Primarul Ioan Turc anunța încă de la mijlocul lunii ianuarie că va face curățenie printre șefimea de la Primărie. Astăzi a avut loc prima întâlnire cu reprezentanții unei firme specializate din București. „Sunt foarte multe funcții de conducere, iar acestea se vor diminua categoric, în urma măsurilor care se vor lua după audit”, avertiza Ioan Turc în ianuarie.
„M-am întâlnit, azi, cu reprezentanții companiei Prim-Audit din București, alături de care Primăria Bistrița va derula o analiză-diagnostic a activității din perioada 2019-2020”, a anunțat primarul Ioan Turc.
Analiza se va focaliza asupra sectorului economic şi operaţional, resurse umane şi juridic din cadrul Primăriei Bistrița.
„Am stabilit că începem auditarea externă cu componenta de personal, pentru a facilita o reconfigurare cât mai rapidă a organigramei, cu posibilitatea încadrării optime în noul buget”, a mai transmis edilul Bistriței.
Primarul Ioan Turc a completat că ulterior vor fi analizate sectoarele economic și juridic. În acest fel, administrația locală va avea la dispoziție o diagnosticare completă a felului în care funcționează serviciile esențiale ale municipalității.
„Numai așa vom putea crește performanța administrativă locală, în folosul cetățenilor!”, a conchis primarul Ioan Turc.
Acesta anunța un astfel de audit încă de la mijlocul lunii ianuarie, când promitea curățenie printre șefimea de la Primărie. „Tocmai s-a terminat perioada de depunere a ofertelor pentru audit. (…) Componenta de audit de personal este una foarte importantă în cadrul analizei care se va face. Este limpede că deciziile pe această temă nu pot merge decât în direcția unor restrângeri, comasări, diminuări de număr de persoane cu funcții de conducere.
Despre un audit în cadrul Primăriei Bistrița se discută încă de la finalul anului trecut:
Primăria Bistrița va cheltui 80.000 de lei pentru o evaluare financiară și de personal externă