Lucrurile încep să se miște, încet, încet, chiar dacă nimeni nu știe cât va mai dura pandemia de coronavirus. E necesar ca oamenii să se întoarcă la muncă, pentru a avea din ce trăi. DATACOR pune la dispoziție noi tehnologii și sistemele avansate de control acces, pentru ca angajații să se întoarcă în siguranță la locul de muncă.
Viața TREBUIE să continue și TOTUL trebuie adaptat condițiilor impuse de pandemia de coronavirus.
Încet, încet, lucrurile se mișcă, reluându-se activitățile și viața cotidiană.
Cel mai important pas e reîntoarcerea la muncă a angajaților. Iar managerii trebuie să gestioneze și să reorganizeze totul în așa fel încât să fie respectate condițiile impuse de autorități. Iar riscul de infectare sau formare a unui focar COVID 19 să fie redus la minim.
Aici intervin cei de la DATACOR. O companie 100% românească, ce a luat ființă în Bistrița, cu 18 ani de experiență pe piața de soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice, operând în segmentele office, retail și industrial.
DATACOR pune la dispoziția angajatorilor noi tehnologii și sisteme avansate de control acces, astfel încât să ușureze munca managerilor. Dar și să protejeze angajații de o posibilă infectare.
“Restricțiile actuale în contextul Covid-19 au accelerat cererea pentru soluții digitale care ajută angajații să lucreze în continuare în siguranță odată cu întoarcerea la birou, și protejează și securitatea companiilor în această perioadă specială. Printre soluțiile și tehnologiile pentru monitorizarea siguranței angajaților se numără: camere termale care măsoară temperatura la intrarea în clădire, sisteme mai stricte de control acces, sau chiar aplicații care declanșează un semnal de avertizare atunci când nu se respectă distanțarea socială între colegi.”, a declarat Alexandru Dorobanțu, director tehnic în cadrul companiei Datacor.
Mai mult, pentru companiile cu mai multe secții, unde angajații au acces pe bază de cartelă, se poate asigura intrarea într-o secție a unui număr limitat de angajați, în același timp, indiferent de câți au cartela de acces.
”În timp ce cardurile de acces folosite în mod regulat de personalul din companii sunt deja o practică comună, opțiunea de a adăuga mai multe condiții pentru a controla accesul în diferite zone ale companiei, în funcție de anumite condiții, poate ajuta angajatorii să limiteze interacțiunile între angajați, asigurând păstrarea unor norme sigure de lucru” a mai explicat Alexandru Dorobanțu.
Sistemele Datacor au funcții de memorare în timp real a accesării punctelor de control, de monitorizare a ușilor (semnalizare în cazul în care au rămas deschise) sau de conexiune cu celelalte subsisteme de securitate (antiefracție, antiincendiu). De asemenea, cu ajutorul tehnologiei și a senzorilor, angajații pot ști unde este cel mai sigur spațiu unde pot lucra, sau când să evite zonele aglomerate, unde se află mai mulți colegi în birou sau chiar să aloce spații de lucru sau locuri de parcare auto pe baza itinerariului și a preferințelor.
“De exemplu, Honeywell Pro-Watch este o soluție software care integrează toate cerințele de securitate ale unei companii, de la control acces la supraveghere video. Este o soluție care poate fi folosită pentru a configura dinamic sistemul de control acces. Un scenariu care poate fi foarte util în contextul actual este acordarea dreptului de acces al angajatilor doar în anumite zone doar în cazul în care prezintă un anumit document, cum ar fi testul pentru Covid-19”, a explicat Dorobanțu.
Avantajele implementării unui astfel de sistem sunt:
- menținerea unor norme sigure de lucru, limitând accesul angajaților care nu au respectat procedurile de siguranță;
- păstrarea unui istoric de acces al angajaților în anumite zone, în cazul unor analize ulterioare;
- simplificarea vieții de zi cu zi prin eliminarea verificărilor cu ajutorul unui factor uman;
- limitarea accesului în zone unde se afla bunuri valoroase.
FOTO cu caracter ilustrativ- AtuTech