1.6 C
Bistrița
duminică, februarie 23, 2025

Doar jumătate dintre cei care ajung în spital își spun părerea despre cum sunt tratați

Potrivit managerului Spitalului Județean de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, doar puțin peste jumătate dintre cei care ajung în unitatea medicală completează chestionarele care evaluează experiența bolnavilor.

Managerul Spitalului Județan de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, a făcut apel la bistrițeni pentru a ajuta la creșterea calității actului medical din unitatea pe care o conduce. Cum pot face asta bistrițenii?

Ei bine, pot sesiza în scris atunci când vreun angajat al spitalului nu se comportă corespunzător și pot completa chestionarele care le evaluează experiența din unitatea medicală.

„Ca să avem un sistem de sănătate public performant trebuie să punem toți umărul. Eu pun umărul, președintele Consiliului Județean e super implicat, dar trebuie să pună umărul și pacienții. Când ei o să înțeleagă acest lucru, o să avem șansa unui sistem de sănătate performant și de calitate. Noi suntem foarte atenți la tot ce se comentează în mediul online. Am început să punem la punct un serviciu de management al calității în spital. Luna trecută am lansat o serie de chestionare cu anumite întrebări care ne interesează direct. Suntem interesați de punctul de vedere al pacienților”, a declarat Gabriel Lazany, ieri, la Bistrițeanul Live.

Acesta a mai spus că din păcate doar 52% dintre cei care sunt internați în spital acceptă să completeze acest chestionar. Astfel, din cei 2.753 de pacienți internați, au răspuns la chestionar doar puțin peste 1.400.

Chestionarele sunt anonime și evaluează comportamentul asistentelor, al infirmierelor, al medicilor. De asemenea, pacienții sunt întrebați dacă li s-a cerut mită sau dacă au fost nevoiți să aducă ceva de acasă și dacă sunt mulțumiți de mâncare.

„Vrem să vedem dacă e ceva generalizat sau sunt cazuri izolate. Am constatat, și mă bucură, că a început să se schimbe comportamentul asistentelor medicale. Mai avem probleme cu partea de auxiliar, cu infirmierele, lumea e nemulțumită de comportamentul lor, de gălăgia pe care o fac. O să încercăm să schimăm programul să nu mai înceapă curațenia dimineața  așa devreme”, a completat managerul spitalului.

Potrivit acestuia, cea mai mare nemulțumire a pacienților este legată de așteptarea de la Unitatea de Primiri Urgențe. Mai multe despre acest subiect puteți citi aici:

Orele interminabile de așteptare de la urgențe s-ar putea reduce considerabil cu ajutorul medicilor de familie

 

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Locuri de muncă, disponibile și la Cabinetul de psihologie Sutea Rozalia își extinde echipa și caută logoped și pedagog de recuperare. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița, la depozitul AnnaFiori.ro Sărata, STEWO Năsăud sau Restaurant Arena by Casa EMA.

RUBIN Dragobete Drive – Pentru o dragoste care merge mai departe cu Kia, Suzuki, Ssangyong și MG!

Rubin Motors Bistrița – dealer autorizat Kia, Suzuki, Ssangyong și MG îți propune să sărbătorești iubirea cu o experiență auto memorabilă! Participă la campania specială „Dragobete Drive" și ai șansa de a câștiga și o cină romantică la Hotel Roser House – un loc de poveste pe malul lacului Colibița, unde iubirea și peisajul montan se întâlnesc perfect.

5 Soluții simple pentru a-ți atinge obiectivele majore

Achiziționarea unei proprietăți imobiliare, a unei mașini, investiția în educație sau orice alt obiectiv major cu impact pe termen lung poate părea o provocare atunci când apare partea financiară. Însă, există soluții la îndemână care îți vor facilita accesul către planurile tale. Trebuie să știi unde să le cauți și cum să le accesezi.