Compania Electrica Furnizare își avertizează clienții cu privire la riscul de a fi expuși unor practici înșelătoare ce s-au intensificat la nivelul județului Bistrița-Năsăud. În ultima perioadă, mai mulți clienți au sesizat faptul că au fost vizitați acasă de agenți de vânzări și au fost convinși, prin metode înșelătoare, să semneze un contract de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor.
Metodele înșelătoare la care clienții au fost expuși cel mai des sunt următoarele:
-
Li s-a solicitat de către agenții de vânzări să semneze reînnoirea contractului de furnizare a energiei electrice, fără a li se transmite că vor semna, de fapt, un contract cu un alt furnizor;
-
Au fost informați în mod fals cu privire la faptul că Electrica Furnizare își închide activitatea în județul Bistrița-Năsăud.
Electrica Furnizare își asigură clienții, și pe această cale, că rămâne același partener stabil și furnizor de încredere. Totodată, compania își îndeamnă clienții să fie precauți în interacțiunile cu agenții de vânzări și le recomandă să realizeze o serie de acțiuni menite să îi protejeze de practicile înșelătoare descrise mai sus:
- Să solicite legitimația de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la compania pe care o reprezintă;
- Să citească atent conținutul tuturor documentelor prezentate;
- Să contacteze compania Electrica Furnizare pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanții acesteia, precum şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii, utilizând una dintre următoarele modalități:
- prin intermediul formularului de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/;
- la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal);
- prin intermediul E-chat, asistentul virtual ce poate fi accesat din cadrul site-ului electricafurnizare.ro;
- prin aplicația MyElectrica;
- în centrele de relații cu clienții.
Pe această cale, Electrica Furnizare își anunță clienții din județul Bistrița-Năsăud că nu desfășoară, în această perioadă, campanii de reînnoire a contractelor de furnizare a energiei electrice prin agenți de vânzări care se deplasează la domiciliul clienților.
Electrica Furnizare susține dezvoltarea unui mediu concurențial și consideră esențial ca, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții să își poată alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați și în deplină cunoștință de cauză.
Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale.
Electrica Furnizare