0.8 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

„Ce cuvânt îți vine în minte când auzi de Bistrița-Năsăud?” – Bistrițenii, rugați să „ajute” la strategia de brand a județului

În premieră, Consiliul Județean lansează un sondaj de opinie pentru ca bistrițenii să vină cu idei în ceea ce privește dezvoltarea brandului de județ. Printre întrebările sondajului se numără: „Ce cuvânt îți vine în minte când auzi de Bistrița-Năsăud?”

Sondajul de opinie, primul de acest gen pus la punct de o instituție din Bistrița-Năsăud conține doar 6 întrebări și a fost lansat astăzi, de Consiliul Județean. Acesta este parte a strategiei brandului de județ.

„Este în desfășurare primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – Poarta Transilvaniei. O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și proova județul, împreună”, transmite Consiliul Județean.

Printre întrebările sondajului se numără: „Ce cuvânt îți vine-n minte când auzi de Bistrița-Năsăud?”, „Care este cel mai frumos loc din Poarta Transilvaniei?” sau „Ce domeniu consideri că este cel mai dezvoltat, în județul Bistrița-Năsăud?”.

Sondajul poate fi văzut și completat AICI.

 

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...