napoca atunci când vine vorba despre produsul „american”.
Potrivit ZF.ro, totul a pornit de la o idee, o perioadă de muncă în Anglia și o investiție de 100.000 de euro. În Marea Britanie a muncit tot în acest domeniu, reușind să îi afle toate secretele.
„Ideea a venit acum șapte ani, eu lucram în vânzări, dar eram bucătar amator. Am plecat în Anglia, unde am lucrat în bucătărie. Eu și Viorica Nechiti, partenera mea, ne gândeam să deschidem, dar nu eram conștienți de investiție. După aceea a venit programul Start-Up Nation și lucrurile au devenit mai serioase”, a povestit Paul Petri, administratorul Meat Up, pentru ZF.ro.
De ce burgeri? Ei bine, cei doi antreprenori pur și simplu nu găseau pe piața locală un restaurant sau fast-food specializat în burgeri. În momentul în care au pus pe picioare afacerea, cei doi locuiau în Bistrița, iar spațiul unde funcționează localul l-au găsit luând la pas străduțele. Pentru amenajare au apelat la o arhitectă.
Cei doi fondatori ai Meat Up au în plan să producă o parte dintre ingrediente, aducând deja cartofi din propria producție și murături din cămara lor.
Paul Petri a terminat Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică din cadrul Universității Babeș Bolyai, iar Viorica a studiat la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.