Atunci când îți planifici o călătorie, fie că vorbim despre o vacanță de relaxare, o croazieră sau o călătorie de afaceri, trebuie sa iei în considerare multe detalii. Printre acestea – și riscurile care pot apărea și situațiile neplăcute. Pentru a avea o călătorie liniștită este important să îți faci asigurări de călătorie, care să acopere toate situațiile care ar putea apărea.
Ce acoperă asigurarea pentru croazieră?
Când vorbim despre croaziere, este foarte posibil să fie nevoie să anulezi călătoria din cauza debutului brusc al unei boli, cum ar fi gripa. Sau poate te îmbolnăvești în timpul croazierei și ai nevoie de îngrijiri medicale de urgență. Poate că zborul către navă este anulat și pierzi plecarea sau nava ta ajunge cu întârziere în port la sfârșitul unei călătorii și pierzi zborul spre casă. În toate aceste situații, o asigurare de călătorie poate fi cu adevărat utilă.
Polițele de asigurare de croazieră variază foarte mult și nu toate acoperă orice tip de eveniment. De aceea, întotdeauna merită să citești toate detaliile dintr-o poliță de asigurare de călătorie înainte de a o achiziționa pentru a ști ce primești.
Ce situații pot apărea în cazul unei călătorii de afaceri?
Aceleași situații le-ai putea întâmpina și în timpul unui business travel și este necesar să fii pregătit în cazul oricărui inconvenient. Anularea sau întârzierea zborului sau probleme legate de cazare pot fi extrem de neplăcute în special atunci când călătorești în interes de serviciu și trebuie să ajungi la o ședință importantă.
Polițele de asigurare îți vor rambursa suma plătită de tine în cazul anulării zborului în ultimul moment. De asemenea, adesea vor acoperi costurile legate de o întrerupere a unui zbor și necesitatea întoarcerii înainte de a ajunge la destinația finală. Aceste două elemente sunt cunoscute sub denumirea de asigurare de anulare și întrerupere a călătoriei și sunt incluse într-o poliță tipică de asigurare de călătorie. Totodată, cheltuielile legate de întârzierea și pierderea bagajelor sunt adesea acoperite.