Protecția Consumatorului BN și-a lansat pagina de Facebook, postând și câteva sfaturi legate de Black Friday. Se încurajează raportarea oricărei nereguli constatate.
Perioada vânzărilor „Black Friday” se apropie. Agenții comerciali vin cu oferte care mai de care mai atrăgătoare. Cu această ocazie apar și numeroase înșelătorii. Anul trecut, mai mulți agenți economici au fost sancționați de Protecția Consumatorului tocmai din acest motiv.
Protecția Consumatorului vrea suspendarea site-ului Altex, în urma controalelor de Black Friday
Protecția Consumatorului BN a dorit să fie mai aproape de bistrițeni, așa că a creat o pagină de Facebook.
Și a lansat-o direct cu sfaturi legate de perioada reducerilor „Black Friday”.
„Promoțiile de Black Friday vor începe în curând. Iată câteva sfaturi de care vă sugerăm să țineți cont la achiziționarea produselor:
- Cumpărați din surse sigure, de la firme sau magazine pe care le cunoașteți sau pe care le-ați folosit şi verificați rating-ul vânzătorilor de pe site-urile de comerţ
- Evitați comercianții care nu afișează date de contact complete (adresă, telefon, CUI etc.) și care se rezumă la o simplă adresă de email.
- Verificați dacă prețul produsului dorit include TVA, dacă aveți inclusă și livrarea sau cât costă
Atenție!!! Orice comerciant care anunță o reducere de preț trebuie să o raporteze la prețul de referință. Acesta reprezintă cel mai scăzut preț practicat în același spațiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării prețului redus.
În termen de 14 de zile de la primirea produsului comandat pe internet, aveți dreptul de a-l restitui fără nicio justificare” se arată pe pagina de Facebook a OJPC BN.
Comisarul șef încurajează bistrițenii să fie activi pe pagină și să raporteze neregulile.
„Vă informăm că din dorința de a fi mai aproape de consumatori și a eficientiza comunicarea acestora cu instituția, Comisariatul Judetean pentru Protecția Consumatorilor Bistrita-Năsăud a creat o pagină de facebook. În acest fel, cetățenii pot urmări activitatea noastră, se pot informa corect cu privire la drepturile lor în calitate de consumatori și, de asemenea, pot sesiza orice problemă când nu le sunt respectate drepturile.
Pentru că urmează promotiile de Black Friday, consumatorii au primit din partea noastră pe pagina de fecebook sfaturi de care să țină cont în această perioadă. Aceștia sunt așteptați să sesizeze orice practică comercială sau publicitate înșelătoare”, a transmis Stelian Dolha.