După trei ani de eforturi, ieri s-au deschis porțile Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Prundu Bârgăului – anunță primarul Doru Crișan. Echipa este formată din patru angajați ai primăriei, care se vor ocupa de datele cetățenilor.
Comuna Prundu Bârgăului are, de ieri, propriul Serviciu Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor. Tot ieri au fost tipărite și primele buletine.
„Vă spun cu sinceritate că a fost unul dintre cele mai grele proiecte la care am lucrat în ultimii ani și asta nu pentru că ar fi fost nevoie de investiții consistente sau de lucrări dificile, ci pentru că colaborarea cu unele instituții ale statului se dovedește, din păcate, extrem de anevoioasă. Important este că am ajuns, într-un final aici„, spune Doru Crișan, primarul comunei Prundu Bârgăului.
Serviciul oferă în prezent servicii exclusiv pentru locuitorii comunei. Cetățenii pot solicita eliberarea cărții de identitate direct la sediul noului serviciu, amplasat în clădirea Centrului Multifuncțional, situat lângă primărie.
„Clădirea Centrului Multifuncțional a fost supusă unor ample lucrări, cu scopul de a asigura condiții optime și de siguranță pentru desfășurarea activităților specifice Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor. În plus, anul trecut am investit în achiziționarea și instalarea echipamentului tehnic necesar și a infrastructurii adecvate pentru buna funcționare a acestui serviciu.
Cred că este esențial ca toate instituțiile să funcționeze cu prioritate în folosul cetățenilor și să le faciliteze accesul la servicii esențiale. Prin deschiderea acestui serviciu ne străduim să oferim cetățenilor acces facil la servicii esențiale, contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții. Este un pas important în direcția bună și un exemplu clar al modului în care instituțiile ar trebui să lucreze în interesul cetățenilor noștri”, a mai precizat primarul Doru Crișan.
Pentru programare în vederea eliberării cărții de identitate, cetățenii sunt rugați să sune la numărul de telefon 0786982545.
Echipa este formată din patru angajați ai primăriei, care se vor ocupa de datele cetățenilor.
Ei au fost instruiți și ulterior au susținut un examen în acest sens, anul trecut. Mai multe detalii puteți citi aici:
Prundu Bârgăului, a doua comună din județ care își face Serviciu de Evidența Populației
Foto Facebook Primăria Prundu Bârgăului
Cred că era corect să fie indicate instituțiile care au oferit un sprijin real demersului de a deschide un SPCLEP, fară de care discutam , tot la viitor despre acest SPCLEP…sau deloc.